Jump to content

Recommended Posts

Здравейте.

 

Баща ми кара Audi A4,B5 1995г 125к.с Бензин/Гас.

Колата палеше изключително трудно студена и след като загрееше си палеше добре.

Една сутрин баща ми не можа да я запали и ме викна и забелязах, че колата като врътне ключа и запалва веднага, но и веднага угасва. Като чели полузапалва и не иска да запали напълно и да заработи.

След 2рото или 3тото запалване и гаснене се получава експлозия и се вижда как пресветва от колекторите на ауспуха на 3ти и 4ти цилиндър.

 

Не пали нито на бензин нито на гас.

 

Колата е с нови кабели и свещи. Има искра на всяка една от свещите.

Проверих бензиновата рейка и инжекторите, впръскват гориво, което ме навежда на мисълта, че бензиновата помпа работи.

Сензора за позицията на коляновия вал го изпръсках с обезмаслител и с контактен спрей. 

 

Преди, като палеше и ставаше да се кара ми правеше впечатление, че преди да се изфорсира като дам гас имаше интервал от 0.75 секунди преди реакция и изфорсиране.

 

Моля давайте идеи, какво още да проверя и как, и къде се намира, че в това ауди е една огромна бутаница на всичко и не знам кое от къде идва и къде отива въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобни проблеми миналата зима на А3 1.8 125 кс скъса ми нервите оказа се датчик на коляновия вал .

Не записваше никакви грешки за нищо .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...