Jump to content

Много бавно превключване 8HP ZF


Nomakbg

Recommended Posts

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според натовареността и наклона кутията може да заключи локъпа по-рано/по-късно. Самото заключване е съпроводено със смъкване на оборотите. Ето ти клип на принципа на който работи:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ma3xa Това сериозен проблем ли се води и въобще какво се прави в такъв случай? Съжалявам за глупавите въпроси може би, но ми е интересно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, това тотално не е проблем. Това е принцип на хидро-трансформаторните кутии от много години насам - идеята е да заключва с цел икономия на гориво. Най-лесното обяснение е, че вътре сработва като съединител на ръчна кутия. Не знам дали при теб е същото или имаш друг проблем, просто ми се стори, че си го забелязал и те притеснява без да има проблем.

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ma3xa 3 сервиза констатиран че кутията и всичко по нея е в абсолютни норми и няма нищо за което да се хване дори човек. Както споменах, само едно обслужване и да карам. Но определено на ниски обороти и в определени ситуации на ниска скорост е малко нескопосана и на моменти дори досадна как превключва. Все едно отпускаш рязко съединителя на механична кутия или все едно задържаш много съединителя между смяна на предавките в ниските обороти. Много е странно, и това което ми казваш сега ми звучи като нещо което може да е "проблемът". Това нещо има ли решение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е преди да заключи локъпа да я усещаш сякаш буксува съединител. Така работи хидротрансформатора. Смени маслото и ресетнете адаптациите. Вероятно ще има разлика, но реално така си работи кутията с изключение на това рязко отпускане, което споменаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има разлика. Трябва да се пипа тунека на кутията…

Забрави и просто се научи да караш по друг начин.

При мен само като е студена не ми харесва. Иначе е екстра

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 @ma3xa Благодаря за мненията момчета! Последно питане. Вътре в купето се усеща доста отчетливо когато сменя предавки на ниски обороти, възможно ли е някой тампоне някъде да е сдал багажа и за това да има повече движение в купето? Знам че имаше един тампон зад кутията ако не се бъркам? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е толкова зле, че да не обира нищо и да предава на купето. По-скоро обратното правило важи тук, особено като набият и тези уплътнители в празното на тампона (dogbone insert). Tогава почва да се усеща яко всяка смяна.

Пак ще се повторя - на ниски обороти и с малко газ, кутията не знае какво иска/ще прави карача. Затова така се усеща. Карай по-ентусиазирано 1 седмица...

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах съмнения в моята кутия, по рано се жалвах, но откакто се стопли и започнах да карам повече, всичко се оправи. На къси разстояния в града с ниска скорост, на ниски предавки колата се бърка. Иска си каране, че наистина почва да се чуди какво иска от нея шофьора/пилота ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...