Jump to content

Много бавно превключване 8HP ZF


Nomakbg

Recommended Posts

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята кола е постоянно в тестов режим. Работя тунинга на мотора и кутията постоянно.

ЕКУ-то на мотора съм го префлашвал над 90 пъти. Имам над 200 лънча сигурно. Кутията грам не е мръднала.

От това не зная колко по-читаво...

Колата е евридейка...

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизите в Бургас които се занимават основно с Ауди са три. Истинска мъка е човек да стигне въобще до читав сервиз за по-рано от месец.

А някъде и не вдигат. Ходене на място и молби да си дадеш парите. 

Като гледам информацията за Radeff's Garage, излиза, че мога освен кутия да направя диагностика на двигател, ремонт тунинг и каквото е необходимо.

Предполагам и там ще се чака, но може да си струва една разходка до Варна.

И надявам се, че се отнасят сериозно към всеки клиент :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позасилена е до към 400 коня но не е минавала дино. 

Така я взех преди година а софта е слаган в Бургас при Жоро, има сервиз който ремонтира основно VAG.

Не съм го питал какъв му е произхода :)

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/2/2022 at 11:20 AM, Nomakbg said:

Здравейте колеги,

 

8HP ZF при ниски скорости,спиране-тръгване, до 1400 оборота смяната на предавките е мноого нескопосана и твърда на моменти. На висока скорост и обороти колата сменя без грешка.

 

Ходих до два сервиза при които казаха че нямало никакъв проблем и да си карам (но това ми звучи като, няма проблеми нека се счупи и ела пак да го оправим) но определено за мен не е много нормално това държание на скоростите.

 

Забравих да спомена че сега при ниските температури превключва осезаемо по-твърдо отколкото когато поработи и загрее. Винати при палене първото включване на D е последвано се леко до умерено подритване.

Моля дайте мнения и предложения или поне сервиз в който като отидат могат да видят и направят всичко възможно за диагностициране и даване на компетентно мнение без "тънки сметки"? 


На какъв режим я караш? На Efficiency е една идея по-странна и мудна. Моята е флашвана и не се усеща нещо осезаемо. Имай предвид, че всички кутии работят по-странно като са студени. Карал съм 5-6 автомата до сега, без изключение всичките са мудни и по-груби студени и това е нормално заради механизмите им за безопасност.

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@ma3xa  Всички това ми казват, но има едно определено държание което не влиза в графата нормално. Когато си подал газ и отпуснал газта, а после се налага да ускориш пак сякаш колата не поема и изведнъж просто рита и тръгва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/1/2023 at 2:15 PM, Nomakbg said:

@ma3xa  Всички това ми казват, но има едно определено държание което не влиза в графата нормално. Когато си подал газ и отпуснал газта, а после се налага да ускориш пак сякаш колата не поема и изведнъж просто рита и тръгва....

Това и моята го прави, тия работи се оправят като я ремапнеш. Поне така съм чел :) Не съм ремапвал, че да дам отзиви. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се оплаквах наскоро от подобни неща. Мисля, че заради повечето градско в студените месеци и малък пробег, колата на моменти се чудеше искам ли да карам или да спирам (както ми бе писал някой във форума). Този месец и врътнах 3000 км. предимно по междуградски пътища и магистрали и и оправих всички чакри :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам подобен проблем а8 4.2 2011 има леко ритане дразнещо между 2-3 предавка се зачудва , предишния собственик е правил някакви софтуери които не мисля че са направени читаво някой може ли да даде съвет къде мога да сменя софтуер на кутия и дали ще се изчисти 0883590333 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kpematop ще ида днес до майстора пак да го закачи да видим , аз не разбирам нищо , казаха ми че било от софтуера и че трябвало да слагаме фабричния 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тия последните софтуери за 8HP държат и ниски обороти от трета и нагоре и колата се усеща много слаба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължение 

Смениха софтуера с фабричен , не се оправи , явно има друга драма само изчезна грешката вече не я записва , ноо рязкото падане на оборотите за момент преди да включи 3 та и лекото пробутване си остана . 

Редактирано от Goshko777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Само да вметна леко развитие. Ходих на нови огледи при специализиран сервиз. Не откриха нищо, колата и кутията я гледаха от всякъде. Казаха ми едно масло и филтри, да сменя 1-2 тампона и това му е. Стойности на съединители и всичко останало било идеално и няма нещо притеснително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/27/2023 at 12:39 PM, Goshko777 said:

Продължение 

Смениха софтуера с фабричен , не се оправи , явно има друга драма само изчезна грешката вече не я записва , ноо рязкото падане на оборотите за момент преди да включи 3 та и лекото пробутване си остана . 

Да не би да е локъпа на хидрото в този момент? Нещо като междинна скорост се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...