MUFC17 Публикувано 17 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2022 (Редактирано) Привет колеги, тези дни се сдобих с Ауди А3 8P Sportback 2005г 2.0 FSI 150 коня автоматик. При тестването преди закупуване проблем нямаше(дори EPC чека не светеше, явно проблема е бил замаскиран някaкси), но от няколко дни периодично ми светва именно въпросният чек на таблото и след това започва едно много неприятно притрисане между първа и втора и дори се чуват удари около 2000 оборота(при по-високите предавки и обороти се държи супер!). В сервиз ми казаха, че най-вероятно е от горивната система и проблема можело да бъде от всякъде и трябвало на принципа проба-грешка да се разбере откъде е, което най-вероятно щяло да излезе доста солено. В друг сервиз пък който се занимава само с автоматични трансмисии ми казаха, че не е задължително проблема да е в самата кутия и първо да се оправи тази EPC грешка. Някой от вас сблъсквал ли се е с подобен проблем и ако да, успявал ли е да го реши и как? Редактирано 17 Декември 2022 от MUFC17 Недоуточнение на година на производство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 17 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2022 (Редактирано) В някой от сервизите, в които си ходил, не прочетоха ли каква грешка е записана? Щом свети нещо на таблото, значи 100% има записана грешка в компютъра, по която евентуално може да се открие проблема. Редактирано 17 Декември 2022 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MUFC17 Публикувано 17 Декември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2022 Трябваше още в първият си пост да кача клипа, който ми пратиха, моя грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 19 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2022 Първата грешка е свързана с налягането на горивото, от което вероятно идва проблема с притрисането. Аз първо бих сменил горивния филтър или ако е сменян увери се, че са ти сложили правилния. Ако проблема остане, смени датчика за налягане на горивото. За филтъра и датчика може би ще се впишеш в около 100лв. Ако и след това продължи притрисането, значи може да има проблем с някоя от бензиновите помпи, които при теб са две - за ниско и за високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MUFC17 Публикувано 19 Декември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2022 Благодаря много за изчерпателния отговор! Горивния филтър го смених при обслужването, но проблемът за съжаление си остана. Така че сега ще карам по реда който ми каза и ще се надявам да се оправи. А в най-лошия случай ако се окаже бензинова помпа, ориентировъчно можеш ли да ми кажеш колко ще струва ремонт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 19 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2022 Не мога да ти кажа цените за съжаление. Помпата за високо налягане е най-скъпа и чисто нова, оригинална, най-вероятно е 4 цифрена сума, но сигурно може да се намери заместител или втора употреба. Пробвай първо с датчика, защото по това което ета из нета, обикновено там е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2023 Дросел клапа. Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MUFC17 Публикувано 2 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2023 Тъкмо я оставих в сервиз миналата седмица и казаха, че проблема е много вероятно да е от част номер 3 на снимката, това ли е дросел клапата? Имам спомен че някакъв вал каза, че е майстора чупен и болта към него номер 4. Иначе закупих така или иначе и датчика за ниското налягане на горивото по съвет на другия колега, но покрай празниците така и не намерих някой да ми го подмени и ще го сменят направо с тази част номер 3. Силно се надявам проблема да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 3 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2023 Номер 3 са така наречените вихрови клапи заедно с управлението им. Променят въздушния поток към двигателя в зависимост от оборотите. Дросела е номер 22. Пробвахте ли да изтриете грешките от клипа и да видите дали ще се появят пак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MUFC17 Публикувано 3 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2023 Изчистиха ми грешките още миналата година и тъкмо се връщам от сервиза и явно не е и от датчика, както и от въпросната част номер 3, така че остава евентуално да се види и този дросел, но засега в 2 сервиза никой не може да ми каже къде е проблема и как да се оправи, та ще я карам на ВАГ сервиза тук в Пловдив, за който всъщност четох доста добри отзиви тук във форума, но за жалост са доста заети и трябва да почакам не малко, за да ме вземат, но по-добре отколкото да продължавам да обикалям по знайни и незнайни сервизи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване