Jump to content

Съвместимост на блокове при 2.0TDI


Даниел Д.

Recommended Posts

Здравейте колеги, знаете ли дали блок от BKD може да замести моя BLB. Идеята ми е да заменя само него, заедно с всичките му карантии като оставя моята глава и периферия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не знае колеги, питам защото е един от малкото 2.0тди без баланс модул фабрично, а моя привод превъртя въпреки, че го сменях превантивно и даже стругар му прави втулка и беше казал, че става вечен ама... изгасих моментално като видях лампата за ниско налягане на маслото, но въпреки това турбото вече е с огромен аксиален луфт и не очаквам лагерите в блока да са в по-добро състояние. За една година три пъти сме сваляли главата, защото така и не спря да вкарва масло в антифриза с чисто нова глава и колко гарнитури вече.. след последния път като че ли спря да вкарва, но сега след няколко месеца пак има към 1 пръст масло отгоре във водата, така че вече към блока опираме... 

Въпроса ми пак е, BKD може ли да замени BLB блока без преправяне, като прехвърля всичката периферия (вкл. картера) и главата от BLB блока. Ако не може, кой блок да сложа който да реши проблема ми веднъж завинаги. Хич не ми се иска да хвърлям хубавата кола заради пустия му недоизмислен мотор

Редактирано от Даниел Д.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се датчика за налягане, но да си отговоря все пак сам на въпроса - да, блок BKD замества BLB/BRE или който и да е друг 2.0 140, като се прехвърля картера и всичко от стария блок, купува се фуния за маслото от 1.9тди А4 двигател и се стърже 10мм от картера защото опира фунията в него. Всичко останало се прехвърля от стария двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да си направиш маслената помпа като на 1.9тди с веригата по хубаво е да е същият код на мотора защото после трябва и технотест да се минава ако трябва документите да са изрядни 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@icox1333 Не исках да пипам моя блок тъй като не съм сигурен в това дали не е пукнат, а преправянето на маслената помпа ще стъпи колкото оборудван блок втора ръка фабрично без баланс модула.. 

Отворихме маслената помпа днес за всеки случай, въпреки, че налягането се оказа супер (2 бара на празен ход и 4-6 бара в обороти) и нямаше почти никакво видимо износване по привода, та дори не го и смених.

 

Между другото, до колкото знам BLB моторите излизат само с баланс модул задвижван от верига, а моя е със зъбни колела, значи че вече е преправян ли? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задвижването на балансиращите валове е с верига или зъбно колело. Верижното задвижване е по проблемно заради обтегача.  Проблема с привода си остава и с двата варианта. Опит за решаване на проблема е преминаването от 77мм. на 100мм привод след 2010г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...