Jump to content

Audi B7 BFB 1.8T няма мощност


benedetto

Recommended Posts

Здравейте от 6 месеца съм с този автомобил . Обслужен е откъм ролки ремъци ,филтри ,клапан картера вентилация ,веригата и обтегача са сменени преди мен има фактури от чужбина. Колата не дава грешки но е доста спъната . Ако може да препоръчате някой с читава диагностика да види живите данни в движение ще съм благодарен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с доста коли които съм карал през годините от 1.0 до 4.2. За 163 кс няма никаква пъргавост. Искам някой да направи качествена диагностика или някой който прави подобни коли. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре толкова ли няма някой колега със същият мотор да се видим някъде в София да направим съпоставка с неговата. Не съм рейсър не ме разбирайте погрешно ,просто искам колата  да е изрядна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, benedetto написа:

качествена диагностика

да, първо мини оттам, тогава чак се кахъри за моШност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо я засечи на равен път за колко време вдига от 0 до 100 км/ч, за да се види колко е зле и дали изобщо има проблем. Има много приложения за това както за Андроид така и за Айфон, пък и можеш просто да направиш клипче на таблото и да се види по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 1/9/2023 at 10:17 PM, benedetto said:

Добре препоръчайте качествен диагностик за София .

 

Че това според мен трябва да е доста пъргав автомобил, моето TDI 130 к.с. стоков без никакви ремапи и тунинги бих казал че е супер пъргав , пък камо ли 163 к.с. Твоят автомобил ръчка ли е или мултитроник и ако е второто да не е пробмел с кутията?

https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b7-8e-1.8-t-163hp-26700

 

Според сайта 8,6 сек. от 0-100 , затова вземи си засечи, както каза колегата по-горе, ако ли не:

VAG Service German или Danko's Garage Sofiа бих препоръчал аз.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, от няколко месеца имам Audi A4 B7 2005г. 1.8T BFB quatro с шест степенна скоростна кутия.

Ще използвам темата на колегата за да не създавам нова, защото имам същия проблем. Разбира се го каня него или пък, който иска с подобна кола да ги сравним, защото все си мисля, че колата трябва да върви повече.

Когато я купих я обслужих, смених също така и веригата между разпределителните валове и обтегача. След обслужването нямаше разлика във вървенето. 

Между 2000 и 3000 оборота се усеща някаква пъргавина, но над 3000-3500 оборота става доста мудна. На магистралата при 120-140 км/ч на темпомат (между Перник и Долна Диканя по баирите на пример) колата не може да си поддържа скоростта на 6-та скорост. Ускорението по баир е доста мудно. Като се качат пътници се усеща осезаемо във вървенето. С VCDS на 115-ти канал мисля, че беше гледах живи данни за турбото и колкото е изискваното налягане, толкова и надува турбото. Налягането стигаше до 1,6 бара. Преди няколко дни свалях първата ламбда сонда с цел да излизат изгорелите газове и през нейния отвор, защото се съмнявах, че е запушен катализаторът, но не усетих осезаема разлика във вървенето. Все пак не съм изключил все още проблема с катализатора.

Говорих с тези момчета с Дино теста в Годеч. Те ми казаха, че куатрото му тежало на този мотор и не се учудвали от това което им казвам.

Но все пак ма този мотор му дават максимална мощност от 163 кс. При 5700 об/мин и 225 Нм от 1950 до 4700 об/мин., което според мен означава, че поне 1950 об. до 4700 об. трябва да ускорява горе долу по един и същи начин.

Имам чувството, че понякога като я понапъна и постепенно започва да върви една идея повече.

Колата има и нов газов инжекцион. Няма разлика във вървенето между двете горива. Също така и няма разлика от преди и след монтажа на газовата уредба.

По магистралата като я карам по-кротко до 120 ми дава разход около 12/100 газ. Като я напъвам и карам със 140 и на горе ми дава разход над 16/100 газ. Това нормално ли е? На мен ми се струва прекалено като се има в предвид и че не върви.

Имам Audi A3 2001 г. 1.6 с AVU мотор. Имам чувството, че над 120 км/ч ускорява по-бързо от А4-ката.

Моля помагайте. Ще се радвам ако някой се съгласи да си сравним колите. Имам намерение и да я чипосам.

От съображения за сигурност няма да си оставям телефонния номер тук, но ако някой желае да се срещнем или да даде някоя идея може да ми пише на: 

sredo@abv.bg

Ще давам информация в темата какво съм направил и какъв е резутатът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо е че и двамата сте от София и сте ми малко далече. Имам а4 б6 комби 1.8т със същия мотор но съм само на предно. Колата я взех януари месец и още тогава стокова ми допадаше доста как върви.На 6-ти март и беше направен ремап и колата тръгна да върви още по-добре. Разхода преди чипа ми беше 8,5-9 това е извънградско със настъпванки до 160-180 от време на време. След ремапа при същото каране ми качи 1 литър но е според мен е нормално това, все пак колата ускорява по-бързо до 160. Куатро никога не съм имал но по принцип с куатро системата има повече загуба на мощност докато стигне от двигателя до гумите. Чел съм някъде из форумите че на предно загубите са около 15% а с куратро е към 25% но колко е вярна информацията не знам. За чипосването ако наистина и има нещо на колата първо трябва да се оправи и така да се ремапва. Ако хората които правят ремапа са добри може направо и те да ти отстранят проблема. Това че на VCDS нищо не излиза малко ще затрудни нещата. Свещи сменял ли си? Като идея мога да ти дам да погледнеш дросела и всмукателните колектори в какво състояние са. Също може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера да видиш дали няма да има разлика но там ако има нещо VCDS трябва да го хване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@audi+ В интерес на истината не ми е хрумнало, че може да има проблем с компресията. Следващата седмица ще измеря компресията и ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.04.2024 г. at 12:48, sredo написа:

.. Колата има и нов газов инжекцион. ...  Имам намерение и да я чипосам.

 

Второто трябва по принцип да е след първото. Много зависи с какви компоненти е ГИ.

 

Колко искаш да върви ввтомобил с 1.8л двигател и постоянна система 4х4. Не ти ли харесва продаваш. Всякакви "чипове" и интервенции свалят цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 Б7 с 1.8T quattro е търсена комбинация.Но купето плюс двойното задвижване тежи.След чип ще вдигне 30 коня,но съединителя няма да държи.Заводско всичко е на Лук,но оригинален немски.Нищо общо с това което се предлага в момента.Иначе кутията е най-добрата за A4 B6/B7 1.8TQ,демек дълга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те подготвя и аз с малко излишни разходи ако решиш да чипосваш колата. Още преди чипа човека който ще я чипосва се качи да я покара и с VCDS гледа какво се случва и още тогава ми каза, че съединителя може и да не държи след ремапа и познай така и стана. Свали самия софт от колата преправи го и го сложи в колата. Тръгваме да караме и на 4-та и 5-та при рязко подаване на газ съединителя боксува. Смених феродов диск, притискателен диск и лагера като това удоволствие с труда ми излезе 550 лева. След като сложихме съединител пък му трябваше 4-5 дена да се напасне, че инъче и новя приплъзваше. Като се напасна взех да я настъпвам и се оказа пък, че на 4-таи 5-та скорост във високите обороти не и стига горивото та сега съм взел и бензинова помпа VDO която с отстъпката ми излезе 450 лева но още не е монтирана и проблема може да се окаже в инжекторите. Всичко това е описано в съседната тема та просто казвам да имаш едно на ум за непредвидени разходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш някакъв проблем с колата. Аз аз съм БФБ куатро, авант само, че е с 5 степенна кутия. Дори сток ако е изрядна колата си вървеше идеално в диапазона 120-180. Разхода то определено е висок, което също говори за проблем. Разход по магистралата с 140-150 е около 11-12 газ и то при доста по-къса кутия от твоята. Прегледайте периферията по мотора (дебитомер, блоу-оф, ламбда сонда, н75* свещита как са и катализатора също). 

Сток турбината надива около 0,6 бара (0,55 с точност), таке, че вижте дали не пренадува.

Редактирано от MrLover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, tonko2.0T написа:

... .Иначе кутията е най-добрата за A4 B6/B7 1.8TQ,демек дълга.

Демек  ... Най-кекавата за моделите б6/б7.  Синхронизаторът за втора скорост си е заминал преди 150 000 км. пробег.  Луфтове в торсена и те на около този пробег. 

Стоковият съединител си държи каквито и извращения да правиш с малката турбинка.  Но със стартове от място се предава веднага. То няма и начин. Кое би превъртяло първо ... 4 гуми или малко съединителче 228мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеална си е кутията,за това задвижване и купе.Всеки си има мнение.Става дума за стокова кола.

За силов тунинг има други мотори и купета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти дебитомера или ако намериш някой със същия двигател го размени за проба. Може да го видиш на живи данни ( 01 Engine -> 08 Measuring blocks -> 2 -> "go" ) какви стойности показва на 3-та при натиснат до долу педал на газта - при 5500+ оборота на двигателя трябва да стига 130 г/с ако е изправен. На ниски обороти трябва да е около 2.58г/с. Тези замервания се правят САМО на бензин и напълно загрял двигател.

 

Имах 10г. А4/В7 BFB quattro - вървеше перфектно на газ и бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...