vladuel Публикувано 10 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 (Редактирано) Здравейте,колеги имам следния проблем с колата. Спрях EGR-то софтуерно ( проверих на 2 места после дали е спрян правилно) ,но продължава да излиза грешка p0403 exhaust gas recirculation control circuit и колата влиза в авариен режим. В няколко сервиза не могат да установят проблема и да разберат ,защо изкарва тази грешка.Някой има ли някаква идея? AUDI A4 2.0 TDI Multitronic 143 конски сили CAGA двигател Редактирано 11 Януари 2023 от VBI Грешка в заглавието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 Не си попаднал на правилни места. На 2 сага съм спирал егр. и клапи. Но без дпф . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 Елиминирането на EGR-клапана е неправилно и вредно за автомобила, той далеч не е свързан само с екологията, каквото е масовото мнение за него. Той или се чисти, или се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 Преди 2 часа, nikrga написа: неправилно и вредно за автомобила, той далеч не е свързан само с екологията, каквото е масовото мнение за него. Колега, моля разяснете малко по-подробно фактологията, ще е изключително интересно за аудиторията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 За теб винаги, чичо NIKO. С елиминиран EGR-клапан автомобила: 1. Не работи оптимално на празен ход. 2. Не работи икономично. 3. Загрява до оптимална работна температура по-бавно. Има и още някои "дреболии", но струва ми се и това е достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 (Редактирано) Само с последното успя да уцелиш... Може ли още вреди да ми посочиш? И за да ти стане по-ясно, си сложи една маска и си увий цялата глава в една найлонова торба и хуквай да бягаш. И после кажи на всички как бягаш по-ефективно. Редактирано 11 Януари 2023 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 "Уцелих" и с трите, с последното най-малко. Неслучайно съм го сложил на последно място, тъй като е най-незначително. Колкото до сравнението с бягането и торбата, то е неадекватно в случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 10 hours ago, nikrga said: За теб винаги, чичо NIKO. С елиминиран EGR-клапан автомобила: 1. Не работи оптимално на празен ход. 2. Не работи икономично. 3. Загрява до оптимална работна температура по-бавно. Има и още някои "дреболии", но струва ми се и това е достатъчно. ЕГР-a вкарва част от газовете за 2-ро изгаряне " под формата на чист планински въздух " от алипте хахахах и така на аспуха показва по ниски емисии , да "загрява въздуха " който влиза ама го души с газове и всичко това е сметнато да работи в съотношение гориво-въздух - отработени газове .При премахване или байпасване на EGR софтуерно трябва да се променят настройките на гориво - въздух . DPF- a е следващата гадост по веригата и ако има и DEF е като черешката на тортата Докато всичко работи е супер , ама почнат ли проблемите - започва и наливането на пари от пусто в празно и докато не оправиш всичко в 3-те системи както трябва няма да се спре даването на пари . 9 minutes ago, nikrga said: "Уцелих" и с трите, с последното най-малко. Неслучайно съм го сложил на последно място, тъй като е най-незначително. Колкото до сравнението с бягането и торбата, то е неадекватно в случая. EGR-а задушава двигателя с вкарването за "доизгаряне" на изгорелите газове и сравнението на Желяз е на 99.99% в целта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 Да, като за в приказка интересно ги къдрите: "найлонова торба и хуквай да бягаш", "гадост по веригата", "черешката на тортата", "чист планински въздух" и т.н. Нека обаче видим и мнението на специалистите: https://www.dieseldoctor.ca/blog/advantages-and-disadvantages-of-an-egr-delete. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 Давам линк към една от многобройните статии на чужд език не за друго, а защото на български така и не намерих. Неизменният рефрен в статиите на български е - абе знаете ли колко хубаво е колата ви да е без EGR-клапан, елате при нас и ние ще ви го направим само за еди колко си там лева...😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 12 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2023 На 11.01.2023 г. at 9:18, nikrga написа: 1. Не работи оптимално на празен ход. MORE POWER 2. Не работи икономично. INCREASED FUEL EFFICIENCY Чуек, направо се простреля в крака с тая статия. Ти чете ли я изобщо? Копнал съм ти в червено горе в твоя цитат първите 2 предимства от спирането не ЕГР. Ти си прецени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 12 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2023 Да, позната слабост на българина да чете избирателно, опитвайки се да цитира отделни думи и изрази без връзка между тях, белким налучка своята теза. А всъщност меродавното в статията е нейното заключение, именно: EGR valves are more often than not a very beneficial mod that can improve performance, fuel efficiency and the lifespan of your engine and are definitely worth considering. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 12 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2023 Да те попитам - защо се слагат EGR -и знаеш ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване