slona Публикувано 15 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 Здравейте, който е сменял горна помпа на съединител при двигател ABK, моля да сподели как достигна до помпата от страната на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 18 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2023 Издърпваш навътре в купето. между тръбичките на двете помпи има маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 18 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2023 (Редактирано) Това го разбирам. Само искам да разбера как се развива холендеровото съединение(гайката) на входа на помпата, при положение , че това е скрито зад вакуумния сервоусилвател за спирачките. С ръка не мога да бръкна за да развия.Най-вероятно трябва да се махне вакуума, а пък за да се махне той трябва и спирачната помпа да се махне и става голямо приключение, затова питам дали на двигател ABK някой е успял да бръкне от някъде и да освободи помпата от хидравличния маркуч? А иначе ако предложението просто да я освободя от педала и да дърпам вътре в купето заедно с входния маркуч и после да го откача от помпата не знам колко е добре за хидравличния маркуч и за разбазикване преградата между купето и моторния отсек, т.е. ако има някакво гумено уплътнение да не го разпокъсам. Редактирано 18 Януари 2023 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri2636 Публикувано 19 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2023 Тръбичката към долната помпа се развива без нищо да се сваля. С гаечно ключе се развива гайката на тръбичката, наистина сервоусилвателя пречи, малко е тегаво да се бърка зад сервото, но става. Два пъти съм я сменял горната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 19 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2023 (Редактирано) valeri2636 , "Тръбичката към долната помпа се развива без нищо да се сваля" - горна или долна помпа имаш предвид в това изречение? А щом караш с двигател ABK и два пъти си сменял горната помпа и казваш, че става да се бръкне зад сервото, то единствено остава да се знае кое е гаечното ключе - вероятно 12 мм и с напипване се вкарва и се развива? А как подхождаш с маркучето за казанчето - откачаш го от казанчето и го издърпваш с помпата в купето? ABS модулатора също пречи, колата ти с ABS ли е? Редактирано 19 Януари 2023 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri2636 Публикувано 20 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2023 Тръбичката към горната помпа свалям. Не помня с ключе 12 или 13 се развива. Имам ABS. Маркучето го изваждам откъм казанчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 20 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2023 ок, благодаря Валери! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 21 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2023 обезвъздушаването как става - при работещ двигател се върти волана отляво на дясно няколко пъти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri2636 Публикувано 21 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2023 Волана няма нищо общо със съединителя. За обезвъздушаване развиваш пробката на долната помпа и чакаш да протече спирачна течност. Следиш нивото на течноста да не падне , че ще влезе въздух и трябва да обезвъздушаваш и спирачките. След като потече спирачна течност от пробката на долната помпа я завиваш и пробваш педала на съединителя, ако пропада и не се връща развиваш пак пробката да потече докато се обезвъздуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 21 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2023 (Редактирано) до тази пробка(на долната помпа) как се стига - от горе може ли да се бръкне, или под колата? И да кажа, че колата е audi coupe, но това ABK дали е на ауди 80 или купе - би трябвало ситуацията да е еднаква. ...за обезвъздушаването и волана се обърках - това съм чувал за хидравликата на волана, че се прави. Редактирано 21 Януари 2023 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 21 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2023 обезвъздушаването при работещ двигател ли се прави, или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri2636 Публикувано 21 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2023 (Редактирано) Обезвъздушаването се прави при изгасен двигател. Пробката на долната помпа се развива отгоре. Не е необходим канал или подемник. Редактирано 21 Януари 2023 от valeri2636 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 21 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2023 (Редактирано) OK, още веднъж благодаря за точните обяснения! От полза са. Редактирано 21 Януари 2023 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 22 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2023 (Редактирано) Използвам момента, когато става дума за развиване на пробки да попитам за мнението на колегите дали сте срещали трудности при това. Т.е. чувал съм мнение, че при много стари коли метала на пробката има тенденция да се сраства в корпуса и е възможно пробката да се скъса при развиване. Според мен това е трудно да стане, или ако пробката е без капачка и е ръждясала е по-възможно да се случи. Затова превантивно било добре да се пръсне пробката със спрей за клеясали болтове и преди развиването да се почука корпуса няколко пъти с малък чук. Имал ли е някой проблеми при развиване на пробките за обезвъздушаване на спирачните апарати на кола B3, B4? Редактирано 22 Януари 2023 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 23 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2023 Хубаво е да се пръсне със спрей и да се почукне, на моята едва развих едната предна пробка... Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване