Jump to content

горна помпа на съединител смяна при двигател ABK


slona

Recommended Posts

Това го разбирам. Само искам да разбера как се развива холендеровото съединение(гайката) на входа на помпата, при положение , че това е скрито зад вакуумния сервоусилвател за спирачките. С ръка не мога да бръкна за да развия.Най-вероятно трябва да се махне вакуума, а пък за да се махне той трябва и спирачната помпа да се махне и става голямо приключение, затова питам дали на двигател  ABK някой е успял да бръкне от някъде и да освободи помпата от хидравличния маркуч?

 

А иначе ако предложението просто да я освободя от педала и да дърпам вътре в купето заедно с входния маркуч и после да го откача от помпата

не знам колко е добре за хидравличния маркуч и за разбазикване преградата между купето и моторния отсек, т.е. ако има някакво гумено уплътнение да не го разпокъсам.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбичката към долната помпа се развива без нищо да се сваля. С гаечно ключе се развива гайката на тръбичката, наистина сервоусилвателя пречи, малко е тегаво да се бърка зад  сервото, но става. Два пъти съм я сменял горната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

valeri2636 , "Тръбичката към долната помпа се развива без нищо да се сваля" - горна или долна помпа имаш предвид в това изречение?

А щом караш с двигател ABK и два пъти си сменял горната помпа и казваш, че става да се бръкне зад сервото, то единствено остава да се знае кое е гаечното ключе - вероятно 12 мм и с напипване се вкарва и се развива? А как подхождаш с маркучето за казанчето - откачаш го от казанчето и го издърпваш с помпата в купето? ABS модулатора също пречи, колата ти с ABS ли е?

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбичката към горната помпа свалям. Не помня с ключе 12 или 13 се развива. Имам ABS. Маркучето го изваждам откъм казанчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана няма нищо общо със съединителя. За обезвъздушаване развиваш пробката на долната помпа и чакаш да протече спирачна течност. Следиш нивото на течноста  да не падне , че ще влезе въздух и трябва да обезвъздушаваш и спирачките. След като потече спирачна течност от пробката на долната помпа я завиваш и пробваш педала на съединителя, ако пропада и не се връща развиваш пак пробката да потече докато се обезвъздуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до тази пробка(на долната помпа) как се стига - от горе може ли да се бръкне, или под колата?

И да кажа, че колата е audi coupe, но това ABK дали е на ауди 80 или купе - би трябвало ситуацията да е еднаква.

...за обезвъздушаването и волана се обърках - това съм чувал за хидравликата на волана, че се прави.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезвъздушаването се прави при изгасен двигател. Пробката на долната помпа се развива отгоре. Не е необходим канал или подемник.

Редактирано от valeri2636
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам момента, когато става дума за развиване на пробки да попитам за мнението на колегите дали сте срещали трудности при това. Т.е. чувал съм мнение, че при много стари коли метала на пробката има тенденция да се сраства в корпуса и е възможно пробката да се скъса при развиване. Според мен това е трудно да стане, или ако пробката е без капачка и е ръждясала е по-възможно да се случи. 

Затова превантивно било добре да се пръсне пробката със спрей за клеясали болтове и преди развиването да се почука корпуса няколко пъти с малък чук.

Имал ли е някой проблеми при развиване на пробките за обезвъздушаване на спирачните апарати на кола B3, B4?

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се пръсне със спрей и да се почукне, на моята едва развих едната предна пробка...

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...