Jump to content

3.0 TFSI TestPipes


Milen02

Recommended Posts

Здравейте, 

 

някой колега с по-засилено 3.0 тфси да може да препоръча заместители на катализатори? Ще засилвам колата здравата и ми е ясно, че ще стопя стоковите катове. Прегледах чуждестранните сайтове и цените се въртят около 2к. лева, след мито, ддс и доставка. В нашите сайтове намерих също на много по-ниски цени Линк 1 , Линк 2 , но ме притеснява качеството.. Някакви идеи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо кажи какво точно търсиш, щото testpipes са само тръби. Ако иде реч за заместител на катализаторите, отиваш на спортни катализатори и да цената става дебела.

Другата ти опция е изработване по поръчка, при този вариант трябва си готов, че хем няма да излезе къси пари хем може да се наложат корекции ... 

Тези от линковете най-вероятно са без катове, ама с такива описания ходи разбери.

 

Ето ти само downpipes без катове. Същите предлагат и катове ама цената става тройна кажи речи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не го бях написал добре. Нужни са ми кухите тръби, без катове в тях, за да мога да флашка тюна, който искам. А иначе някаква идея какви биха могли да бъдат рисковете за вариант без heatshield? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и сегашните ти нямат (ако добре помня), топлинните щитове са малко противоречиви понеже има възможност да правят конденз ...

Моето лично виждане е, че като махнеш катовете ще падне температурата в тази част на генерацията , а и като цяло понеже газовете ще се движат много по-бързо.

От друга страна огледай дали няма рестрикции по цялата дължина понеже при 4F немски инжинерен гений на места е стеснил допълнително генерацията която и без това е тясна като цяло ... 

 

п.с. Ти за самото флашване е все тая дали имаш или нямаш катове, ама почнеш ли след това да раздаваш здраво газ катовете ще заминат овреме.

Като цяло е безумие, да натикат катовете толкова близо до мотора ама Ауди ...

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо са до мотора за да може бързо да загреят до няколко стотин градуса, за да работят и да посрещнат еко изискванията.

@Milen02 Какви heatshield те гонят, бре човек?.... Не си губи времето с размисли в грешни посоки...

За засилено 3.0Т няма заместители на катализатори. Едиствения вариант са даунпайпс. Като я напъна и температурите отиват над 1100 градуса. Сам прецени колко биха издържали горките катчета след като фабричната им защита е 950 гр.... 😂

Тези от линковете не изглеждат зле, но ме съмнява дали ги имат на склад. По-скоро ги викат от чужбина някой като направи поръчка.

Моите ги взех от turbowrks.pl ама гледам ги няма вече. С транспорта ми стъпаха под 500 лв. ама това беше преди 2 г.

От сега търси добър майстор за смяната, щото е занимавка.

Шайби ще сменяш ли? Предполагам осъзнаваш, че няма да е евтино... 😂😂

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zhelyazA6 написа:

За засилено 3.0Т няма заместители на катализатори.

 

Не се изразих правилно, не търся други катализатори, а просто кухите тръби, които да заместя сегашните ми. 

 

Преди 1 час, zhelyazA6 написа:

Шайби ще сменяш ли? Предполагам осъзнаваш, че няма да е евтино... 😂😂

 

Поръчал съм и чакам долна 207мм ролка, интейк, и кулер. ECU и TCU са 034motorsport, единственото главно, което ми остана е downpipes и още се чудя, кои да избера.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/26/2023 at 11:49 AM, P_PETKOV said:

 

п.с. Ти за самото флашване е все тая дали имаш или нямаш катове,

 

Не е все тая защото от това дали имаш катализатори, тест пайпс или друг вариант зависи кой софтуер ще флашнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кай ся как софта ша разбере имаш ли катове или прави тръби ?

Иначе много ясно, че ако софта е за без катове трябва да се сложат спортни такива или да се кара без катове ... ама то това съм го написал и преди това ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софта разбира ако нямаш катове и чека блесва като супернова 😂😂 Затова трябва да се барне малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че с тест пайпс звукът става отвратителен. Аз минах на изкормени катализатори и нещата драматично се подобриха, но заедно с тях сложих и резониран х-пайп. Тия в българските сайтове са китайски най-вероятно, както и тези в turboworks. Ако решиш да взимаш балонестите пайпове, най-евтини са в turboworks. В сайта имат 3 вида, които пише, че стават за А6 C7, но имай в предвид, че тези https://turboworks.pl/product-eng-78116-Downpipe-Audi-S4-S5-A6-A7-A8-B8-Q5-SQ5-3-0-TFSI-Decat.html не стават. Бях си поръчал и ги сложих, но пасажерския опираше в купето дори на празен ход, а при ускорение да не ти обяснявам.  С много разправии им ги върнах, ама гледам, че в сайта още не са си коригирали грешката. 😆 

 

Който и от двата варианта да избереш, звукът си става доста гаден. За да го подобриш значително, слагаш резониран х-пайп (х пайп в гърне) на мястото на двата малки бейби резонатора отпред. Има опция за скъп magnaflow 11385, но turboworks имат заместител за около 200 лв. Дроуна и расп-а намаляха страшно много и като цяло колата е тиха почти като сток. А ако искаш повече звук, консенсуса е, че се маха големия резонатор/куфар. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквано и в двата български сайта нямат в наличност и след месец два може би ще имат. Разглеждам и опцията с такива от turboworks Първи Втори и не мога да избера, като и двата уж трябва да паснат, а в същото време са с различни диаметри. 

 

На 30.01.2023 г. at 21:07, speedaddict написа:

В сайта имат 3 вида, които пише, че стават за А6 C7, но имай в предвид, че тези https://turboworks.pl/product-eng-78116-Downpipe-Audi-S4-S5-A6-A7-A8-B8-Q5-SQ5-3-0-TFSI-Decat.html не стават. Бях си поръчал и ги сложих, но пасажерския опираше в купето дори на празен ход, а при ускорение да не ти обяснявам.  С много разправии им ги върнах, ама гледам, че в сайта още не са си коригирали грешката. 😆 

 

Да не се окаже, че никой от трите им варианта не става за А6 изобщо.😆 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, Milen02 said:

Очаквано и в двата български сайта нямат в наличност и след месец два може би ще имат. Разглеждам и опцията с такива от turboworks Първи Втори и не мога да избера, като и двата уж трябва да паснат, а в същото време са с различни диаметри. 

 

 

Да не се окаже, че никой от трите им варианта не става за А6 изобщо.😆 

Пускам снимка на пайпа с оградена частта, която блъскаше. Ама като ти казвам блъскаше, повече от 1/4 на газта и имаш чувството, че ще влезе в купето. 😆 Като гледам, само на моите е издължена частта от тръбата след балона и чупката надолу започва по-късно. Може би с другите два варианта няма да има проблем с пасването. А иначе като захващане към колектора и даунпайпите паснаха перфектно.

 

Но в интерес на истината, turboworks бяха коректни. След малко разправии ми ги върнаха и ми върнаха парите. Само, че монтирах два пъти, а не е много лесно. 

 

Китайски 1 Китайски 2 Китайски 3 Ето линкове към 3 китайски, на които даже описанието е същото. Ама няма лошо, като изработка бяха добре. В момента ползвам пак на Turboworks резониран х-пайп (пак Китайски вероятно) и няма разлика с Magnaflow.

 

 

DownpipeRubs.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 Това е х-пайпа - Линк Режат се бейби резонаторите и се заварява на тяхно място. Аз взех от една блъсната кола изкормени катове + даунпайпите надолу + х пайпа цялото нещо и го монтирах.  Ще кача видео със звука, но като цяло съм супер доволен колко е тиха.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

@speedaddict Поръчах 11385 на magnaflow от race-shop.bg и след месец чакане се оказа, че няма да го доставят в адекватен срок. В крайна сметка избрах това, което ти изпрати на turboworks и вчера пристигна. С ауспухджията ми дигнахме колата да видим и той стигна до заключението, че не може да го сложи, заради това, че е много по-дълго от бейби резонаторите. Имаш ли някаква снимка как си го сложил и как седи? 

5D0A0B99-11D6-4D69-8B94-8C3D17CC1444.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Milen02 Аз взех всичко от една блъсната кола и реално предната половина (до зад бейбитата) беше навързана и просто я монтирахме. Пускам снимка как беше направено.xpipe.thumb.jpg.a562d0775964b5e7287302505591b4f4.jpg

Редактирано от speedaddict
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Намерих по-добър ауспухджия, който напасна резонатора без проблеми. За съжаление даунпайпа от turboworks, който взех изобщо не пасна и за това, и аз преминах на изкормени катове. За сега звука е доста тих и почти без дрон, при търсене на по-силен и плътен звук дали е по-добре да се махнат крайните гърнета или големия куфар преди тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.03.2023 г. at 20:29, Milen02 написа:

 

Да, аз ти бях писал, че никакъв шанс за пасване на тия даунпайпове. Обаче продължават да си ги предлагат. 🤣 Дано са ти ги приели обратно както на мен. Най-близкият до сток звук е точно с изкормени катове и този резонатор. За повече звук (хубав звук), консенсусът е, че е най-добре да се резне куфара. Звук ето на това видео втората половина е изкормени катове, този резонатор, резнат куфар и отзад гърнета от s4. Предполагам, че и със стоковите А6 гърнета ще е що годе същото. И аз го мисля варианта да резна куфара, ама ме притеснява да не стане прекалено шумна, че правя по 2500-3000км месечно.

 

Ако го резнеш, пусни едно видео как е.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бил съм с изкормени катове и пълна шитня... Дрона е ужас. Имам качен клип как се чува. Грозна история.

По мое мнение - даунпайпс, някакви качествени афтърмаркет резонатори, афтърмаркет Х-пайп, кахнат куфар, без задни гърнета и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, speedaddict написа:

Да, аз ти бях писал, че никакъв шанс за пасване на тия даунпайпове. Обаче продължават да си ги предлагат. 🤣 Дано са ти ги приели обратно както на мен. Най-близкият до сток звук е точно с изкормени катове и този резонатор. За повече звук (хубав звук), консенсусът е, че е най-добре да се резне куфара. Звук ето на това видео втората половина е изкормени катове, този резонатор, резнат куфар и отзад гърнета от s4. Предполагам, че и със стоковите А6 гърнета ще е що годе същото. И аз го мисля варианта да резна куфара, ама ме притеснява да не стане прекалено шумна, че правя по 2500-3000км месечно.

 

Ако го резнеш, пусни едно видео как е.

Бях взел друг, не този, който ти беше пратил, уж по-скъп и на същото място подпря. 

За сега това е звука с изкормени катове и Х-пайпа от Turboworks. Отвътре е много тихо, но отвън си дрънчи. Линк

Единствено ме спира да го изрежа, защото си мисля че ще направи дрънченето още по-зле. 
Как успя да ги върнеш, изпрати им ги първо и после обработиха връщането ли?

Преди 11 часа, zhelyazA6 написа:

Бил съм с изкормени катове и пълна шитня... Дрона е ужас. Имам качен клип как се чува. Грозна история.

По мое мнение - даунпайпс, някакви качествени афтърмаркет резонатори, афтърмаркет Х-пайп, кахнат куфар, без задни гърнета и толкова.

На първия клип, където е замерването с dragy, само катовете ли са били изкормени или и друго е било пипано. При мен шума с Х-пайп в движение не е нищо особено и трудно може да се разбере, че е изтърбушена. 
На последния ти клип със звука се чува доста добре, какви са точните ползвани части? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре звучи. Само това ли е - изкормени катове и Х-пайпа от Turboworks?

Какъв ти е точно сетъп-а сега?

 

На първия ми клип само катовете са изкормени.

В момента - даунпайпс, малките резонатори след меките връзки са сменени с други, куфара е махнат, стокови гърнета.

Бил съм и с гърнета от RS6 с клапи и е все същата трагедия звука от тоя мотор.

Сега мисля да пробвам някакви качествени афтърмаркет резонатори, афтърмаркет Х-пайп, без задни гърнета и толкова.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 19.03.2023 г. at 11:43, zhelyazA6 написа:

 


Изкормени катове и вместо двата малки резонатора х-пайпа, след това са си куфара и сток гърнета. При теб самото махане на куфара добави ли дрънчене или само ти повиши звука.

Също при вас има ли го звука, който се чува при смяната на скорост при ускорение, наподобяващ dsg fart. Имам Софт на кутията и още не се чува нищо, а умирам за този звук 😂

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушал съм на живо AWE цялостна генерация , много як звук има , гледам ги че са и намалени в момента в сайта им , ама пак отива на 1800-2000лв 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Milen02 Много мейли с разправии бяха нужни, за да ги приемат обратно, защото вече бяха монтирани и беше карано с тях. Играх го, че има риск от запалване на колата. 🤣 

 

@zhelyazA6 Резонирания х-пайп оправя много дрона. Ама с тая кола звука винаги явно си е компромис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, vle4ugoto написа:

Слушал съм на живо AWE цялостна генерация , много як звук има , гледам ги че са и намалени в момента в сайта им , ама пак отива на 1800-2000лв 

Цялостна генерация за 2000 лв невъзможно, само доставката, ддс и мито ще бъде към 1000.. плюс цената в сайтовете им повече варира към 2000 долара без внасянето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...