Jump to content

Audi coupe 2.0 ABK Не пали..


kpetrov2601

Recommended Posts

Проблема е че колата не пали, но малко предистория..

Историята започва с това че колата изведнъж спря да пали, но в редките случаи когато запалеше(понякога палеше на газ когато въртя на стартер и когато пусна ключа успяваше да запали) работеше перфектно, съответно установих че докато въртя на стартер не идваше искра в централния кабел от бобината до делкото и след това проверих центровката, мерих датчика на хол, смених детонационния датчик, опитах с друга бобина,рових из инсталацията за някакви нередности и месец по късно открих проблема в реле 30..

Сложих ново реле и искрата в мотора се върна, но все още не пали.Единствената разлика е че при въртене сега сякаш леко гърми и връща във всмукателния колектор, но нищо повече.. Дюзите са проверени и работят перфектно, регулатора на рейката е нов, релето за бензиновата помпа също е ново..

Някой срещал ли е подобен проблем и съответно ако може да сподели как го е решил.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На централния кабел имаш искра,а на тези към свещите?Щом има гърмежи нещо с искрата не е наред,освен това че на извадена свещ от вън я има не значи че в цилиндъра "пробива".Когато не пали пробва ли да извадиш свещите след това,за да видиш дали ги залива?Налягането от помпата мерихте ли?Вижте от обратното гориво когато въртите дали връща!Капачката и палеца как са? Купи си палец на BOSCH с щампа на него R1.

Според мен ако беше от клемореда,с бутане трябва да пали без проблем!

За да си сигурен в искрата,ти трябва такъв уредhttps://zimber-tools.com/bg/tester-za-zapalitelnata-sistema-zr-36jtc1720a-zimber-tools.html,на около 2 см. трябва да пробива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на Хол сигурен ли си че е здрав ? 
Извади Делкото , Разглоби и го почисти. 
Моята от датчик на хол прекъсваше единият цилиндър и в последствие спря да пали съвсем.
Сложих друго делко което преди това го разглобих и почистих.
Смених Кабелите с нови Бошовски и сложих едни иридиеви свещи Денсо и се родих.
Капачката и Палеца на дистрибутора също трябва да провериш дали са здрави.
Провери си и свещите : Слагаш ги на "маса" закачени за лулите и завърташ ключа за запалването трябва да дават хубава искра , ако жълтее или кабела не ти е в ред или свеща е заминала.
 



Виж си и центровката , прави се по резката на маховика най-лесно. (С развити свещи че да няма компресия като въртиш коляновият вал да е по-лесно.)
 

 

Редактирано от vvulev
клип за центровката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...