lqskata Публикувано 29 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2023 Здравейте фенове на марката! Имам нужда от помощ! Колата е ауди а8 1998г.2.8 ACK Колеги влязох голямо приключение като смених автомата със такъв но от фаслифт със същия мотор но(2001),код на старата кутия DRN,новата FBR. Oказа се че главната разлика е в датчика който чете оборотите в кутията (прилагам изображения) Проблема е следния когато сложа компютъра от новата кутия колата влиза директно в авариен режим но на диагностика се виждат оборотите на кутията,но тогава моторният отказва да приема информацията от него като определя че софтуера е променен. Когато ползвам компютъра от старата кутия няма информация за оборотите от кутията,като колата не стартира в авариен режим но след при каране след 2000 оборота или вдигане над 50км.вкарва отново авариен режим!(което е нормално защото не вижда оборотите от ск.кутия) Прилагам и линк с подробно описани разлики на сензорите -https://www.transmissiondigest.com/september-2006-issue/ Някой минавал ли е през това? Софтуерна промяна ли трябва? Или да се направи емулатор който да преобразува сигнала от новия сензор в такъв че да е разпознаваем от стария компютър. На диагностика освен сензора колата не записва други грешки. Благодаря предварително за отделеното внимание и време! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lqskata Публикувано 7 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2023 Никой нищо не каза, ще водя монолог,дано бъда полезен за други. Така спрямо довуди и съвете на доста хора се оказа че ще трябва да наредя фейстлифтска ел.моторна инсталация. Така сега ще опитаме да приложим компоненти на моя ACK ел.дросел сензори и др.Ще пиша за напредък ако има такъв,поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lqskata Публикувано 23 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2023 Здравейте съфорумци,успях в начинанието като само добавих компютъра от феслифтовата кутия свързан паралелно с оригиналния(без да връзвам комуникацият по кан), Така извадих оборотите от проблемния датчик описан по горе в темата,съответно имаше несъответствие в оборотите заради различната позиция на четене от сензора ако мотора е на 1000 оборота в кутията се четяха 500,за за да изравня разликата използвах цифров удвоител на честота реализиран с чип 74HC00,съответно труда е възнаграден имаме кола 1998г с кутия от 2001, Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване