Jump to content

А3 1.9 тди 131 asz изгасна в движение


Rcarev

Recommended Posts

Здравейте, имам следния казус колата изгасна на магистралата със скорост от 120 км , и от там повече никаква индикация да върти , къде може да е проблема , ремъка е точно на белязката и казаха че е здрав 

Edited by VBI
Заглавие!
Link to comment
Share on other sites

На 7.02.2023 г. at 13:52, CVT написа:

 

Ще кача снимка по късно с грешките който имате 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, CVT said:

Първо диаг. с VAG-COM.

-Lite Version: Release 1.2

Sunday, 05 February 2023, 18:09:08:0

Control Module Part Number: 038 906 019 CK

  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1477

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 06435

                      VCID: 62B7298BFD57

           Additional Info: WAUZZZ8L52A022084 AUZ5Z0A7305034

5 Faults Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

        P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

        P1144 - 35-10 - - - Intermittent

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

        P0321 - 35-10 - - - Intermittent

19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range

        P3008 - 00-00 - -

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

        P0571 - 35-00 - -

Link to comment
Share on other sites

Изтрихте ли грешките да видите какво ще остане след това?

Грешки за датчиците и на разпределителния, и на коляновия вал има. Започнете първо от там, като първо изтриете грешките, за да се види какво ще остане.

Ако опрете до смяна на датчиците, взимате задължително Bosch, а не евтини измишльотини, че излиза през носа после.

 

Едната от другите грешки е за ниско налягане на турбината. Вземете проверете и там какво се случва. Последната е за стоп машинката, на педала на спирачките е. Отново, изтрийте всичко и вижте дали пак ще се появят тези 2 грешки. Има една и за дебитомера. Вероятно е бил изключен от буксата. Ще изчезне, ако е включен и няма проблем.

Да не би да е закупен наскоро автомобила?

Edited by s7r3l0k
Link to comment
Share on other sites

На 8.02.2023 г. at 15:28, s7r3l0k написа:

Изтрихте ли грешките да видите какво ще остане след това?

Грешки за датчиците и на разпределителния, и на коляновия вал има. Започнете първо от там, като първо изтриете грешките, за да се види какво ще остане.

Ако опрете до смяна на датчиците, взимате задължително Bosch, а не евтини измишльотини, че излиза през носа после.

 

Едната от другите грешки е за ниско налягане на турбината. Вземете проверете и там какво се случва. Последната е за стоп машинката, на педала на спирачките е. Отново, изтрийте всичко и вижте дали пак ще се появят тези 2 грешки. Има една и за дебитомера. Вероятно е бил 

Пак не върти , снощи забелязаха че двигателя и на ръка не може да се превърти , тези мотори имат ли защита против удряне на бутала 

 

Да наскоро е купен 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Link to comment
Share on other sites

Лошо. Нямат защита двигателите, интерферентни са, но това няма връзка в случая, ремъка нали все пак си е на мястото.

Ако не може да се превърти мотора, залагам на превъртял лагер на някое от буталата. Заминал бутален болт също е възможност. Дано греша и за двете. Имаше ли металическо чукане от мотора преди да се случи всичко това?

Най-удачният вариант е, ако не може в домашни условия да я погледне някой, който има понятие, да се репатрира до сервиз, да се свали картера и да се погледне дали не се е случило нещо с коляно-мотовилковия механизъм. При нужда, същото ще сполети и главата. Не се стряскайте предварително, поправими неща са, ако това се е случило.

Link to comment
Share on other sites

На 8.02.2023 г. at 17:24, s7r3l0k написа:

Лошо. Нямат защита двигателите, интерферентни са, но това няма връзка в случая, ремъка нали все пак си е на мястото.

Ако не може да се превърти мотора, залагам на превъртял лагер на някое от буталата. Заминал бутален болт също е възможност. Дано греша и за двете. Имаше ли металическо чукане от мотора преди да се случи всичко това?

Най-удачният вариант е, ако не може в домашни условия да я погледне някой, който има понятие, да се репатрира до сервиз, да се свали картера и да се погледне дали не се е случило нещо с коляно-мотовилковия механизъм. При нужда, същото ще сполети и главата. Не се 

Имаше странно почукване като на клапан или повдигачи, колата е в сервиз но няма да имат време скоро да я погледат

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Link to comment
Share on other sites

Ей това странно почукване, което прилича на клапан или повдигачи, много често е всъщност бутален болт или луфт във биелата, заради износен лагер. И двете неща съм имал възможност да ги видя.

Независимо кога имат възможност, сподели какво се е случило. Сигурен съм, ще има още колеги, които ще се включат с информация, при нужда от евентуален ремонт.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...