Jump to content

А3 1.9 тди 131 asz изгасна в движение


Rcarev

Recommended Posts

Здравейте, имам следния казус колата изгасна на магистралата със скорост от 120 км , и от там повече никаква индикация да върти , къде може да е проблема , ремъка е точно на белязката и казаха че е здрав 

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.02.2023 г. at 13:52, CVT написа:

 

Ще кача снимка по късно с грешките който имате 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, CVT said:

Първо диаг. с VAG-COM.

-Lite Version: Release 1.2

Sunday, 05 February 2023, 18:09:08:0

Control Module Part Number: 038 906 019 CK

  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1477

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 06435

                      VCID: 62B7298BFD57

           Additional Info: WAUZZZ8L52A022084 AUZ5Z0A7305034

5 Faults Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

        P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

        P1144 - 35-10 - - - Intermittent

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

        P0321 - 35-10 - - - Intermittent

19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range

        P3008 - 00-00 - -

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

        P0571 - 35-00 - -

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтрихте ли грешките да видите какво ще остане след това?

Грешки за датчиците и на разпределителния, и на коляновия вал има. Започнете първо от там, като първо изтриете грешките, за да се види какво ще остане.

Ако опрете до смяна на датчиците, взимате задължително Bosch, а не евтини измишльотини, че излиза през носа после.

 

Едната от другите грешки е за ниско налягане на турбината. Вземете проверете и там какво се случва. Последната е за стоп машинката, на педала на спирачките е. Отново, изтрийте всичко и вижте дали пак ще се появят тези 2 грешки. Има една и за дебитомера. Вероятно е бил изключен от буксата. Ще изчезне, ако е включен и няма проблем.

Да не би да е закупен наскоро автомобила?

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.02.2023 г. at 15:28, s7r3l0k написа:

Изтрихте ли грешките да видите какво ще остане след това?

Грешки за датчиците и на разпределителния, и на коляновия вал има. Започнете първо от там, като първо изтриете грешките, за да се види какво ще остане.

Ако опрете до смяна на датчиците, взимате задължително Bosch, а не евтини измишльотини, че излиза през носа после.

 

Едната от другите грешки е за ниско налягане на турбината. Вземете проверете и там какво се случва. Последната е за стоп машинката, на педала на спирачките е. Отново, изтрийте всичко и вижте дали пак ще се появят тези 2 грешки. Има една и за дебитомера. Вероятно е бил 

Пак не върти , снощи забелязаха че двигателя и на ръка не може да се превърти , тези мотори имат ли защита против удряне на бутала 

 

Да наскоро е купен 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо. Нямат защита двигателите, интерферентни са, но това няма връзка в случая, ремъка нали все пак си е на мястото.

Ако не може да се превърти мотора, залагам на превъртял лагер на някое от буталата. Заминал бутален болт също е възможност. Дано греша и за двете. Имаше ли металическо чукане от мотора преди да се случи всичко това?

Най-удачният вариант е, ако не може в домашни условия да я погледне някой, който има понятие, да се репатрира до сервиз, да се свали картера и да се погледне дали не се е случило нещо с коляно-мотовилковия механизъм. При нужда, същото ще сполети и главата. Не се стряскайте предварително, поправими неща са, ако това се е случило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.02.2023 г. at 17:24, s7r3l0k написа:

Лошо. Нямат защита двигателите, интерферентни са, но това няма връзка в случая, ремъка нали все пак си е на мястото.

Ако не може да се превърти мотора, залагам на превъртял лагер на някое от буталата. Заминал бутален болт също е възможност. Дано греша и за двете. Имаше ли металическо чукане от мотора преди да се случи всичко това?

Най-удачният вариант е, ако не може в домашни условия да я погледне някой, който има понятие, да се репатрира до сервиз, да се свали картера и да се погледне дали не се е случило нещо с коляно-мотовилковия механизъм. При нужда, същото ще сполети и главата. Не се 

Имаше странно почукване като на клапан или повдигачи, колата е в сервиз но няма да имат време скоро да я погледат

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това странно почукване, което прилича на клапан или повдигачи, много често е всъщност бутален болт или луфт във биелата, заради износен лагер. И двете неща съм имал възможност да ги видя.

Независимо кога имат възможност, сподели какво се е случило. Сигурен съм, ще има още колеги, които ще се включат с информация, при нужда от евентуален ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...