olmo Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 (Редактирано) Здравейте, като дойдоха големите студове мистериозно се появиха 2 проблема при -11 спря да пали, това аз си го оправих. Грижата ми е 2рия проблем задната врата зад шофьора спря да се заключва, смисъл дали е заключена колата или отключена вратата се е отворена. На б5 заключването се командваше от вакум ма на б6 дали е още така се чудя... Може ли някой някой да даде идея къде да почна да търся пролема? Редактирано 8 Февруари 2023 от olmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 Заключването е електрическо тук. В бравата е проблема. Потърси, има тема по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 8 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 прочетох във форума, че проблема може да е от , - микроключета в бравата, - прокъсан кабелен сноп на сгъвката, - пукната спойка в бравата - превключващ механизъм/актуатор. Като начало ще започна с дигностиката 1. вечерта ще я закача на ваг-ком да видя грешката 2. като отворя вратата ще видя дали светва плафона= до колкото разбрах това ще е индикация дали и работи микро ключето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 Дръпни гуменият маншон в който са кабелите между купето и вратата. Обикновенно там се късат кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 Преди 2 часа, olmo написа: 2. като отворя вратата ще видя дали светва плафона= до колкото разбрах това ще е индикация дали и работи микро ключето Микроключето за плафона е отвън на бравата.От него два кабела влизат в ел.управлението на бравата и са запоени на платката,която е вътре.Ей там е цирка.Управлението се отделя от механичната част на бравата и може да се отвори.Колкото и да се внимава като се отвори отвътре падат разни червячни,зъбни колелца и лостчета.На платката вътре са запоени две моторчета.Има и микроключета.На мен ми отне близо час и половина докато разбера кое откъде беше и да го наредя обратно като го отворих и се разпиля всичко.Наложи се да я отворя,защото плафоните на вратата и под седалката не светваха заради студена спойка на платката.И самата брава е цирк докато се извади от вратата.Наложи се да разхлабя и рамката на стъклото,за да се освободи място.Това е задна дясна врата.Лявата е същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 8 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2023 Изваждането на бравата, особено като го правиш за пръв път, си е приключение, но не невъзможно, става и без да се разхлабва рамката. В процеса се развиват умения за употреба на звучни псувни до ниво advanced а и механиката и Ел управлението не са кой знае какво, ако разбираш малко от техника. Както каза колегата по-горе, провери първо кабелите в маншона и ако са здрави тогава пристъпвай към бравата. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 14 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2023 направих първична диагностика: Проблемната задна лява врата 1. При отваряне светва плафона ! - което може би значи че микро ключето е здраво 2. Четене с ВагКом даде следните грешки: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent 01561 - Rear left door 58-00 - Can't Lock 01561 - Rear left door 60-00 - Won't Safe 01561 - Rear left door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Отделно се оказа че задна дясна врата като се отвори не светва плафона - явно е проблема за който писа колегата Веселин- лоши спойки на кабелите от микро ключето към платката... Като начало ще извадя маншоните и ще проверя за прекъснати кабели ако не е това напролет ще правя упражнението на топло с раглобяване и псувни Тези машинки вместо да се мъча да ги ремонтирам, не е ли по добре да взема примерно 2ра ръка от голф 4 или пасат да стане по-бързо, щото до колкото споделяте едно сваляне раглобяване си отнема 1 ден и ако трябва да се купува колата седи отворена 2 дена, каква им е ориентировъчна цената 2 ръка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 21 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 реши се проблема. Оказа се скъсана жичка в маншона, червена с жълта линия на нея. Малко кофти се разглобява маншона и после внимателно се издърпва всяка жичка проблемната беше прекъсната всеедно е срязана (при мен от вътре са 9 жици макар че стъклата се управляват от мини геги ). Запоява се с поялник, хубаво е да се удължи с едно допълнително 5см парче. Мисля си финално да пръсна маншона от вътре малко със силиконов спрей за подобряване на дълготрайността. Странно е че това е най-малко използваната врата ама.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 Не се знае преди теб колко е използвана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване