Matox123 Публикувано 12 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2023 https://img321.com/view/image/c76d871d-5630-48ca-a9da-c0fda0a43799 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2023 Абсолютна стойност на входящия въздух. Чрез този канал, двигателя следи работата на EGR-a. За да получиш акуратна стойност, първо чукни веднъж педала на газта и после виж стойностите. Когато колата работи на място, EGR-a се затваря след няколко минути и за това се получава такава разлика между искана и реална стойност. За това, преди да проследиш стойностите там, първо чукваш педала на газта, за да се активира EGR-a. Ако и тогава имаш такава разлика от 200 mg/str., значи EGR-a не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matox123 Публикувано 13 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2023 Същите са стойностите,не се променят.Под "не работи" имаш предвид,че е затапен или е блокирал в отворена/затворена позиция? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2023 Това ти предстои ти да разбереш. Аз залагам на затапен. Ако е блокирал отворен, стойностите щяха да са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matox123 Публикувано 13 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2023 Ще го погледна тези дни,благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване