MartoIv Публикувано 15 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2023 Привет, Колата е A6 3.0 BiTDI 313 hp на 265к км. От около 20к км имам проблем с вкарване на изгорели газове в купето, когато колата е в регенерация. Проблема го има само при регенерация и само когато съм спрял. Ако колата е в движение няма такъв проблем. От около 500-600 км се появи също леко свистене от към турбото около 2000 оборота, точно преди турбото да надуе напълно. Гледаха я майстори, когато давам газ на място на директна и казаха, че свистенето се чува около турбото и че е нормално да има подобен шум, обаче при мен шума го има от скоро. Минал съм над 60к км и все щеше да ми е направил впечатление и преди. Преди 5к км двигателя беше свален. Тогава турбините бяха проверени и бяха сменени и изпускателните колектори. Сменени са също и гарнитурите по изпускателната система. Всички гарнитури по капаците на клапаните също са сменени. Причината за изгорелите газове в купето така и не се намери. Някой сблъсквал ли се с един от двата проблема и къде да го търся ? Нивото на маслото и антифриза не помръдва и няма никакви омаслявания. Гледаха я различни майстори и за двете неща и така и не се знае от къде идва проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2023 Провери картерната вентилация за пропуски - може оттам да вкарва газове в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2023 При мен пуска около ЕГР, но е само като запаля за 1-2 минути и така и не разбрах откъде точно, че бързо спира. Това го гледах преди 2-3 години и сега си спомних. Може да е пробит ДПФа и да пуска от него при регенерация и да отива, където взима въздух за вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 18 Март 2023 Доклад Share Публикувано 18 Март 2023 Колега, откри ли къде е проблема защото и при мен от време на време замирисва лошо в купето и май ще се окаже, че е при регенерация - миризмата е като на изгоряло масло. А масло не горим! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Март 2023 Доклад Share Публикувано 27 Март 2023 Ако е налят софтуер от 23X6 програмата нон стоп регенерира и превключва нагоре надоле предавките и дразни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 27 Март 2023 Доклад Share Публикувано 27 Март 2023 (Редактирано) Не наблюдавам при мен такова държане, какво означава "софтуер от 23X6"? Редактирано 28 Март 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Версия на софтуера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Май 2023 Доклад Share Публикувано 3 Май 2023 Акция на VW за дизелгейт, слагат едни софтуери и колата почва да регенерира постоянно, реди предавките нагоре надоле непрекъснато. Затова в момента пазара е залят от BITDI заради тези проблеми, тя просто колата не става за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване