Даниел Д. Публикувано 15 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2023 Здравейте колеги, не ми работи датчика за отворена шофьорска врата. Не показва нищо на таблото, плафоните не светват и на вагком в централния модул няма записани грешки. Смених заключващия механизъм с такъв втора употреба, пак същата работа. Днес изкарах кабелите, които излизат от вратата - имаше 2, на които изолацията се беше разпаднала, оправих ги и пак същата работа. Всичко останало по вратата работи.. Къде да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2023 Микретата на бравата вижте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 15 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2023 (Редактирано) Проверка на централното заключване 1. Затворете вратата на водача и пътника или капака на багажника и отворете с ключа.2. Централното заключване трябва да се активира и от трите ключалки.3. След около две секунди всички ключалки трябва да бъдат заключени.4. Ако помпата работи повече от пет секунди, системата тече - в този случай помпата с двойно налягане може да работи максимум 35 секунди, след което трябва да се изключи.Съвет: Ако някой ден централното заключване откаже, вратите и капакът на багажника могат да се отварят и затварят както обикновено с ключа.По същия начин бутоните за заключване на вратата могат да се управляват ръчно.Само капачката на резервоара за гориво трябва да се отключи отделно: Свалете дясната обшивка на багажника.Натиснете фиксатора на сервомотора на централната ключалка на капачката на резервоара и дръпнете задвижващия механизъм назад. Отстраняване на електрически неизправности Описанието по-долу се отнася и за автомобили със стандартно централно заключване.Електрическият тест се извършва на 6- и 12-пиновия щепсел на помпата за двойно зареждане.Автомобилите със система против кражба имат друг 16-пинов конектор на помпата, който се оставя без надзор по време на тестването. Ако помпата не работи, когато ключът е завъртян в ключалката на вратата на водача и пътника или в ключалката на багажника, тогава:1. Проверете предпазителя.2. Отстранете облицовката на багажника отзад и от дясната страна;помпата с двойно налягане е долу вдясно близо до дъното на багажника и е опакована в пяна.3. "Разопаковайте" помпата с двойно налягане.Важно: първо изключете многопиновия конектор(и) с тънки проводници от помпата - накрая конектора с дебел проводник (захранване).4. Отстранете обвивката на 12-пиновия конектор5. Проверка на превключващия елемент във вратата на водача: свържете тестова лампа към конектора между контакта на зеления/синия проводник и масата на тялото.6. Контролната лампа трябва да свети постоянно, ако шофьорската врата се отвори с ключ.В този случай прекъсващият контакт е наред.7. Ако лампата не свети, тогава контактът за отваряне на шофьорската врата е повреден или няма проводимост в захранващия проводник.8. Превключете контролната лампа: вместо маса, един от контактите на контролната лампа е свързан към “+” на батерията.Другият щифт остава свързан към конектора (щифт за зелен/син проводник).9. Затворете шофьорската врата с ключа.10. Ако сега контролната лампа свети постоянно, тогава НО контактът на превключващия елемент е наред.11. Ако лампата не свети и няма дефект в проводника, тогава превключващият елемент е повреден.12. Проверка на превключващия елемент във вратата на пътника до водача: в разединения конектор на помпата свържете тестова лампа между контакта на жълтия / синия проводник и масата на тялото. 13. Контролната лампа трябва да свети постоянно, ако пътническата врата до водача се отвори с ключ.В този случай отварящият контакт на превключващия елемент е наред.14. Ако лампата не свети, тогава контактът за отваряне на пътническата врата до водача е повреден или няма проводимост в захранващия проводник.15. Превключете контролната лампа: вместо маса, един от контактите на контролната лампа е свързан към “+” на батерията.Другият щифт остава свързан към конектора (жълт/син щифт).16. Затворете пътническата врата до водача с ключа.17. Ако сега контролната лампа свети постоянно, тогава НО контактът на превключващия елемент е наред.18. Ако лампата не свети и няма дефект в проводника, тогава превключващият елемент е повреден.19. Проверка на превключващия елемент в ключалката на багажника: в разединения конектор на помпата свържете тестова лампа между контакта на синия / червения проводник и „+“ на батерията.20. Контролната лампа трябва да свети постоянно, ако ключалката на багажника се отваря с ключ.В този случай отварящият контакт на превключващия елемент е наред.21. Ако лампата не свети, тогава отварящият контакт в ключалката на багажника е повреден или няма проводимост в захранващия проводник.22. Превключете тестовата лампа: вместо синия / червения проводник, сега един от контактите на тестовата лампа е свързан към сивия / бял проводник.Другият контакт остава свързан към "+" на батерията.23. Затворете ключалката на багажника с ключа.24. Ако контролната лампа свети постоянно, докато ключът остава в "затворено" положение, тогава нормално отвореният контакт на превключващия елемент е в ред. 25. Ако лампата не свети и няма дефект в проводника, тогава превключващият елемент е повреден.26. Проверка на помпата с двойно налягане: ако работата на превключващите елементи на помпата е гарантирана (тествана), тогава причината за неизправността остава само захранването с ток (чрез тънкия червен проводник в 12-пиновия конектор и също чрез дебелия червен/син проводник или тънкия червен/черен проводник в малък 6-пинов конектор) и заземителна връзка (дебел кафяв проводник).27. Ако всичко е наред, тогава помпата с двойно налягане е дефектна.Сменете. Тук можете да видите подробности за полагането на маркуча за централно заключванеhttp://www.audimanual.ru/A4/B5-P/electrics/device/centralnyy-zamok Редактирано 15 Февруари 2023 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 15 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2023 @veselin velchev Сменена е цялата брава с такава втора употреба. Преди малко отворих старата и видях ключето, изглеждаше наред. Като се отваря бравата също се чува как натиска ключето така че освен ако не е някоя спойка, не е от него.. Както казах, снопа с кабелите, които излизат от вратата го изкарах и един по един кабелите ги тествах.. и от тях не е (поне до буксата, която влиза в купето) Някой знае ли кой точно е кабела, който отчита за отворена врата (от бравата към модула на вратата) и дали след модула продължава по CAN или по отделен кабел към централния модул?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 20 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2023 Никой ли не знае кой точно е кабела за отворена врата и дали продължава по CAN шината или като отделен кабел до централния модул? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 20 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2023 https://www.google.com/search?q=a4+b6+door+unit+pinout&client=ms-android-xiaomi-rvo3&prmd=ivn&sxsrf=AJOqlzVwvmtHn5HiqeThjSUWxqnMpAwqyw:1676926438662&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiU_cLl_aT9AhV7SfEDHYeFDCUQ_AUoAXoECAMQAQ&biw=393&bih=736&dpr=2.75#imgrc=oz6RiRAuIhgBgM Разгледай схемите, ако можеш да се ориентираш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 21 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 колега виж какво са ми писали в мойта тема, може да имаш такъв проблем veselin velchev Публикувано 8 Февруари На 8.02.2023 г. at 16:38, olmo написа: 2. като отворя вратата ще видя дали светва плафона= до колкото разбрах това ще е индикация дали и работи микро ключето Микроключето за плафона е отвън на бравата.От него два кабела влизат в ел.управлението на бравата и са запоени на платката,която е вътре.Ей там е цирка.Управлението се отделя от механичната част на бравата и може да се отвори.Колкото и да се внимава като се отвори отвътре падат разни червячни,зъбни колелца и лостчета.На платката вътре са запоени две моторчета.Има и микроключета.На мен ми отне близо час и половина докато разбера кое откъде беше и да го наредя обратно като го отворих и се разпиля всичко.Наложи се да я отворя,защото плафоните на вратата и под седалката не светваха заради студена спойка на платката.И самата брава е цирк докато се извади от вратата.Наложи се да разхлабя и рамката на стъклото,за да се освободи място.Това е задна дясна врата.Лявата е същата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 21 Февруари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 @olmo Отварях и двете брави (старата и новата), микроключето за плафона изгелждаше съвсем наред, до спойки и кабели няма достъп тъй като всичко е капсулирано в някаква смола/лепило. Въпросът ми е по кой пин точно излиза ключето за отворена врата и дали след модула на вратата (комбинирания с мотора за стъклото) продължава по отделен кабел или по CAN шината, за да мога евентуално да го проследя до централния модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 18 Март 2023 Доклад Share Публикувано 18 Март 2023 Даниел найстина незнам как е инсталацията като пинове, съжалявам. При мен отказа заключването на една врата и се оказа в гумения маншон - един кабел прекъснат това само съм правил. Има една друга врата която като е отворена не светва плафона, но това не мисля изобщо да го гледам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 18 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2023 Да отказах се и аз, цялата инсталация проверих и явно проблема е в модула. Благодаря все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване