Gbalgaranov Публикувано 21 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 (Редактирано) Здравейте имам въпрос към вас. Както карам изведнаж колата изгасна отворих капака и видях ролката на ангренажния ремък почти на земята отидох на маистор сменихме нови ролки с нов ремък майсторът ми обеснява чслед смяната я запали работила е 10 мин без проблем и после изгасна отвори егр-а и намери счупена пластмаса затапил го е и колата запали но при потегляне дими яко синйо с черно смешено та въпросат ми е какво може дае станало уж я бил зацепил точно на белезите на центровката възможно лие дае от центровка или нещо друго е станало колата е audi a4 b7 2.0tdi avtomat 2006g Редактирано 21 Февруари 2023 от Gbalgaranov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 (Редактирано) . Редактирано 21 Февруари 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 25 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2023 (Редактирано) Запалете я и вижте на Ваг Ком показанията на 4-ти канал най в дясно за синхронизация на вала на 13-ти канал стойностите на дюзите и на 15-ти канал разхода на мястото и впръсканите милиграми на такт.Принципно ако е използвал инсртумента за зацепване няма какво да сбърка,но ако не е била синхронизирана на ново дори и правилно зацепена ще остане със старите настройки (тоест когато ти се е счупила ролката) а тогава ако е била мръднала центровката ще си остане така с мръднала центровка.Затова е нужно след всяка смяна на ангренажен ремък да се закачи на Ваг Ком и да се види как е. Редактирано 25 Февруари 2023 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване