Jump to content

Счупена ролка на ангренаж


Gbalgaranov

Recommended Posts

Здравейте имам въпрос към вас. Както карам изведнаж колата изгасна отворих капака и видях ролката на ангренажния ремък почти на земята отидох на маистор сменихме нови ролки с нов ремък майсторът ми обеснява чслед смяната я запали работила е 10 мин без проблем и после изгасна отвори егр-а и намери счупена пластмаса затапил го е и колата запали но при потегляне дими яко синйо с черно смешено та въпросат ми е какво може дае станало уж я бил зацепил точно на белезите на центровката възможно лие дае от центровка или нещо друго е станало колата е audi a4 b7 2.0tdi avtomat 2006g

Редактирано от Gbalgaranov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалете я и вижте на Ваг Ком показанията на 4-ти канал най в дясно за синхронизация на вала на 13-ти канал стойностите на дюзите и на 15-ти канал разхода на мястото и впръсканите милиграми на такт.Принципно ако е използвал  инсртумента за зацепване няма какво да сбърка,но ако не е била синхронизирана на ново дори и правилно зацепена ще остане със старите настройки (тоест когато ти се е счупила ролката) а тогава ако е била мръднала центровката ще си остане така с мръднала центровка.Затова е нужно след всяка смяна на ангренажен ремък да се закачи на Ваг Ком и да се види как е.

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...