Jump to content

Съединител


anpa1

Recommended Posts

Колеги, дали е възможно.??? Към ноември при потегляне на 1ва предавка, колата почна да притриса.  По всички правила е за съединител. Зацепва високо. Карах я така известно време защото цялата сметка е около  2000 лв, които ги нямам сега и в момента. Но, когато се затопли преди около седмица, сякаш проблема изчезна. Почна да отделя сякаш по долу? Дали е възможно да е било нещо от студа, или друго подобно....? или си внушавам?  Благодаря предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един път такова ми се случи, беше се разпаднал лагера и подпираше притискателя. Абсолютно като при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.02.2023 г. at 18:38, kpematop написа:

 

После как протекоха нещата? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше игри от лагера залепени във феродовия прах по маховика, ние след време го сменихме съединителя ама минаха няколко месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, kpematop написа:

 

Значи ли това, че ме съветваш да сменям. Защото в момента имам нужните пари, но се чудя все още... 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начиии можеш да си чакаш ... все пак ще имаш прекрасна история за разказване, ако се окоти хептен тоя съидинел и те остави на пътя.

Това го пиша без никакви лоши чувства, просто тия коли си искат яко наливане на пари от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия ефект може да се получи след ремап , когато съвсем изряден съединител не може да поеме по големият въртящ момент и не бих го сменил докато се държи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, P_PETKOV написа:

Начиии можеш да си чакаш ... все пак ще имаш прекрасна история за разказване, ако се окоти хептен тоя съидинел и те остави на пътя.

Това го пиша без никакви лоши чувства, просто тия коли си искат яко наливане на пари от време на време.

Всяка кола след 200000 км иска налива е кинти. Но това е положението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресенето е възможно да се получава от масло, което попада на съединителя от семеринга на коляновия вал. при мен на 2 стари коли беше така. По стари от това ауди. При твоето не знам дали може да стане така.

Оттам си и капеше доста.

 

На с4 ми тресеше понякога, най-вече като е много загряла. Смених го. Пооправи се, но пак се случваше да тресе. Но не беше проблем. Възможно е и маховика да играе роля в цялата работа, който не смених. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, mshbul написа:

 

Да, възможни са много неща. И картинката се изяснява като се отвори. Въпроса е дали да влузам във филма или да изчакам...? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...