Jump to content

Смяна на салон


lqlq22

Recommended Posts

Здравейте, възможно ли е да се смени обикновен салон, който не е електрически, с електрически? Ще трябва ли инсталация за ел салона или под стария ще има букса за него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, lqlq22 said:

Здравейте, възможно ли е да се смени обикновен салон, който не е електрически, с електрически? Ще трябва ли инсталация за ел салона или под стария ще има букса за него?

Напиши каква конкретно е колата /че няма как да гадаем - виждам че е качена в В8 ама все пак  :) /  и после поразглоби твоя и виж . Принципно би трябвало да са окабелени стандартно / ако не се лъжа и "екстрите" са заключени софтуерно  / 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще трябва инсталация, ако искаш да сложиш ел. предни седалки на кола , която поначало няма такива. И ел-аджиите по София съвсем не взимат малко за тази услуга, точно за моята скоро питах и имам прясна информация. Ако искаш да разбереш подробности, пиши ми ЛС.

 

пп: Примерно ако искаш да retrofit-неш неща като ел-седалки с подгрев и лумбална опора, а колата ти заводски ги няма нещата, най-добре намираш желания салон , който да има нещата+нужния контролер+релета+букси , отиваш при майстор и прави всичко наведнъж. Защото голямото разглабяне се прави веднъж и ако след време се сетиш че искаш друг салон с още някоя от тези екстри, пак дебели пари заради разглабяне (и не само).

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, lqlq22 said:

Колата е фейслифта на Б8, все още не е закупена, просто салона не ми харесва и се допитвам преди да я закупя какво е възможно и какво не

Аз бих си намерил колата която няма да има нужда от такива интервенции :) и да се вкарвам във допълнителни филми вместо да се кефя да я карам . Все нещо ще създаде проблем при инсталацията , заключени менюта и т.н. и едно $ за салон , пак $ за монтирането и подкарването на всички екстри . Качи линк на въпросната кола :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vle4ugoto да, имаш право и ако ще се прави, трябва да се прави от човек който знае какво прави, все пак B8.5 , а иначе при B5/B6/B7 си е по-елементарно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ще намериш запазен салон на 8-10г и дали ще работят на В5-6-7-8 работата си е работа и тя се заплаща :) За мен не е ок да правя прекалено много компромиси с нещо което харесвам . Салона щом е толкова опоскан и искаш да го сменяш , значи и камера може и да няма , паркинг сензори -предни , задни , ще се окаже че и с 1 ключ / пак $ ще харчиш / , джантите ще са 17" в най добрия случай 18"ама няма да ги харесваш  - но 19" изглеждат по добре ама и нови гуми  :) обслужване на мотор и накрая 2.0TDI 140кс и ще почнеш да мислиш за "тунинг" , ъпгрейди и влизаш в 1 безкраен филм в който $ за гориво няма да ти остават хаххахах :D Аз небих си купил кола която е най евтината от модела който харесвам , и с компромисен мотор / например 140кс и да го "чипосвам на 170-200" след това или 2.0 tfsi и да ходя по мъките и да ставам касичка за някой сервиз за "БГ тунинг" да стане за без пари на 250-260 кс :D и да окотиш мотор на 150к км на километраж и Н на брой неизвестни км. Опичай си акъла :) много хора си надскачат възможностите заради това че харесват нещо конкретно да го наречем :) Успех с избора :)  

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 , аз също си купих B8.5 2.0 TDI Quattro 177к.с. S-Tronic 7 степенен автомат. Колата беше изключително запазена и поддържана само и единствено в Ауди сервиз. Критериите ми бяха да е с този двигател или с 2.0 ТДИ 190кс (който е за предпочитане , но пък е доста рядък и по-скъп).  Компромисите, които трябваше да преглътна, бяха това, че колата е само с външен S-Line пакет, т.е. няма вътрешен s-line салон, черен таван и s-line волан (въпреки, че моят е същият трилъчов волан). От всички тези неща, единствено искам да ретрофитна S-Line салона и ще го направя, само изчаквам да изпадне на добра цена и без забележки. Всъщност има такива по 1000лв, но току що и купих 19ки джанти с нови гуми и оставих 2000лв, та седалките ще са за някой от следващите месеци.  Моят салон също е без подгрев, ел. седалки и лумбална опора и обмислям да търся същият, като може евентуално и с лумбална опора понеже тя може да се настрои като и подадеш 12v и после си я монтираш директно на колата. 

Според мен @vle4ugoto e прав. Ако толкова много държиш на екстри, по-добре вдигни бюджета и си купи кола с екстрите, които искаш да има, защото накрая ще влезеш в едни филми и разправии и като драснеш чертата ще си дал повече $, от колкото ако си я беше купил с екстрите, които си ретрофитнал в последствие. Незнам защо толкова държиш на ел. салон , като това не е нещо, което ръчкаш ежедневно. Честно да си призная, седалките ги местя само когато чистя колата с прахосмукачка.

 

Каляската:
 

audi2.jpg

Редактирано от Kn0cK3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vle4ugoto Да, напълно съгласен с теб, изобщо не съм тръгнал да добавям всички останали екстри за модела, единствено споделям с автора на темата опита си и за какво да внимава при смяна на салон. Защото точно подгрева го правих допълнително,  друго явно няма да правя на настоящата ми кола. А относно чип тунинги съм твърдо против, не съм част хората, които си падат по тези подобрения.

@Kn0cK3r Наистина добър избор и естествено че 2.0 TDI, а не 3.0tdi (много подобен на чупещия се стар 2.5). Може би точно като твоята бих взел слеваща, в случай че реша да е Ауди. Друго си е автоматик и куатро, особено автоматика на твоята превключва много приятно и бързо. Много безаварийни км пожелавам. Ии друго - може да прежалиш подгрева, в случай че си вземеш някой плюшен или алкантарен салон, при студено време си пускаш ел. нагревателя на парното или печката , със сигурно имаш едно от двете, иначе кожата си е студена и без подгрев зимата си е малко кофти.

 

Интересно ми е, като е само с външен s-line с по-твърдо спортно окачване ли е, или не? Може и на ЛС да ми пишеш, ако видиш това. ;)

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.03.2023 г. at 21:03, vle4ugoto написа:

Трудно ще намериш запазен салон на 8-10г и дали ще работят на В5-6-7-8 работата си е работа и тя се заплаща :) За мен не е ок да правя прекалено много компромиси с нещо което харесвам . Салона щом е толкова опоскан и искаш да го сменяш , значи и камера може и да няма , паркинг сензори -предни , задни , ще се окаже че и с 1 ключ / пак $ ще харчиш / , джантите ще са 17" в най добрия случай 18"ама няма да ги харесваш  - но 19" изглеждат по добре ама и нови гуми  :) обслужване на мотор и накрая 2.0TDI 140кс и ще почнеш да мислиш за "тунинг" , ъпгрейди и влизаш в 1 безкраен филм в който $ за гориво няма да ти остават хаххахах :D Аз небих си купил кола която е най евтината от модела който харесвам , и с компромисен мотор / например 140кс и да го "чипосвам на 170-200" след това или 2.0 tfsi и да ходя по мъките и да ставам касичка за някой сервиз за "БГ тунинг" да стане за без пари на 250-260 кс :D и да окотиш мотор на 150к км на километраж и Н на брой неизвестни км. Опичай си акъла :) много хора си надскачат възможностите заради това че харесват нещо конкретно да го наречем :) Успех с избора :)  

 

Човекът иска да смени салон, вие го пратихте на чип тунинг, едва ли не нови турбини и метанол. Компромисен мотор е за теб, защото си взел най-големият от цивилната гама, но си е съвсем приличен сравнен със всички останали марки. Аз съм с 2тфси и мога да кажа, че в 90% от времето не ползвам и полвината от капацитета му, камоли да започна тунинги и подобни, а той лесно става близо 300кс само със софтуер. Да не говорим, че при всеки въпрос за покупка на 3тфси, първият отговор е - взимай, страхотен е за тунинг, сякаш 330 кс. за нищо не стигат и всеки шофьор иска прави 0-100 за 4 секунди. Ако продаваната кола е свежа и с добра история, но не е фул фул, винаги бих я предпочел пред 40% по-скъпа "с всички екстри и над 300кс", но после да не се налага да дам 1000лв за салон. Защото салонът може да го смениш, но може и да не го. А като ти се счупи автомата няма мърдане, кихаш 3-5к иначе колата стои на трупчета...

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочел си поста но май не си го разбрал ;) 

Масово "заболяване" / не при всички , но доста голям % /  - ако мога така да се изразя , е след като се покара известно време да започне да се мисли за вдигане на мощността , по големи джанти , спойлери , генерации , андроид системи насаждане на екстри - S - RS елементи и т.н. и така започва якото наливане на пари от пусто в празно и компромисите които човек прави в първоначалния си избор със всичките "доработки " които иска излизат по скъпо от колкото да си вземеш въпросната кола с екстрите които искаш да има , а не да се правят в последствие . Да всичко е въпрос на бюджет , но неможеш да ме убедиш че ако имаш да речем 20к в банката и ще ги исипеш за 1 ламарина / е много разумно / и после ще се чудиш от къде да взимаш $ за обслужване и т.н. 

Тема за 3.0TFSI не е подхващана , нито препоръчвана по никакъв начин и дали за един 200кс са достатъчно а за друг не са е въпрос на предпочитание от инвеститора :) 

Тия коли не са първа младост и на повечето никой не им знае реалните километри и колко пъти са връщани , да има и читави коли но гаранция коя колко ще и искарат чаркалаците вътре няма :) Жена и кола на късмет :D Та разумния / според мен / бюджет за 1 кола не трябва да ти надвишава 30-35% от спестените пари . Така си имаш и $ и да си я ремонтираш ако се наложи . 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджет за кола е съвсем друга тема и аз също смятам, че трябва да е много умерен. Но човекът пита за нещо, което му липсва в колата, не казва "гола е на пушка, ма поне едно салонче да сложа, та да се усетя в кола". Иначе и аз си ретрофитвам разни дреболии, дето нямам, то е и забавно. Та идеята ми беше, ако колата е добра и свежа и само салонът би липсвал - да се взима. Не да се търси още няколко месеца "перфектна" на 20-40% по-висока сума и опасност да не се слага салон, а да се прави нещо скъпо по колата. Но да, късметът си вАжи при всички случаи. 

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама то така се започва :) човек започва да се самонавива кат види нещо дето грабва окото повече от това което има :) Колко пъти се навивам да я фолирам бял мат , да си слагам генерация , заден дифузьор  , да навивам "пружините" надолу , да си правя колата над 500 на мотор :D  и после ми минава хаххах . Пак имам същия "проблем", ама  да я сменям с S6 C8 . Ще видим къде ще му излезе края накрая :) 

I have finally discovered whats wrong with my brain , on the left side there is nothing right , on the right side there is nothing left :D Та със сигурност не съм "сам"  като много съфорумници :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този модел дори и да няма подгрев на седалки ако има  допълнително ел.нагревател(не знам дали всички имат) в купето почва да духа топло още на първата минута и реално не се усеща че нямаш подгрев на седалките,аз също така взех кола без подгрев мислех да слагам но зимата се убедих че си мога и без подгрев,ел.нагревателя си вършеше чудесно работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...