Plamen7185 Публикувано 28 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2023 Здравейте колеги, имам следния проблем 2.0 TDI 143 к.с. код на мотора CAGA, имам колата от 1 година почти на 500 км горе долу ми губи по 600 700 гр. антифриз. Термостатите са сменени 2 пъти, огледал съм цялата кола за течове няма във маслото няма нищо чисто е. Смених 2 3 майстора никой не вижда да има проблем. Казаха ми че като прави регенерация на ДПФ дърпали по-малко но лампа за регенерация не ми е светкала. Ако някой е имал подобен проблем моля за съдействие.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 2 Март 2023 Доклад Share Публикувано 2 Март 2023 Странно,моята кола е същия мотор,2011 год,често правя регенерации,особенно в градско на 200км карам я на много къси разстояния но антифриза не мърда. Кагато светне чека вече не е добре работата,отиди и си тествай антифриза за изгорели газове,така на око не става,започни от там,как гледаш маслото,повечето са без щеки,при такава загуба трябва да вдигне нивото на маслото,може да изпуска някое съединение и да се изпарява капейки по мотора,мокета в купето сух ли е..провери всичко това и все от някъде ще си покаже.Смени майсторите ,че това за антифриза при регенерация.......не говори добре за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen7185 Публикувано 2 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2023 Сух е мокета, имаше едно съединение точно до термостата но ги оправихме след това я покарах и пак го направи, маслото е ок и е на щека, дори го смених преди 100 км и от него беше пипнало 500 гр някъде което според е нормално. Гледана е от всякъде за всичко просто не виждам причина да го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Март 2023 Доклад Share Публикувано 2 Март 2023 Представи си случая, в който главата е пукната леко около изпускателните клапани... даваш газ, вдига се налягането, пропуска по малко в генерацията в движение - няма хващане. За това идеята на колегата за тест за изгорели газове в антифриза не е лишена от логика, така може да се елиминира възможността за пукната глава / гарнитура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 4 Март 2023 Доклад Share Публикувано 4 Март 2023 Огледай двете малки тръбички от казанчето за антифриз. по конкретно тази дето върви назад към мотора. аз точно преди няколко дни имах такъв проблем. Беше се спукала при зглобката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване