Zaro0 Публикувано 1 Март 2023 Доклад Share Публикувано 1 Март 2023 Здравейте колеги, имам проблем с дюзите на колата която е 100тица 2,8 АНН. Дюзите са почиствани на ултразвук, но колата не работи както трябва. Всяко палене сутрин е последвано с угасване на колата. От 5тия път пали и при подаване на газ има страшен лаг. Един път отпуши ли върви, но при спиране пак така. Мъча съединителя само и само да я задържа да не угасне. Та въпроса ми е от 2,8ца Ц5 или Б5 193кс, ако взема дюзи ще станат ли на моята. Или ще има проблем от към това че компютъра няма да ги разчита. Колата няма газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 4 Март 2023 Доклад Share Публикувано 4 Март 2023 От 2.6 са същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro0 Публикувано 4 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2023 (Редактирано) @stanis От 2,6 знам че са същите, но ме интересува от 2,8 193кс Редактирано 6 Март 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 4 Март 2023 Доклад Share Публикувано 4 Март 2023 дюзите с различен дебит са с различни цветове, това е най - лесен начин за ориентиране, другото е по номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaro0 Публикувано 5 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2023 @stanis Тоест да разбирам че както дюзите от 2,6 стават, така и от 2,8 193 също стават? Защото според мен разликите са именно само в дебита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 7 Март 2023 Доклад Share Публикувано 7 Март 2023 Разлика в дебита може и да няма, възможно е да има разлика само във времената на впръскване. Дюзите се гледат по номер и се подбират такива, които имат същия номер (дебит). Слагането на дюзи с неподходящ (по-голям) дебит на сток мотор е доста лоша идея. Прикачам една таблица на която са отбелязани дебитите на повечето дюзи на Бош. Но като чета въобще не съм сигурен, че проблема е точно от дюзите. Трябва да се пусне диагностика и дори да няма грешки, да се видят графиките на ламбда сондите по време на работа на мотора, за да се определи дали сместа е правилна. injectors.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване