zaraboy Публикувано 6 Март 2023 Доклад Share Публикувано 6 Март 2023 Здравейте колеги, Някой сблъсквал ли се е с грешката от снимката. По време на движение ми изписва Gearbox Malfunction(you can continue drive), като всичко по колата си работи нормално.При следващо палене грешката я няма, като не се появява всеки път(проблема го имам от 2 дни, грешката ми я изкара 2 пъти на 7-8 паления).В мрежата няма много инфо за проблема, ако някой е минал през това ще ми бъде от полза. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 6 Март 2023 Доклад Share Публикувано 6 Март 2023 Това е от audizine.com P172400 Signal for starter lock short circuit to ground (active/static) Signal for starter inhibit P/N - switch for transmission position P/N (implausible signal) Нямаше никакво допълнително инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaraboy Публикувано 7 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2023 Благодаря колега, като цяло и аз до там стигнах като инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 7 Март 2023 Доклад Share Публикувано 7 Март 2023 Единственото което намирам за тази грешка е да се проверят кабелите от gear selector-a до BCD-то. Щом не е винаги може да е от кофти връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaraboy Публикувано 12 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2023 @Nikolay Tanchev Колега какво имаш в предвид под BCD, за датчика на педала на спирачката, който освобождава лоста ли става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 12 Март 2023 Доклад Share Публикувано 12 Март 2023 Ами май ще трбва да се обадиш на Мишо в София. Не си спомням на моята каква беше грешката, но беше за селектора на скоротстите. "Не знае" на коя предавка е даден момент. И ще се влошава с времето. Има ли слагана някаква допълнителна защита? Заради изискване на страхУвател нЕкой ? Ако е това, което си мисля се сваля кутията, разглобява се , че този сензор е накрая. Ама не може да се смени без да се разглоби всичко. 2К лв. за сензор и смяна. Беше преди 2 години. Ако и пакета се види, че е износен, най-добре смяна и там. Не е да те плаша, ама нещата са с по три нули отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Март 2023 Доклад Share Публикувано 12 Март 2023 Не е някакъв сериозен проблем и няма нужда от интервенция според този технически бюлетин: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2012/MC-10122802-9999.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 12 Март 2023 Доклад Share Публикувано 12 Март 2023 Дано да е така. Че като се скапе този сензор и остава на N и следва пътна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaraboy Публикувано 12 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2023 Решил съм да почна от “датчика” на педала на спирачката ,който отключва лоста и окабеляването по веригата. Иначе самата грешка я записва и на коли от ВАГ групата с ръчни кутии и е свързана с датчика на педала на съединителя, който дава разрешение за палене.Ако имам развитие ще пиша, благодаря на всички за коментарите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Март 2023 Доклад Share Публикувано 12 Март 2023 (Редактирано) При теб обаче тази грешка няма нищо общо с датчика на педала. Губиш си времето да започваш от него. Едно от нещата които можеш да направиш е да се свържеш с Ауди и да им поискаш оферта за ремонта като визираш номера на техническия бюлетин. По самата оферта мисля че ще можеш да се ориентираш точно как можеш сам да отстраниш този проблем и дали изобщо си заслужава. Редактирано 12 Март 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaraboy Публикувано 27 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2023 Здравейте колеги, Реших проблема с въпросната грешка. Оказа се стоп машинката, при мен.Нямаше никакви индикации, че може да е от нея, гледах на живи данни "датчиците" по интерлок сигнала (стоп машинка,старт бутон, selector lever sensors, selector lever lock solenoid,Gear selector position P switch ), нямаше никакви прекъсвания, когато набиваше грешката. Гледах на живи данни за сравнение кола на колега със същият мотор и скорости и нямаше разлика в данните.Като цяло тази грешка е доста обширна, понеже нямах реален проблем освен че ми я набиваше от време на време реших да почна с стоп машинката, защото предположих, че ако ми отпадаше маса някъде другаде по веригата нещо нямаше да работи. Конектора, към стоп машинката е с 3 кабела, единият е маса и го проверих, като маса имаше.Интерестното е че пластините в предната част на стоп машинката контактуват с металната планка, на която се монтира самата стоп машинка(металанта планка също ми даде сигнал към маса).След монтажа розовият палец се завърта на 90градуса и избутва пластините към планката.Не можах да разбера каква роля играят тези пластини.Дано съм бил полезен. Благодаря на всички, които се включиха! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване