Jump to content

Мнение след техническия преглед


Recommended Posts

Привет,
Понеже съм се навил да взимам А7 facelift 3.0 TFSI (ZF кутия) и исках първо да мине през официален сервиза на Ауди (Porche Sofia Zapad) за преглед, та след проверката излезнаха следните неща:
- Система за почистване на фарове: не работи
- Система за чистачки и миене на стъкла: не регулирана правилно
- Двигател и елементи в двигателния отсек: теч на антрифриз в предна част на мотора, тампони на мотора
- Шарнирим лагери на осите, лагери свързващата щанга и гумени тампони: омекнали тампони носачи
- Оглед на пода: сучпена кора отляво

Какво мислите по-въпроса и най-вече ме притеснява теча на антрифриз. Изглеждат ли ви се като сериозни проблеми?

Редактирано от n0pain0gain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теча на антифриз може да е безброй много места едва ли някой може да познае баш от къде е теча. Останалите неща са тривиални като цяло. Успех с покупката, на колко мили е колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за фаровете се спира, моето е спряно, че течността за чистачки върви яко :) 

 

Теча на антифриз може да е от водната помпа. Тия можеше да светнат покрай нея и да видят къде точно е теча. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата е на 51к км.
Иначе и аз това го знам за фаровете че може да се спре, ама се съмнявам от порше да са толкова глупави и да не са видяли че е спряно.. 
Относно антифриза, казаха ми че не знаят от къде е защото трябвало да се разглабат много неща за да се намери, а това едва ли не не влизало в прегледа.
Мен по-скоро ме притеснява има ли сценарии в които този теч да е опасен и да се преебе нещо сериозно по мотора.

Редактирано от n0pain0gain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или тая кола е далеч от 51к км или тези са пълни некадърници.

Колата да не е засилена на 600 кс и да е карана на писти само???

На тези км и в същото време течове, тампони, шарнири и какво ли още не....

На твое място бих се замислил и търсил второ мнение и по двата въпроса - км и забележки.

Айде и да кажеш после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата е внесена 2019 година от щатите (писано е като тотал щета, а реално намерих снимки по вина и реално е била само счупена предна лява броня) и тогава е била на 26к км. Тук в БГ е имала двама собсвениика и първия е бил от Варна, това го видяха в порше и след това текущия собсвеник който я е купил и почти я не е карал - само 3000км от 2021.
Не е засилавана, абсалютно стоков вид или поне такова инфо са ми дали.
Всъщност шарнири и т.н. нямат проблем. Само теча на антифриз и тампоните на двигатела и носач (ама не ми стана ясно кой). Просто в check list който ми дават от порше в лявата колона пише какво преглеждат, а дясната какво в действителност не е окей (като те подчертаха че дори и да не е за смяна, само да е тръгнало са длъжни да го опишат) - за това съм написал: Шарнири, лагери на осите, лагери свързващата щанга и гумени тампони:

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Тук споменава точно за течовете отпред на мотора. 

Ако е само леко блъсната и е на тези километри, според мен си е ок. 

Моята е на 200к км почти :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сега ще изгледам клипа, ами да реално си личи че сблъска е бил лек, няма нишо угънато или спелскано по колата, освен че решетка и предна лява броня са били счупени и свалени и смненеи.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.03.2023 г. at 14:48, ivailosp написа:

 

Не , когато ремонта стигне 70% от цената на автомобила , в САЩ тогава ти плащат 70% и имаш опция да си го закупиш от тях за смешни пари . Минавал съм през такава процедура и помолих оценителя да го пише 2% под 70% , колата си остана с чист талон и ми написа чек за ремонта . 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.03.2023 г. at 10:35, Drone написа:

Това за фаровете се спира, моето е спряно, че течността за чистачки върви яко :)

 

Все си мислех, че собствениците на А7 имат по 8лв на месец за течност за чистачки? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е до 8те лева, а до това че трябва непрекъснато да наливаш, което не е никак удобно ако пътуваш много. Да сипваш по 5-6-7 литра на седмица е неудобно, понякога може да се озовеш на места където не можеш да намериш течност за чистачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всяко пръсване на стъклото пръска и на чистачките, резервоара е 4.5 или 5 литра. Не е постоянно наливането, но с пръскалките на фаровете се налива 2 пъти по често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 11.03.2023 г. at 20:58, SeldoM написа:

 

Прилича, но надали има само едно бяло такова в БГ, от къде е снимката?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за същата кола, което е много вероятно, е внесена 2019г с лек  удар, на 26000км, от мой приятел. Не беше неговата кола и я продаде на човек от София, който я взимаше за майка си.

Снимката е от Варна.

 

F8866776-2A27-47C1-A681-97531D60B8CB.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 11.03.2023 г. at 22:30, SeldoM написа:

 

Да изглежда че е същата. А малко повече инфо за удара дали можеш да дадеш.

 

п.п. На колко км е била при продажбата?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.03.2023 г. at 19:43, vle4ugoto написа:

Не , когато ремонта стигне 70% от цената на автомобила , в САЩ тогава ти плащат 70% и имаш опция да си го закупиш от тях за смешни пари . Минавал съм през такава процедура и помолих оценителя да го пише 2% под 70% , колата си остана с чист талон и ми написа чек за ремонта . 

 

Този праг не винаги е 70%, а се определя от законодателството на всеки щат и варира. В Тексас например е 100%, докато в Оклахома само 60%. В някои щати пък се определя от формула.

преди 2 минути, NIKO написа:

Начи не те пр'тесняват едни 260К км. спрямо 51К км., а едно ударче пършиво?

 

Как станаха от 26К на 260К?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внесоха две Аудита от Америка А6 и А7 за лично ползване, не с цел продажба. И двете бяха с козметични удари.

А7-цата освен брони, се наложи да купуват фарове, тъй като не успяха да ги отремонтират. Тогава се колебаех дали да я купя, но в крайна сметка реших, че искам кола в гаранция и се отказах. А6-цата продължава да се кара и проблеми няма. 
 

п.п. 
Нямам спомен за километрите, но повече от 20000 няма да са, понеже колите им станаха много и нямаше кой да ги кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Взех я вече, така че може да приключваме темата.. Много и се кефя и съм доста впечатлен във всеки един аспект, но предполагам не е изненадващо предвид че правя ъпгрейд от А6 4F.

п.п. С 20 цола джанти вози по-меко от А6-ца на 17-ки..

п.п. И един глупав въпрос за хората който имат такива коли. Предната камера има доста по-голям ъгъл на видимост от задната, тоест е широкоъгълна, но качеството и нормално ли да е по-лошо?

Редактирано от n0pain0gain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...