st0kata Публикувано 15 Март 2023 Доклад Share Публикувано 15 Март 2023 Какво бихте предложели нещо изпитано брембо , ате ,цимерман? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adziski Публикувано 29 Март 2023 Доклад Share Публикувано 29 Март 2023 https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/reparatur-pflege-wartung/wartung-inspektion/bremsscheiben-bremsbelaege/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 4 Април 2023 Доклад Share Публикувано 4 Април 2023 Здравейте ! Ще използвам темата на колегата,да не отварям нова... Появи ми се биене в педала на спирачката,може да се нарече и "туптене" и се усеща по-осезаемо при спиране от по-висока скорост. След оглед в специализиран сервиз ми казаха че накладките не са изхабени ,диска също ,но по някаква причина се е появило изкривяване в диска и ми препоръчват шлайфане на дисковете. Записал съм час в сервиз "Спирачен път" който се занимава само със спирачни системи ,но все още се колебая дали да не сменя дисковете с два нови или да пробвам с шлайфане? Ще се съобразя с всяко мнение по този въпрос ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Април 2023 Доклад Share Публикувано 4 Април 2023 Слагай нови дискове. Изкривяват се защото са изтънели и като се нагреят периферията се разширява по дължина, но понеже е диск няма на къде да се разшири освен настрани. След като ти ги шлайфат ще станат още по-тънки и ще се изкривяват още повече като се нагреят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 6 Април 2023 Доклад Share Публикувано 6 Април 2023 Благодаря за съвета ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 9 Април 2023 Доклад Share Публикувано 9 Април 2023 Решение на проблема и един съвет от мен... След сваляне на 4те колела и обстоен оглед , майстора ми посочи преден десен спирачен диск,по който на няколко места се бяха появили тъмни петна,появата им беше обяснена с прегряване на диска от спирачното усилие приложено въху него... На въпроса ми ,защо другият диск е ОК а в този има проблем, той ми посочи вентилационните отвори , те бяха пълни почти до горе с някаква ръждива субстанция и от това дискът не е получавал никакво охлаждане! С бормашина и бургия 6-ца отворите бяха разпробити и почистени, а със специализирана машина дискът беше изшлайфан до идеална гладкост с минимална загуба на материал . Шлайфано бе и феродото на накладките и сега колата спира отнова перфектно ! Съветът ми е ,при възможност огледайте вентилационните отвори на дисковете и ги почистете ако е необходимо ,за да си спестите главоболия за в бъдеще ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване