Jump to content

Няма вакуум след дълъг престой


Даниел Д.

Recommended Posts

Здравейте колеги, от скоро имам много странен проблем с колата. При палене сутрин или след престой от няколко часа, тандем помпата не изкарва никакъв вакуум за поне 5-10 мин, през което време нямам ни спирачки ни турбо, след което всичко се възстановява магически и така до другата сутрин.. вакуумите ми са само два - към н75 клапана и към серво усилвателя и са здрави. В тандем помпата ли е проблема и защо го прави само за 5-10 мин след което всичко се връща към нормалното? Нямам проблеми с паленето и горивото. Мотора е 2.0тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка е помпата?Ако е Пиербург погледни щуцера на помпата,който захранва цялата система с вакуум.Той е завалцован към корпуса на помпата и има навика с годините да се разхлопва и губи вакуум от там.При помпите на Бош този щуцер е завит и там проблем няма.Има още едно проблемно място.Пластмасовата тръба към сервото минава през преградата между моторният отсек и акумулатора.На самата преграда също има гумен тампон,който може да изпуска.Б6-та е така,ако при Б7 не е по друг начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е Бош и щуреца беше първото нещо което проверих тъй като съм чувал че се чупят и лепят и т.н, но вакуум няма дори през него за първите 5-10 минути сутрин. След като я покарам малко няма проблеми повече дори и да изгася, вакуума идва мигновенно при следващото палене. То е ясно, че проблема е в помпата, но как е възможно да не прави вакуум за 10 минути след което да се възстановява все едно нищо не е станало и да няма проблем до следващия дълъг престой? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но той не е ли за горивната част? Не можах да намеря нищо за вакумната помпа. Днес времето беше по-топло (17 градуса) и реших да измеря след колко време, ще тръгне вакуума и този път тръгна по-бързо, за около 2-3 мин, в сравнение с 10мин при около 5 градуса.. Гледах клипа който изпрати @audi+ , но не можах да разбера какво може да се развали по такъв начин, че помпата да не сработва за няколко минути и изведнъж да дръпне пълен вакуум и така докато не изстине

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си се пише/казва, недостиг на масло, допълвам, калпаво масло, клеясала поНпа. 

Разглоби, почисти, дефектирай, евентОално ремонтирай и пей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като имам свободно време ще се опитам да разглобя вакуумната част и да сменя гарнитурите по нея. Вчера си направих една разходка около 500км и днес вакуума тръгна мигновенно, явно нещо се е било зацапало, нямам идея. Също да добавя, че вакуумните маркучи бяха омаслени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...