Даниел Д. Публикувано 18 Март 2023 Доклад Share Публикувано 18 Март 2023 Здравейте колеги, от скоро имам много странен проблем с колата. При палене сутрин или след престой от няколко часа, тандем помпата не изкарва никакъв вакуум за поне 5-10 мин, през което време нямам ни спирачки ни турбо, след което всичко се възстановява магически и така до другата сутрин.. вакуумите ми са само два - към н75 клапана и към серво усилвателя и са здрави. В тандем помпата ли е проблема и защо го прави само за 5-10 мин след което всичко се връща към нормалното? Нямам проблеми с паленето и горивото. Мотора е 2.0тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Март 2023 Доклад Share Публикувано 19 Март 2023 Каква марка е помпата?Ако е Пиербург погледни щуцера на помпата,който захранва цялата система с вакуум.Той е завалцован към корпуса на помпата и има навика с годините да се разхлопва и губи вакуум от там.При помпите на Бош този щуцер е завит и там проблем няма.Има още едно проблемно място.Пластмасовата тръба към сервото минава през преградата между моторният отсек и акумулатора.На самата преграда също има гумен тампон,който може да изпуска.Б6-та е така,ако при Б7 не е по друг начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 20 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2023 Помпата е Бош и щуреца беше първото нещо което проверих тъй като съм чувал че се чупят и лепят и т.н, но вакуум няма дори през него за първите 5-10 минути сутрин. След като я покарам малко няма проблеми повече дори и да изгася, вакуума идва мигновенно при следващото палене. То е ясно, че проблема е в помпата, но как е възможно да не прави вакуум за 10 минути след което да се възстановява все едно нищо не е станало и да няма проблем до следващия дълъг престой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 20 Март 2023 Доклад Share Публикувано 20 Март 2023 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 20 Март 2023 Доклад Share Публикувано 20 Март 2023 Има ремонтен комплект за тандем помпата смени го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 20 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2023 Но той не е ли за горивната част? Не можах да намеря нищо за вакумната помпа. Днес времето беше по-топло (17 градуса) и реших да измеря след колко време, ще тръгне вакуума и този път тръгна по-бързо, за около 2-3 мин, в сравнение с 10мин при около 5 градуса.. Гледах клипа който изпрати @audi+ , но не можах да разбера какво може да се развали по такъв начин, че помпата да не сработва за няколко минути и изведнъж да дръпне пълен вакуум и така докато не изстине Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Март 2023 Доклад Share Публикувано 21 Март 2023 То си се пише/казва, недостиг на масло, допълвам, калпаво масло, клеясала поНпа. Разглоби, почисти, дефектирай, евентОално ремонтирай и пей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 22 Март 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2023 Като имам свободно време ще се опитам да разглобя вакуумната част и да сменя гарнитурите по нея. Вчера си направих една разходка около 500км и днес вакуума тръгна мигновенно, явно нещо се е било зацапало, нямам идея. Също да добавя, че вакуумните маркучи бяха омаслени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Март 2023 Доклад Share Публикувано 22 Март 2023 Извади и си почисти всичките вакуумни маркучлета и клапанчета, както и всички маслени магистралки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване