Jump to content

Пушек 2.0 TDI BPW


marty979

Recommended Posts

Здравейте на всички, 

Дойде време и аз да напиша за някакъв по завъртян проблем.

Имам си едно хубаво А4 B7 с двигател BPW, с което до момента имах проблеми само с ДПФ филтъра, които заради моят инат да го махна и липса на време май само прераснаха в по големи. Та филтъра ми се беше неистово запушил и колата отказваше да влезе в режим на регенерация. Това преди две години. За да продължа да я карам и излезна от режима я излъгах, че е нов и после карах с добавки. Както и да е, мина време, проверих стойностите и беше на степен на запушване 67% и повече не се беше обаждал. Миналата година започна да припушва отзад с някакъв лек бял пушек, ту препушва ту спира, но започна леко да боботи. Отворих капака на главата за да проверя за някакво износване на разпределителния вал, няма такива, но пък намерих две *буренца* алуминиеви, които странно бяха попаднали в едни маслени джобове. Прикачвам снимка. Тези стоят отстрани на повдигачите и изпълняват някаква функция за намаляване на налягането. Върнах си го на мястото, смених всички уплътнения на дюзите, направих всичко по учебник, нови болтове, затягане по схема, както се казва топ. Все едно се качих на нова кола и всичко си беше ок до миналата седмица, докато не забелязах стабилен бял пушек миришещ на масло миналата седмица и то, след като колата премине 50 градуса. Преди това никакви симптоми. Понеже имам и друга кола, тази я оставих докато намеря време. Отивайки миналата седмица до бензиностанцията и дадох малко повече газ на околовръстното и просто турбото замина. Замириса на пушек, облаци и така. Както и да е, хубаво че аварирах до един сервиз и направо я оставих там. Свалиха ми турбото, дадох го на рециклаж, дпф беше изпран качествено, смених и датчика за температура на горивото, че даваше някакви стойности 20 градуса по ниски. Взех вчера колата и ми казаха, че е нормално да пуши 30,40 километра, докато се изчисти, някакво останало масло след дпф. Викам добре, минах ги тея километри ама пак, след като мине 50 градуса почва да пуши и не става за каране така. Двигателя работи, като часовник, дюзите са на -0.8, егр работи, колата ускорява точно както си трябва, дпф запушен на 0%, антифриз не се губи изобщо, леглата на дюзите не са износени на грам. 

Миризмата е някаква задушлива, като смесена между нафта и изгоряло масло.

Вече, не знам къде да търся проблема и много ще се радвам ако ми дадете някаква насока за проверка или идея, която да проверя. 

Предварително ви благодаря 

 

 

received_878640869946935.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай известно време   и ако не спре да пуши провери изходния маркуч за масло от турбината до картера, понякога се запушва и маслото се нагнетява в охладителя и от там в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно буренцата, те са запресовани в края на маслените канали на кобиличните валове.При падането  им пада налягането на маслото в тях съответно и в разпределителния вал и неговите  лагери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тях добре ги пресовах, че няма шанс вече да паднат. Страх ме е така да карам колата с тези пушеци, може и да си въобразявам вече, но ми се струва, че рециклирано турбо на 40км вече вие 😁😁😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...