Jump to content

A4 B5 1.9 TDi проблем с преливане на антифриз


s7animir

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам един проблем с А4ката, първо колата е обслужена цялостно, термостат, антифриз, водна помпа. Но от известно време започна да изтича антифриз през отдушника отдолу на казанчето. Дори и студена да е, пак е мокро там до отдушника. Колата си загрява на 90 градуса, парно си има, не минава над 90 градуса, маркучите са нормално твърди. Купил съм нов казан с капачка, ще го сменям утре, въпроса е дали не е за гарнитура тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коленги, отговор нямам от никой, но смених казана аз, наляхме антифриз. Покарах я по - бързичко извънградско. 

като изстина ми се наложи да долея към 1 литър, защото светна лампата. Долях, пак я покарах по - интензивно, отворих капачката и само изсъска, като работи вътре в казана не прави балончета, само някаква пяна. 
Някой да е сменял гарнитура скоро, трябва ми кадърен майстор във Варна, който може да свърши работата. Някой, ако знае, казвайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново, колеги. 
Никой не помогна с мнение или да каже поне механик във Варна, който може да свърши работата коректно, за което благодаря. 


Но все пак се оправих, намерих човек, който да свърши работата, оказа се наистина гарнитура, както и предполагах. 
На първи цилиндър е думнала гарнитурата, сега шлайф, нови водачи, гумички и пасване на клапните, нов радиатор, термостат, водна помпа и антифриз. 
 

Нека в бъдеще, ако някой колега има такъв проблем с твърди маркучи и изхвърляне на антифриз през преливника на казанчето да си знае, че е на 99% гарнитура на главата. 

 

Ако искате, трийте темата, ако искате я оставете за някого на когото може да помогне, ако се чуди защо му хвърля антифриз през казана. 
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от майстора, ревизията на главата е 250лв, колата не е сглобена още, защото чакаме главата, но си мисля, че 800-1000лв ще хване с всичко, гарнитура, водна помпа, нови болтове за главата, ревизията на главата и труда на майстора. Което мен ме устройва, така или иначе тая кола съм я взел за 2000лв, поне ще знам, че ще има да кара още много след тия интервенции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...