Jump to content

A6 (C7, 4G) или A4 (B9)


Recommended Posts

Преди 16 часа, D.Stoykov написа:

Американка е, вече дали е била удряна е друга бира. Ама вземаш вина търсиш в Google и се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щом са скрили светлоотразителите в предната броня е на 99% удряна отпред нещо 😄 Има вариант и да го е дразнило човека, и да е правена, щото аз например веднага бих го направил това, ама.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е нереална:nixweiss: При краварите не знам как е, ама в Европа, западна, основният фактор който определя цената на каквато и да е стара кОчина са изминатите километри:verweis:  Само в нашенско са важни екстрите, разбира се след най-нискта цена :steinigung:Нищо, че има екстри които или се използват рядко или не са толкова важни или пък си може направо без тях. Това аНбиентно RGB осветелние наприемер в В9 каква точно екстра е :nixweiss: Освен да изглежда яко цигания с лилАво например.  Седалките за мен е много по-важно да имат повече настройки, като на бордовете например, отколкото да имат вениталция или пък този измислен масаШ. ACC е готЕна екстра, ама в нашенско е спорно колко помага, че зависи много от другите полуидиоти на пътя. "Самопаркирането" и то е кефещо, ама за нЕкоя кифлА У мОла, дето вчера е вземАла книжка и като набие бутона и докАт' се паркира и назад стана колона да я чакат. И с тези системи ми се струва, че постепенно човек започва да не е толкова активен участник в движението. Ма явно т'ва е трЕнда, пА асистанси, пА изкуствен интелект,пА по-тъпи парчЕта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то по тая логика по-добре нова Dacia. И ще е на 0 км.

Коментара ми беше,че грешно се представя колата в обявата а това кой какво го кефи като екстри е друг въпрос.

Теб те кефи едно, мен друго а трети трето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че е така. Всеки иска да има всички екстри, за без пари разбира се. Но за мен има разлика от това да ме "кефи" нЕкоя екстра и от това да е смислена или помагаща или често използваема. И повечето хора, когато не са имали или ползвали някоя екстра и яко припадъци. Нищо против виждането за екстри, ама виртуал кокпита с какво точно помага ? Изобщо какво точно прави, освен че драЙвъра си играе по волана да сменя изгледа. Ми с нищо, освен по обявите да се слагат снимки и...голЕмата раЛта. Или head-up :gruebel: Че няма къде да се вижда километража, все едно постоянно шОфера се звери в таблото с километрите, та дай да го има на джама. Ето това за мен са част от "кефещите", но безсмислени екстри. Т'ва със сензорното отваряне на багажника - да полезна е, ама е рядко наложителна освен ако кОчината не се ползва от Спиди или Еконт. Освен това и не е много надеждна "ритачката" и все повече могат да се видят хора да "ритат" под бронята. И накрая натиснат копчИто.

А т'ва дали е по-добре да се кара дачия или голф 3-ка, само затвърждава това, че е вАжно да мО'е се пО'фаля к'ви лАнби има отпадъка, а не че е на 50К км, вместо на 250к. Ама като излезе бАтката от нЕкой сервиз, дето не познават парИте и останАл остърган в джоба кАт' керЕчов трап -тогАз нЕма хвалбА.

Нищо лично де.

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво ти проверяват немско говорящите приятели ? 
Не знам що некви ора си мислят че да знааш немски е предпоставка да купиш истинска кола от немачко . Некви измислени герои с hochdeutsch са ми любими😂

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те това не го разбрах ;) Аз ли да се обадя и да си задам въпросите на български? 

Мислех, че първа стъпка е обаждане по телефона (ако имаш интерес по обява) или греша?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само последната ме кефи, ама е от бавните 😄 Иначе за 52000 и тука има А6-ци прилично изглеждащи

https://mobile.bg/11673198191145724

https://mobile.bg/11669120108016934

https://mobile.bg/11664042535261788

 

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, D.Stoykov написа:

Те това не го разбрах ;) Аз ли да се обадя и да си задам въпросите на български? 

Мислех, че първа стъпка е обаждане по телефона (ако имаш интерес по обява) или греша?

 

Много си прав за първата стъпка,  лошото е че ората си спестяват инфо особено като чуят некви киеци с тежък акцент , освен това ко не е официален хендлър моо ти разказва приказки от 1001 нощ и т.н. ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 3 коли бяха дизел и съм доволен, но сега съм навит да е бензин 2.00 TFSI, но като гледам са по рядко с добро оборудване европейските такива. От Америка не искам и затова съм ОК и ако излезе нещо добро дизел. Не искам събирана и правена кола за 50 хил., ако ще е такава предпочитам да дам доста по малко и аз да си я правя и знам как е направена, но истината е че не ми се занимава с това. Искам гледана кола, без удари и забележки, затова съм качил бюджета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, D.Stoykov said:

Последните 3 коли бяха дизел и съм доволен, но сега съм навит да е бензин 2.00 TFSI, но като гледам са по рядко с добро оборудване европейските такива. От Америка не искам и затова съм ОК и ако излезе нещо добро дизел. Не искам събирана и правена кола за 50 хил., ако ще е такава предпочитам да дам доста по малко и аз да си я правя и знам как е направена, но истината е че не ми се занимава с това. Искам гледана кола, без удари и забележки, затова съм качил бюджета.

Вчера пак гледах една Б9 2.0 тфси. Американка, лек беше удара тоя път, само счупен фар и калник. Добре беше като оборудване, обаче пука, тропа, дрънка. Ебаси, продаваш кола за 49к тя толко раздрънкана, че като се качих в Ибизата след нея, все едно се качих в кола 🤣🤣🤣 С троника нещо на кикдаун се чудеше първо кво да направи, което нз дали е нормално. Нещо май почвам да си мисля, че тоя миксер с тая кутия, не е мойто и съм си пак за V шестак. Б8-цата много по-кола се усещаше от това ебаси 😄

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kosio85  и моите първи впечатления са такива. Старите модели са доста по добре направени, но за съжаление са стари ;) Уплътнение, изолация, качество на детайла - всичко това вече го няма в новите, за сметка на тегло, екология, цена (на материалите, не към потребителя) и т.н. Миналата година след като се разделих с моето Б7 взех един Пасат 12 години по нов, 2019-та в гаранционен срок още и най високо оборудване. Не останах впечатлен, чувах гумите, асфалта и всички скърцания в купето. След S-Line твърдото окачване очаквах поне по мека и комфортна возия, но и тя липсваше. След като не разбрах защо платих толкова пари в повече реших, че не е моята кола, въпреки че беше много истинска (взех я от познат с история) и хубава. Реших, че ще направя компромис и вместо 2019 г. ще карам 1-2 години по стара, но да е Ауди, надявайки се че там нещата няма да са същите, но за сега не съм се убедил в това. Само вратата като затворя и по звука който издава ми става ясно, че всички по нови модели са с по бюджетно изпълнение във всичко. На Б7-цата се затваря като хладилник, на по новите ..... като на Икарус :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно. Карах два месеца и 6К км В9 на 130К км от немско. Единственото от което останах недоволен беше S-line твърдото окачване. Колата беше с 17-ки и пак беше некомфортно. Сега съм с 4G същата година (2016-та). И в двата отпадъка не съм забелязАл каквото и да е тропане, скърцане, тракане и не знам си какво още от интериора. Имам и Passat B8 (2015-та) печка, ама пак нищо не хлопа и не скърца вътре. Возията му е много добра, но е на 16-ки, които са доста високи. Направо са си като въздушни възглавници. S-tronic-a верно е малко мислител назад. Ма то пА хидрото щото много бързо ги връща. Много ме кефи...шестАк. Ма как звучи. Тройка дизел с чип :runningdog: класика в жанра и мечта. Добре, че мангАлите си падат по редовите шестАци  и по едни други Ве шестаци с кръгла еНблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 130к км, карана само в България и не е сменяно нищо по окачването. Няма хлопане/тропане или каквото и да било. Тази за да хлопа нещо не е наред. Или е на много километри, или е карана душманската.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, kurty said:

Странно. Карах два месеца и 6К км В9 на 130К км от немско. Единственото от което останах недоволен беше S-line твърдото окачване. Колата беше с 17-ки и пак беше некомфортно. Сега съм с 4G същата година (2016-та). И в двата отпадъка не съм забелязАл каквото и да е тропане, скърцане, тракане и не знам си какво още от интериора. Имам и Passat B8 (2015-та) печка, ама пак нищо не хлопа и не скърца вътре. Возията му е много добра, но е на 16-ки, които са доста високи. Направо са си като въздушни възглавници. S-tronic-a верно е малко мислител назад. Ма то пА хидрото щото много бързо ги връща. Много ме кефи...шестАк. Ма как звучи. Тройка дизел с чип :runningdog: класика в жанра и мечта. Добре, че мангАлите си падат по редовите шестАци  и по едни други Ве шестаци с кръгла еНблема.

Е да де от там идем, от 3-ка дизел с чЕп 😄😄😄 Еми бая по-добре се усеща от тоя миксер. Като 1,2-то на Ибизата звучи 😁 Иначе говоря за пукане и тропане от окачването, но и вътре скързаше нещо отзад...

 

11 hours ago, v140 said:

Моята е на 130к км, карана само в България и не е сменяно нищо по окачването. Няма хлопане/тропане или каквото и да било. Тази за да хлопа нещо не е наред. Или е на много километри, или е карана душманската.

Да, тропане и пукане отпред беше. Зарежи, така да си оставиш колата, макар и за продаване, за мене е сигнал да почвам да бегам бате 😄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, неправилно съм се изразил за скърцания "в купето". Вътре нямаше шумове, само вратите се затваряха като празни кутии :) Странен звук като скърцане се чуваше от окачването и най вече при разклащане по легнали полицаи и неравности или спиране на тласък. В началото я вдигнах на подемник и със силиконов спрей напръсках всички гумени елементи по втулки и тампони отдолу. Резултата беше мигновен - млъкна на мига, но след първия дъжд и автомивка - всичко се върна по старо му и се отказах. Истината е че не е толкова голяма драма, ако си пуснал музика - няма дас е чува, но мен ме дразнеше за кола на 2 години. Б7 до 15 години не издаваше подобни звуци ;) 

Наистина се радвам на това,  което споделяте, че в Б9 няма такива, защото аз не искам да критикувам модела, напротив - харесва ми и искам да си взема такава и колкото по добри отзиви чувам, толкова повече е празник за ушите ми ;) 🥳

п.с. Пасата нямах намерение да го продавам, просто не беше моята кола и знаех че ще го сменя ако излезе някое Ауди, което ми хареса. Дори бях решил, че първо ще си намеря каквото искам, колкото и време да ми трябва и тогава ще го продам та си го бях и нагласил - всичко беше тъкмо сменено и обслужен в гаранция (ремъци, ролки, масла) а само 20 дни преди да го продам му платих каско, ГО, данък за цялата година и два годишни абонамента за синя зона :) . Само винетката изтичаше скоро .... Просто се появи рЕзко правилният човек и предложи без пазарлъци правилната сума. Малко шок ми беше, но реших че или сега или никога! И те така. Сега намерих спокойствие с една кола на заем и не съм притиснат да бързам с покупка. 

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...