Jump to content

A6 (C7, 4G) или A4 (B9)


Recommended Posts

На първата имам снимките от удара. Грозна гледка е. Не се занимавай изобщо. Има една бургаска, която е с по лек страничен била

https://mobile.bg/11680282407103188

Видях я на живо, но човека реши да и вдига цената от 43900 на тази в момента, и честно казано ме издразни, и се отказах, а и вътре изглеждаше не пазена, а и стоповете са американски, не оправени....Изпуснах много хубава с фул екстри с лек удар вкарана. Гледах и тази А6-ца 

https://mobile.bg/11676127940050435

Колата е хубава, ама е била на 273000км септември 2022 😄 Отказап се и от нея, иначе беше приятна и добре оборудвана. Тежко е, вече ми липсва Б8-цата 😆

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тази в Бургас съм я заделил, щях да му звъня утре, но ако не е пазена вътре - със сигурност ще ме дразни и няма да ми хареса. Тази А6 може да си я виждал, няма снимки от купето вътре, пише че е на реални км, а са много малко. Явно е била с удар и е стояла дълго преди да я съберат.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11680183466902043

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беше толкова зле, но са издрани доста сивите лайсни. Имай в предвид, че да обърнеш стоповете плюс региона е 1400лв при Мариан. Едва ли ще е по-евтино другаде и седмица колата там, което също некакси не ме грабва. Да взема кола и да стоя без нея 7 дни, в които не можеш да си смениш и номерата, и да минеш КАТ с тия стопове, и каското е на името на човека, демек общо взето си без каско 😄 Имам историята извадена, последен запис е на 76000 км през 2021-ва. Сега е на 116000, може би са реални. Имам и снимки от удара, страничните завеси са излизали и бега от седалката на пасажера. Иначе удара е врата и калник, ама......А Варненската не съм я видял, ама мисля само Софийски да гледам, много филм иначе.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога разбера, всеки иска история да има колата. И какъв е смисълът на това, при положение че се вижда че е удряна, пА завЕси, пА бег излезнАл :nixweiss:Но пак има мераклии. Разбирам цената да е с поне 10-20К лв. надолу от европейска такава без удар. А то нЕкви бесни числа по 50К лв. Началото на годината френд си продаде В9-ката с напълно "чиста" история, на 130к км, без удари. Беше единственото коНби и я продаде за 47К лв. Внос от Германия. С уникален цвят. Екстри бол. Явно се е прецакал, като гледам за какви отпадъци има мераклии.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената и беше 43900, за това реших да искам снимки с удара с идеята да падне още, ама е го човеко я вдигна на 47900, много евтино я давал. Висят им по месеци скраповете, а цените космос.....Добре оборудвана такава Б9 в немското мобиле няма за 25к евра, камо ли за по-малко и пак не е ясно какво и се е случвало и дали няма скрити удари ;) И на мене ми се виждат много парите, за тва и нищо не взимам, и карам на жената Ибисата 1,2тфси 😆😆😆

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има неговата си гледна точка. "Почти" винаги е - да е най-евтино. Нямам претенции, още по-малко към хора, които дори не познавам. Но пък редовно виждам колите от щатите и канада. Ама като ги докарат :flipoff:Нема нищо, ще им сменят по някоя очиларка, по нЕкоя греда отпред, почти задължително китайски боклуци RS брони, къде напАснати, къде не. Ма к'во му пука, нали е евтина. На 4G някой калник, капак, ама не са от алумин щот нали, са скъпи. Китайска тенекия някаква. Е някоя може да е с "лек" страничен удар, кО му плащаш, нищо че гредата толко крива, че вратите вързани да стоят затворени. Всичко се "опъва" на ръка и око. Бе идилия. Имаше една А3-ка, мотора се държеше буквално на маркучите и кабелите в коша. Надлъжните греди бяха криви. Но си замина. Поръчват се цели странИци. Свалят се тавани, изчукват се, после се заваряват. И това беше на кола за над 100К лв. после на обявата. Има много още интересни гледки. НО, евтина :verweis: и на далавера. Сори за спама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли мнение за А4 Б9 2.0TFSI quattro 252 к.с.,с механична 6 степенна кутия?След март 2017 г.,двойното задвижване се окомплектова само с новата куатро ултра технология.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, kurty said:

Всеки си има неговата си гледна точка. "Почти" винаги е - да е най-евтино. Нямам претенции, още по-малко към хора, които дори не познавам. Но пък редовно виждам колите от щатите и канада. Ама като ги докарат :flipoff:Нема нищо, ще им сменят по някоя очиларка, по нЕкоя греда отпред, почти задължително китайски боклуци RS брони, къде напАснати, къде не. Ма к'во му пука, нали е евтина. На 4G някой калник, капак, ама не са от алумин щот нали, са скъпи. Китайска тенекия някаква. Е някоя може да е с "лек" страничен удар, кО му плащаш, нищо че гредата толко крива, че вратите вързани да стоят затворени. Всичко се "опъва" на ръка и око. Бе идилия. Имаше една А3-ка, мотора се държеше буквално на маркучите и кабелите в коша. Надлъжните греди бяха криви. Но си замина. Поръчват се цели странИци. Свалят се тавани, изчукват се, после се заваряват. И това беше на кола за над 100К лв. после на обявата. Има много още интересни гледки. НО, евтина :verweis: и на далавера. Сори за спама.

Ясно ми е как идват. И аз гледам сайтовете за търгове и е ужас страшен. Дилемата е тежка - дали ударен кош на малко км отвъд океана, или строшена от карана европейка. Реално над 50к на мене ми идват в повече за кола на 7-8 години и над 200000 км. Б8-цата като я купих беше 10 годишна на 230000, ама струваше 16к, не 30-40+. Бах тая инфлация 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, kosio85 said:

А6-ца 

https://mobile.bg/11676127940050435

Колата е хубава, ама е била на 273000км септември 2022 😄 Отказап се и от нея, иначе беше приятна и добре оборудвана.

 

Освен това не знам какво Монако са писали точно, но регистрацията на колата е френска, а регионът е Гранд Ист, което е частта на Франция граничеща с Германия и Белгия, демек на около 900 км на север от Монако.

 

 

В Германия според мен също трябва да се внимава в повечето случаи с автокъщите, защото има доста внесени канчета от Щатите и Канада, но поне Тюв е малко по-по-по...

 

Няколкон примера...

тази с ел. проблем още там...

https://mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tfsi-quattro-lim-s-line-virtual-glasdach-braunschweig/363856447.html?searchId=179e0e71-8f94-fb9c-1a06-8f71ece41486&ref=srp&type=ad

 

Или пък тази от Канада

 

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tfsi-quattro-progressiv-xenon-navi-360-völpke/357862978.html?searchId=f3a1b4d4-f67d-942c-9ea5-dcc40ab1f276&ref=srp&type=ad 

 

И тази 

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-quattro-2-0-tfsi-s-line-360-led-r19-navi-shz-schwalmtal/365197247.html?searchId=f3a1b4d4-f67d-942c-9ea5-dcc40ab1f276&ref=srp&type=ad

 

Аз не бих си го причинил, според мен не си струва за 10к надолу, да хабя нерви, дори колицата да не даде проблем. 

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста и в немското са реимпорт. На някои обяви си го пише. Масово бензиновите са такива, което на 90% значи че са бивши тоталки 😄 С отваряни бегове на 1000% не бих взел, няма кво да говориме. Колегата автор на темата е на същото мнение, като чета назад. Ще се чака да изпадне нещо читаво явно и това е. 

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави ми впечатление, че на тези по горе няма отбелязано "безаварийна". Явно и за това трябва да се внимава и гледа в немските обяви! Как ги разбирате че са от Америка, няма VIN в обявата? Отново питам къде проверявате историята, че има много сайтове и не знам кой е най ОК да се ползва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не си купите здрава канадка и не си я докарате? Трябва си малко ровене и търпение, но резултата си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.04.2023 г. at 18:20, kosio85 написа:

Колега и на мен тази ми е хванала окото. Ти що не си я взел, излезна на повече км ли?

И аз съм в същата дилема колега. До сега бях с Б8 3.0тди с ремап, и съм супер доволен от колицата. Изпуснах една хубава Б9 2.0тфси и сега нещо няма кво да ми хване окото. 😄

 

Не я взех, защото се води товарна, т.е. категория N1 - болшинството от Германия А6-ци са така с някакъв TUV, който в нашия КАТ (имам предвид в нашия град) не го признават и после трябва Технотест и излишни разправии.

Ял съм го това с една А6-ца, която купих от Порше София Изток.

Имай предвид, че цената я е качил в момента, не знам защо.

 

Има и нещо друго - 20к отгоре заради едни матрични фарове и излизащата между оборотомера и километража карта ми се струва прекалено много над 3.0BiTDI префейс.

Ако я даде на 50к - бива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е, но реално е новата визия на Ауди. Много ми харесва и на 4г интериора, но е факт, че фейслифта е едно към едно с първите модели от 2012 и 56к, на мене лично ми идват в повечко за такава, дори и на 50000км да е😃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти ако гледаш и олроуд, мисля, че имаше няколко прилични тука. За дизела попрочел ли си, че имат разни драми с валове, нещо с маслената помпа също дочух 😃 Хубаво е, че при Б9 272 коня е 8zf, докато при А6 е С-троник. Мене ме наплашиха с тия дизели, та ако ще е дизел, поне да е битди-то май май 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат какви драми има този съвременен дизел, то всички си имат недостатъци. С валове имаха старите валояди 2.5 ТДИ, маслена помпа се дънеше (шестограма) на стария ТДИ, който имах на Б7 (2007). Там съм играл цирка няколко пъти, но мислех че в тези новите след 2015 г. тези проблеми са решени?

Ако не са - жалко.... Карах до преди дни Пасат Б8 190 к.с. ТДИ 2019 год. и съм нямал ядове, но я карах и продадох на 150 хил. км.

Гледам и Allroad, защото ме привлича по високата проходимост и в същото време не толкова различната аеродинамика от стандартната Б9-ка.

Не бях гледал тук за такива основно наблюдавам какво излиза в Германия, но сега погледнах ... Има интересни но и цените им са над бюджета ми, а тази ми изглежда доста съмнителна. Рядко виждам бензинови и ми навява нещо Американско или греша?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11673446032987021&slink=s3n5t3

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И новите имат доста драми. Специално 272 коня за валовете съм чул от няколко места. Общо взето всички не ставали 😄 Единствения читав бил тоя който си карал в пасата - 190 коня и Битди версията - 240 коня, но тя е само във VW. Ти вдигна бая бюджета май. Нали говореше за 50к, тоя олроуд е бая отгоре 😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, все по сложно става :) 

Не искам да вдигам повече бюджета, защото той беше около 40, после реших че мога да вдигна до 50, ама нагоре вече ми се струва неразумно! На моменти изтрещявам и когато видя нещо, което ме грабва ..... се тревожа че ще скоча и с повече пари и после ще съжалявам ;)

От 10 дни карам временно един опел на мои приятели, който струва 2.50 лв. :) и ако знаеш колко добре се чувствам с него.... Дори като паркирам не гледам назад и го оставям отключен в гаража :) Е липсва ми малко комфорт и за 10 дни на всяко сядане зад волана се опитвам да намеря по добра позиция и наглася седалката, но не се получава .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, kosio85 написа:

И новите имат доста драми. Специално 272 коня за валовете съм чул от няколко места. Общо взето всички не ставали 😄 Единствения читав бил тоя който си карал в пасата - 190 коня и Битди версията - 240 коня, но тя е само във VW. Ти вдигна бая бюджета май. Нали говореше за 50к, тоя олроуд е бая отгоре 😂

Косьооо, пак приказки от. 1001 нощ , 272 коня обикновено са за обтегач още преди 100к , тва че некви ора ви сапунисват и ви свалят кожите е друг въпрос.  С троника не е цвете , ма па не е чак толкова зле , са ако вземеш нещо на 300к ше трее очакваш поне съединители или направо с мехатроник . Иначе 272 коня на мен ми харесва , верно че засега само 20к  го имам ма вече е на 250 и нема драми , сменен е обтегач на 60к и тва е. Маторя работи без шумове , кутията сменя ок , тва е в общи линии 😁

П.с. сакаш лЕ снимка😅

Те на турам ти 

 

 

received_972487387500069.jpeg

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 minutes ago, D.Stoykov said:

Ясно, все по сложно става :) 

Не искам да вдигам повече бюджета, защото той беше около 40, после реших че мога да вдигна до 50, ама нагоре вече ми се струва неразумно! На моменти изтрещявам и когато видя нещо, което ме грабва ..... се тревожа че ще скоча и с повече пари и после ще съжалявам ;)

От 10 дни карам временно един опел на мои приятели, който струва 2.50 лв. :) и ако знаеш колко добре се чувствам с него.... Дори като паркирам не гледам назад и го оставям отключен в гаража :) Е липсва ми малко комфорт и за 10 дни на всяко сядане зад волана се опитвам да намеря по добра позиция и наглася седалката, но не се получава .... 

Е и аз съм точно на същата схема. Даже 50 е някакъв екстремен таван, по скоро 45к. Аз поне имам Ибисата, която е приятна малка кошничка и със 105 коня се мести небрежно 😆

 

34 minutes ago, moto_fan said:

Косьооо, пак приказки от. 1001 нощ , 272 коня обикновено са за обтегач още преди 100к , тва че некви ора ви сапунисват и ви свалят кожите е друг въпрос.  С троника не е цвете , ма па не е чак толкова зле , са ако вземеш нещо на 300к ше трее очакваш поне съединители или направо с мехатроник . Иначе 272 коня на мен ми харесва , верно че засега само 20к  го имам ма вече е на 250 и нема драми , сменен е обтегач на 60к и тва е. Маторя работи без шумове , кутията сменя ок , тва е в общи линии 😁

П.с. сакаш лЕ снимка😅

Те на турам ти 

 

 

received_972487387500069.jpeg

Абе много ме наплашиха Стефан и Цецо с тия дизели. И на мене чак не ми се верва да е такъв филма, ама тука масовото е над 250-300к км и нормално да се проявяват вече некви неща. Гледам на някои обяви пише сменени вериги и валове. Явно не са само легенди, ама си е на късмет всичкото 😁

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...