A-tex03 Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Здравейте , от няколко месеца имам проблем с турбото и ще съм благодарян ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил ауди a3 2.0 140hp BKD Aуспухат започна да се пълни с масло и да пуши бяло сив пушек . След смяна на средна част на турбото в сервиз пушека изчезна , но 7 дни след това /200км/ колата започна да пуши по същият начин . Поисках от майстора да смени отново средната част на турбото с мисълта че е дефектна , след повторна смяна на средна част колата продължава да пуши бяло синкав пушек след това смених мембраната за картерни газове която е в капака на клапаните / купих я от ибей и след смяната и мисля че функционира правилно сменено е масло с маслен филтър , въздушен филтър , горивен филтър , почистен егр и премахнат катализатор и колата продължава да губи около 350гр. масло на 500км и да пуши преди този проблем за 10000км съм доливал максимум 500гр масло след ремонта на турбото колата върви повече от преди разхода на гориво е нормален и сутрин пали без да се замисля на диагностиката видях че дросела е постоянно отворен на 94,5% без значение дали егр-а е отворил или не и когато гася колата остава в същото положение някой имал ли е подобен проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Проблема може да не е в турбото , но за да си сигурен почисти охладителя и турбо пътищата от масло. Провери изходния маркуч за масло от турбото към картера за запушване, там маслото се движи гравитачно и от температурата се образуват наслагвания.След това ако няма масло в пътищата, провери топлата част на турбото за омасляване , ако всичко е нормално проблема не е в турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A-tex03 Публикувано 19 Април 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Маркуча от турбото към картера е проверен , но турбото изхвърля масло от топлата част към ауспуха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 При нова средна част бих погледнал изпускателния колектор преди турбото за омасляване , ако е сухо проблема е в турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A-tex03 Публикувано 19 Април 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Майсторът когато сменяше за втори път средната част каза че има леко омасляване (по гъсто от масло) идващо от изпускателните колектор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Април 2023 Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 Ако охладителя и турбо пътищата са сухи , най вероятно проблем с маслен сегмент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A-tex03 Публикувано 19 Април 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2023 В турбо пътищата има омасляване Днес изкарах картерните газове с маркуч за да не отиват към турбото , но когато почиствах егр-а видях че маркуча идващ от охладителя е омаслен Възможно ли е проблема да е в дросела които е блокирал в отворено положение ? Забелязах че когато колата работи на място не пуши , но като отвори егр и започва да пуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A-tex03 Публикувано 22 Април 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2023 (Редактирано) пичове ходих в два сервиза в единият казват че е възможно дихтунгите на дюзите да пускат масло, а в дригия казват че този мотор 2.0 140 кс. BKD 2007г. няма дихтунги на дюзите / дюзите били конусни и лягали на местата си моля някой които е обслужвал дюзи да сподели кое е вярното благодаря Редактирано 22 Април 2023 от A-tex03 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Април 2023 Доклад Share Публикувано 22 Април 2023 Като ги гледам са конусни без дихтунги , но там има гориво не масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 29 Април 2023 Доклад Share Публикувано 29 Април 2023 (Редактирано) Редактирано 29 Април 2023 от audi+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване