Jump to content

Турбото изхвърля масло


A-tex03

Recommended Posts

Здравейте ,

от няколко месеца имам проблем с турбото и ще съм благодарян ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил 

ауди a3 2.0 140hp BKD

Aуспухат започна да се пълни с масло и да пуши бяло сив пушек . След смяна на средна част на турбото в сервиз пушека изчезна , но 7 дни след това /200км/  колата започна да пуши по същият начин . Поисках от майстора да смени отново средната част на турбото с мисълта че е дефектна , след повторна смяна на средна част колата продължава да пуши бяло синкав пушек 

след това смених мембраната за картерни газове която е в капака на клапаните / купих я от ибей и след смяната и мисля че функционира правилно 
сменено е масло с маслен филтър , въздушен филтър , горивен филтър , почистен егр и премахнат катализатор и колата продължава да губи около 350гр. масло  на 500км  и да пуши 

преди този проблем за 10000км съм доливал максимум 500гр масло 

след ремонта на турбото колата върви повече от преди разхода на гориво е нормален и сутрин пали без да се замисля 

на диагностиката видях че дросела е постоянно отворен на 94,5% без значение дали егр-а е отворил  или не и когато гася колата остава в същото положение 


някой имал ли е подобен проблем ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да не е в турбото , но за да си сигурен  почисти  охладителя и турбо пътищата от масло. Провери изходния маркуч за масло от турбото към картера за запушване, там маслото се движи гравитачно и от температурата се образуват наслагвания.След това ако няма масло в пътищата, провери топлата част на турбото за омасляване , ако всичко е нормално проблема не е в турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторът когато сменяше за втори път средната част каза че има леко омасляване (по гъсто от масло) идващо от изпускателните колектор 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В турбо пътищата има омасляване 

Днес изкарах картерните газове с маркуч за да не отиват към турбото , но когато почиствах егр-а видях че маркуча идващ от охладителя е омаслен

Възможно ли е проблема да е в дросела които е блокирал в отворено положение ?

Забелязах че когато колата работи на място не пуши , но като отвори егр и започва да пуши

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове ходих в два сервиза 
в единият казват че е възможно дихтунгите на дюзите да пускат масло, а в дригия казват че  този мотор 2.0 140 кс. BKD  2007г. няма дихтунги на дюзите / дюзите били конусни и лягали на местата си 

моля някой които е обслужвал дюзи да  сподели кое е вярното 

благодаря 

Редактирано от A-tex03
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...