Jump to content

Дали си струва посещение При Мишо или в Д-брос


Recommended Posts

Здравейте, от доста време не съм се появявал тук и мислех вместо тема, да пусна мнение в сътветната тема, но стана дълго и.... Пък горе в темата за сервизи ще добавя само линк. Надявам се не бъркам. 
Едни размисли, защо трябва да се замислим, дали да стъпим при Мишо или D-bros..
До един момент, мислех да ви го спестя това, поради простата причина, че всички сме хора и е нормално да объркаме нещо. Но в такива случаи, подхождаме мъжки и си почистваме това което сме осрали. Но сагата стана прекалено дълга и един да предпазя от моя път, ще е постижение. Предварително уточнявам, че до сега бях един от привържениците на сервиз "Мишо". Никой друг майстор не съм дал да пипне моя кола вече около 15 години. А от Д-брос, дали съм доволен или не, преценете вие.
Благодаря за търпението в случай, че изчетете всичко :)

Та значи иде реч за 4G, 3.0 дизел. От както я купих, слушам от Михаил как в един момент ще трябва да сменя вериги, нищо, че от ауди "не го препоръчвали". Тъй де, какво правим като колата мине едни 250-300к км?!?
Дойде денят, смени веригите. Прави и някакви заварки на капака на веригите, щото старите били драли по капака уж... Излизам аз доволен от сервиза, правя 50 километра градско (уточнявам градско, че не съм я натискал) и двигателят блокира. Шок! Нашия включва на режим" убедителен", съветва се с 300 колеги и решават, че смяната на вериги няма нищо общо с блокиране на агрегата. После като зачетох, се оказва, че в такива случаи би следвало да се свали и картер, да се промие/почисти двигателя (а според думи на Михаил и да се смени маслената помпа с по нов модел). Нищо такова не беше направено, дори не беше коментирано като опция. Криво не криво, преглъщам с вкус на едно изваждане. Намирам и купувам двигател. Междувременно Мишо го монтира и ми подмята едно пликче с пари в размер на платеното за нови вериги (само частите). Това плюс демонтаж на стария и монтаж на новия двигател (не включвам консумативи и други дреболии), бил преценил, че покрива неговата отговорност. Така съм щял да си имам комплект вериги за новия двигател след време. Ок де ама днес отварям плика с този комплект и на една от веригите виждам изкривено/чукнато, а от "новите" водачи, липсват цели парчета пластмаса. Та отиват в коша. Но на въпроса... 
Палиме и почва един зверски теч на масло. Следва нов режим "убедителен" и достига нашия до извод "Абе карай я така, те всичките текът. Даже един клиент така я кара 10к км преди да му я оправя". Шок и тотален отказ от моя срана да я изкарам от сервиза в това състояние, за това и на бързо уговаря следващ демонтаж/монтаж в д-брос защото повече нямал време и възможност да се занимава той. Само си представям пример в който аз осирам нещо и пращам мой клиент при колега да си плати още веднъж.. Тук е момента да кажа, че момчетата там се справиха за 4, 5 дни, което е супер. Там вече си платих, въпреки, че течът на масло се оказа от не сменен семеринг на колянов вал, отново пропуск на Принца. Проста гумичка, която си мисля, че при всяко разкачане на двигател от скорости, би трябвало да се смени. Още повече, че преди Михаил да монтира новия двигател, изрично казах да смени всички гумички, уплътнения и гарнитури, за да не се получава точно това. Е да ама не, бил маркиран и в гаранция двигателя. (ми не е маркиран всъщност).
Изрично казах и в Дброс също, "Погледнете, тествайте, карайте колкото трябва и чак след като ми потвърдите, че всичко е наред идвам за колата."
Е, идва денят Х, паля, тръгвам доволен и след няма, и 20 км. светва чек енджин и грешка в Адблу системата. Отивам при Михаил и установяваме, че резервоара за адблу е празен. Пълня го до горе и тръгвам. Нови 100 км и отново чек. Вдигам кората на двигателя и виждам, че всичко е в адблу. Значи някой, в някакъв момент е спукал тръбата за адблу. Преглъщам отново леко соления адблу привкус, щото нали е маркуч и след определено износване се пука така или иначе.  Обаждам се и на Мишо - Ще провери за цени и ще се обади.
Следва новия шок за мен. След 20 минути връща обаждане бесен с думите "Няма да стане. Аз докато си говорих с тебе, тука на клиент колата се запали и едвам я угасих." Едва ли не, всяко мое обаждане му носи лош късмет. Застанах пред едно огледало и си шляпнах един шамар, за да се убедя, че не сънувам тази изречена мисъл 😄 Тук вече чашата преля. Ми не, реалност бате, шок! Отново си представям пример как след осиране се обаждам на клиент и с обвинение за лоша карма го отсвирвам, щото заради него съм затрил неговите, а и чужди данни на компютъра... Я преживея ден два със здрави пръстчета, я не... В добрия случай.. 
Обаждам се в дброс и искам оферта за смяна. Получвам я на скромните 1300 лв за части и труд, и то след 20 30 дни които били необходими за доставка. Ок де, кой съм аз, че да определям кой как да си прави ценообразуването и избира доставчика. Но след вторичния шок от дългия срок и цена за едно маркуче, се обаждам в Порше и запазвам час за след два дни за диагностика, и евентуална смяна на маркуча, ако го имат в наличност. Оставям колата и още вечерта ми се обаждат, че е готова със сменен маркуч, като допълнително са се справили и с другите ми желания, а именно, диагностика, пълнене с фреон на климатика, реглаж на фарове, почистване на двигателен отсег, тъй като всичко беше в засъхнало адблу, плюс 20 литра адблу, труд. Всичко това на обща стойност 900 лв с ддс. Е последва нов шок. Поне този път беше приятен, щото очаквах да изхвърчат едни нови хиляди левчета. 

Край на сагата надявам се. Умишлено не споменавам какво ми е стъпило всичко до тук, тъй като важното е да сме живи и здрави, пари ще си изкараме, а някои ще си ги наберат от дърветата, щото в очите на някои хора, точно това правим клиентите явно. 
Благодаря за вниманието и дано съм бил разбираем с моите бегли познания по автомоделизъм и творчество в режим "убедителен"! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление колега българите сме така, вместо да дадем някой лев в повече в официалния сервиз (което не е сигурно, може и по-евтино да излезе) където хората дават гаранция са извършените ремонти, ходим при знайни и незнайни "майстори" , които даже взимат повече пари за диагностика от официалния сервиз. Моя майстор, с който сме приятели от 20 години, ако не ми отстрани даден проблем, пари не ми взима, ама досега такъв случай не съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, това няма нищо общо с Българи или не. Точно едни 7к лв., дадени на вятъра, с гаранция весело почесване по орехчетата, в официалния сервиз преди 15 години, бяха причината да се познавам с Мишо, а и форума като цяло. Не че това изтрива горчивия привкус. Дори изрично казах, че не парите са целта в случая, да сме живи и здрави, ще ги изкараме! Просто крайно време е всички да се държим като мъже и зрели хора, а не като някакви незнайни органчета с идеята - Ако мине. Е не мина! 

Редактирано от DrOxBoLi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@DrOxBoLi Къде се намира този сервиз "Мишо" ?

 

За цялата сага ... заеви.

Иначе за Д-брос вървят реклами колко са топ ала бала и накрая идвай вземай си колата всичко е точно и след 20км мяу бау.

Поне едно изивнявай нямаше ли за тоя маркуч, въпреки, че в тоя случай ходи разбери кой баш го е преебал ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка на колко км. се смениха веригите и защо блокира двигателя?

 

С експлоатирането на "премиум" над 250 000км. големите разходи са неизбежни. Дали ще отидеш при Мишо или Свирчо разлика няма.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@P_PETKOV

Контакти на този сервиз "Мишо-кармата" има по-горе, в закачените теми. 

Не, извинявай в Брос нямаше. Не съм и търсил. Маркуч е все пак, а и както каза.. иди че търси кой е виновен в случая. Но пък имаше оферта на стойност 3 пъти повече от реално фактурираната в Порше. Това ми дойде в повече! 

 

@МММ1

В крайна сметка, веригите се смениха на точно 250к км. Навъртяни предимно от мен и то с консумативи точно на едното място с "премиум" консумативи. Защо е блокирал двигателя, не мога да кажа. Далеч съм от тази "бизнес" пътечка. 

Фактът е че мотор, който никога не е "текъл", тропал, хлопал дори, сух като бабата на.... изтропа на няма и 50 км от сервиза. За това и предполагам, че нещо не е доправено, и развивам теории! Тоест вината не е само в автомобила и километрите му, да не кажа, че тенекето горкото е последно на опашката с "виновните". 

Като един коректен клиент, трябва да откривам топлата вода ли? Ако тръгна, ще им взема хляба! 

Не, не бягам от големи разходи, дори се бутам в тях, само и само да ми е ок колата. Дори, до последно имах желание да продължим взаимоотношенията си. Сагата беше точно 2 месеца нерви и изваждане за щяло и нещяло. (Знам, търпеливичък съм си...) За това и би трябвало да има разлика, дали ще отида при Свирчо или при някой друг избран. 

Поздрави! 

Я. 

Редактирано от DrOxBoLi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "DrOxBoLi" 

Мишо съм го ползвал няколко пъти в последните години за различни неща и все е било трудно и със едно дебнене кога си е тук и кога е свободен. В  Хърватия оправи на близък приятел колата след неуспешен опит със Порше, 3-4 при всевъзможни майстори в Бг и дадени над 15 к лв лв. Ъпдейтвал ми е карти и софтуери, сменял ми е рейката и мехатроника на старата кола. От него съм видял само добро отношение, коректност и търпение. Последно ходих при него преди година в гаража в Дружба и не ми взе пари за диагностиката. 

Другият споменат сервиз ползвах след като си закупих последната кола и от тях също получих отношение и нормални цени, те ми решиха проблем зради който други искаха да ми сменят части за над 10к лв и да ми махат ДПФ. 

Аз определено смятам, че за да те отсвири Мишо и да те отбият като клиент Дброс със тая цена и безумен срок, ти самия си нагазил лука и/или си подходил със лошо и сега се жалваш без да представяш реалната картина.  В днешно време ако ще от щатите да поръчаш по DHL стоките идват за 15-20 дни, тая от ауди за 20-30 дни, и те са ти казали индиректно, че не искат да се занимават с теб. 

Аз също работя с клиенти и знам отлично как се държи човек когато е от другата страна макар и да не са българи. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре бе сладури, сега ще има опит да ме изкара някой си виновен, че съм застанал на балкона и съм пуснал едни 20тина хии лв да отлетят ли? 🤧

Как по точно съм нагазил лука? Като му подхвърлих едни 7к за смяна навериги, без документ, без въпроси, без пазарлък и закъснение, а предварително! 

Или като си платих и самодоставих другия двигател? Или като в Брос си платих извършеното, отново без въпроси и пазарлък, отново предварително? 

През цялото време с една усмивка и уважение... Ма требва да им цункам краченцата ли, а? 

 

И не на последно място, "колега", в първия пост бях достатъчно изчерпателен, но ще повторя. Бях клиент на Михаил от 15 години, че и повече може да са, без клизми и дебнене както някои. Да, не съм видял некоректност... До сега!

Щом като си решил да отбиваш клиент, не се захващаш въобще! А не да прецакаш нещо, после замажеш и накрая - оправай се. Тези половинчати работи, ги правят едни мъжленца, които ги наричат като едни други органи. Всеки има право да изпуши в един момент, но да ти говори глупости в лицето, а ти да си му плащаш за това - АБСУРД!!! 

Както и всеки има право да избере дали и къде да ходи. Аз просто се реших, да споделя моя опит! 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.05.2023 г. at 18:11, goranov73 написа:

тая от ауди за 20-30 дни

Колега, какви 20-30 дни? Непрекъснато поръчвам оригинални части за VAG, Mercedes и BMW и максималното е било 15 дни и то защото човекът искаше много скъпа част с огромна отстъпка спрямо тази на ПоршеБГ. Обичайният срок е 3-10 дни.  В момента имам поръчка за няколко неща за Порше Панамера и срокът е 8 дни. Единственото отклонение от тези 15 дни беш специфичен заден фар за американски New Beetle, но това е обяснимо защото европейският е с друг.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 По-дългият срок на доставка означава или доставка от отдалечен склад със сложна логистика,  гонене на най-тънка цена или и двете.

Единственото засега изключение беше капак за клапаните с вграден клапан за картерна вентилация на Мерцедес. Оказа се, че в момента на поръчката го няма в никой европейски дилър. След запитване и чакане около седмица ни отговориха, че ще бъде произведен и доставен в България след около 40-50 дни и това се случи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 15 години се познаваш с Мишо и реши, че живота на изхабения ти агрегат е по важен от 15 години приятелство????,  Ок,разбирам не искаш да сте приятели ,ама да влизаш и да сереш върху името му ,щото ти е излязло скъпо ми идва в повече! Дъртия ти кош е станал на 260хил километра,останал е без смазване и е задрал. Какво общо има това със смяната на веригите? Заварявал е капаците, защото твоите вериги са били толкова разтегнати,че капака ги е държал за не литнат. На мен Мишо също ми смени веригите ,само че на 190хил и вече 40хил се движи колата.

До тук с вината на Мишо за блокиралия ти двигател. Да продължа:

Блокира ти двигателя и вместо да те отсвири ,както биха направили други сервизи,той не те е оставил бос в тръните,а е решил да ти помага да търсите друг двигател от някоя морга. Там всичко е жив късмет,като твоя,само семеринга на колянов вал,щото можеше да е пак блокирал. В немските форуми реват от дефектирали маслени помпи и блокирали мотори,а Ауди се правят на ущипани. Ама защо да са виновни от Ауди,я Мишо да е виновен ,че не се е сетил ,че Ауди крият за проблем с маслените помпи? 

Вместо да плюеш по Мишо,защо просто не почнеш да водиш дъртия си кош в Ауди. Там след смята на масло на кутията ми ,започна да рита. Е мишо ми я оправи, и колата беше на 110хил тогава. Кутията е без грам проблем вече повече от 100хил и то защото Мишо каза да сметяме масло през 40хил. Ауди го дават ,че може еветуално през 60,нали?

Светна ми рейката преди да познавам Мишо. В Ауди ми я смениха с "нова" после се оказа ,че била рециклирина. Е.....на след още 100хил светна и "новата" От Ауди ми казаха ,да си купя пак "нова" срещо 5 хил.

Е ми Мишо взема двете рейки,наби им нов софтуер и всичко тръгна срещу 100лв. Сега имам две работещи рейки.

Обзалагам се ,че докато си бил клиент на Мишо ти е спестил така някоя хиледарка. Ама сега като ти роди мотора и забрави за това!

От това ,което си написал разбрах ,че Мишо те е молил поне от 50хил км да си смениш веригите и накрая ти ги е сменил. Блокирането на мотора ти няма нищо общо с тези вериги. 

Мишо прави ли ти ремонт на мотоа? Сметял ли е биелни и основни лагери? Цепил ли е главата? Изобщо мотор огварял ли е ,че да му търсиш сметка?

Много грозно е това което правиш. И се радвай ,че Мишо и Деброс само са ти изтрили телефонния номер. Защо аз ако бех ,щях аналогично да бръкна в компютърния ти бизнес. 

Научи се да уважаваш труда на хората,за да уважават и твоя! Защото твоите пръсти работят ама на клавиатурата и масло под ноктите не са виждали. Толкова ,по жалкия ти опит да оплюеш човек,който най малко заслужава. 

Колегите с Аудидата вместо да плюят по такива ,като Мишо да му правят молебен. Защото като спрат да ви правят кошовете и ще спрете да ги карате. Освен ако нямате 20хил евраци за нов мотор от Ауди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малее, тоя Мишо голем боГ, ако го няма кой ли ще ни прави кошниците. И как така колегата по горе реши, че двигател не може да блокира след калпава смяна на вериги, чак и капаците заварил, ама нали е боГ, на него му е позволено всичко, пък и взима евтино, не като в Порше. Не ме разбирайте правилно, но в цивилизованите страни хората ходят по официални сервизи, защото дават гаранция, а такива като Мишо, Дброс и други повярвали си майстори ти усират колата и ти казват да се оправяш. Камо ли пък да им поискаш фактура или гаранция.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.05.2023 г. at 23:31, gibonass написа:

Не ме разбирайте правилно, но в цивилизованите страни хората ходят по официални сервизи, защото дават гаранция, а такива като Мишо, Дброс и други повярвали си майстори ти усират колата и ти казват да се оправяш. Камо ли пък да им поискаш фактура или гаранция.

Не ме разбирай погрешно, но ако Ауди са ти осрали колата още от завода и оторозирания сервиз няма да ти помогне,с изключение на ,ако е в гаранция!

 Ето тема за Audi 4g фейслифт ,какви промени има в маслена помпа ,основни и биелни лагери и др Опитват се да пишат нов софтуер да повишат налягането с 0.5 бара и други глупости за да не им блокира отново двигателя.🤣

https://www.motor-talk.de/forum/3-0-tdi-fl-218-272ps-oeldruck-variables-pumpenmodul-kennfeldanpassung-motorenschaeden-t7028083.html

https://: да carwiki.de/nockenwelle-probleme-audi-3-0-tdi/

Да не ти се случва ,че ще ме напушва на смях ,какво ще си говориш с официалния сервиз на Audi. Предполагам ще обсъждате евентуална подмяна с чисто нов мотор.🤣😉

И един съвет към автора на темата: Да започва да чете линковете и да разбере какво да прави и с новия си двигател. Нови помпи,колянов вал и лагери и да почва. Защото и този ще роди,тогава някой друг "майстор боГ" ще му е виновен. А най добре да продава коша и ако е мъж да им се извини на Мишо и Де Брос.

Редактирано от icebobo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са пълни глупости. Ако вярах, че Ауди не стават и са ми виновни нямаше да съм тук. На 100% съм с gibonass. Много хора в бг експериментираха, някои успешно и си повярваха и сега злоупотребяват за сметка на клиентите .. по-важно е оборота. Да им станело по-голямо гаражчето. Уж бяхме форум да си помагаме, а сега всеки те гърби както му е удобно. Може ли в гаража без гаранция и бележка цената да ти е по-висока от официалния сервиз.

Друго, ако това, което е писал колегата е вярно, даже не ми се мисли как Мишо ще си отсвири клиент, които му е платил и ще го прати при Цецо да си експериемнтира с него. Нямам думи. Вече не ползвам втория, защото се компроментира дори и при хора, които изпратих при него.

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не се чуе версията на Мишо по този случай, ще се е изказала само едната страна, а това в някои случаи е леко подвеждащо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо има толкова доволни клиенти във форума, че изобщо не е нужно да влиза и да се защитава. Клиентите му го правят вместо него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо се гради кофти слава за Д-брос, след като успешно да оправили бакиите с мотора. Тази тръба може и преди това да е била пръсната. При тях е отишла кола с блокирал мотор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от Д-Брос съм доволен. Отидох с моите части, направиха ми каквото трябваше(смяна на термостат, водна помпа, пцв, чистене на нагар, смяна масло на чарджъра) и си платих каквото трябваше :) Тоя ремонт така или иначе нямаше да е евтин. 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма сервиз който да има само доволни клиенти ... вече кой крив кой прав е много относително. Ама като цяло за който и сервиз да иде реч винаги има шанс за омазване.

За конкретния случай много е лесно да се дават акъли след като някой е ръснал сумата ти пари при условие, че колата е била ок.

 

@Drone Нищо лично, но има лек нюанс в твоя случай относно "отидох с моите части" ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.05.2023 г. at 17:42, PINGI написа:

Колега, какви 20-30 дни?

Имах предвид колега следното,

1-во, за да ти даде някой (особено голям сервиз със десетки възможности) срок 20-30 дни за доставка на нещо, което е пластмаса и явно е консуматив и най-вероятно е налично в ауди и може да го вземеш в същия ден.

2-ро,  цена за същото да е х2 и то в толкова конкурентна среда в която всеки бизнес се бори със зъби и нокти да си запази настоящите клиенти.  

То той учтиво ти казва, че не желае да си негов клиент. 

Аз съм на мнение, че както ние като клиенти имаме правото да си избираме къде да отидем то така и хората отсреща имат правото да изберат дали ни искат за клиенти. 

 

Имал съм бизнес в България, бил съм и наемен работник, сега съм наемник в Англия и знам колко са капризни клиентите. Как имат претенция за всичко, ако може да мине да е без ДДС щото нямали фирма и не и трябвало. Винаги обичат да дойдат без уговорка и някой веднага в този миг да им обърне внимание.  Някой да им реши всичките проблеми ако може за сумата която на тях им е ок. Как винаги търсят да платят за една услуга и да получат още 2 безплатно.  Ти да си отговорен за това, че му е изгоряла подсветката на дисплея, след като си му ъпдейтнал Win-a.  

На мен лично ми писна и предпочетох да си спестя всичко това защото животът е твърде кратък. 

 

На 12.05.2023 г. at 14:28, DrOxBoLi написа:

? Като му подхвърлих едни 7к за смяна навериги, без документ, без въпроси, без пазарлък и закъснение, а предварително! 

 Или като в Брос си платих извършеното, отново без въпроси и пазарлък, отново предварително? 

Точно това твърдение колега мен ме навежда на мсълта, че не ни споделяш реалнат картина. На мен никога не ми е било искано да си плащам ремонта предварително в никой сервиз, дори и за преварителна поръчка на части, а ти "подхвърляш" едни пари на хора с които работиш от години?!  Бих те попитал ти с какво се занимаваш и ако не си служител може ли някъде да прочетем отзиви за твоя бизнес? Интересно ми е ти колко си отговорен към това което правиш и ако някой дойде и ти "подхвърли" едни пари ти как ще го приемеш? Като желан клиент или като такъв който предпочиташ да не ти влиза повече в офиса? 

 

На 12.05.2023 г. at 23:31, gibonass написа:

Камо ли пък да им поискаш фактура или гаранция.

Колега, дори в официален сервиз гаранция има само на частите които са ти сменени и техният монтаж и съм убеден, че във Ауди нямаше да поемат никакъв ангажимент в тази ситуация.

Ще споделя и опит в тази посока. Преди две и повече години на мой колега с Q7 2016 3.0 TDI  имаше тракане от мотора, в ауди мисля във Варна първо смениха нещо в главите за около 10к лв. След няколко хил.км пак започна да трака тогава му смениха вериги и куп неща покрай тях за още почти 10 к лв. След няколко дни мотора отново работеше като, че не са завити болтовете по него и му казаха. че има проблем с помпата или нещо подобно и трябва и тя да се смени и отново да се изважда и разглобява мотора и отново едни 5-6к лв защото имало фабрична акция и така се правело като след смяна на горните продължи да чука и трещи. Смяната на тази помпа каквато и да е тя реши проблема, но за дадените 20к лв преди това момчето пи една вода от скъпите. 

Аз от Дброс например винаги съм получавал ремонтна карта с касов бон, дори имах карта с точки които разменях за разни дребни неща като ароматизатори и теност за чистачки. 

Преди съм ходил в друг голям форумен сервиз и там също ми дадоха ремонтна карта и касов бон.  Та това с плащането под масата според мен вече е отживелица в сервизите заставащи със името си.  

 

На 15.05.2023 г. at 0:15, hellix написа:

Много хора в бг експериментираха, някои успешно и си повярваха и сега злоупотребяват за сметка на клиентите .. по-важно е оборота. Да им станело по-голямо гаражчето. Уж бяхме форум да си помагаме, а сега всеки те гърби както му е удобно. Може ли в гаража без гаранция и бележка цената да ти е по-висока от официалния сервиз.

Колега аз бях лоялен с клиентите дори когато те не го заслужаваха, давах всичко от себе си за да угодя и на най-малкия каприз, работех 7 дни в седмицата сутрин от рано вечер до късно. Бях претруан от работа, а се опитвах и да дам добра цена съчетана отлична услуга. След 12г мъки фалирах със кредити и без да разбера кога одъртях. Ако сега с този си опит ще правя бизнес бих помислил малко повече за бизнеса и за това да има възможност той да се развива и печели вместо да карам на мускули за да ме хвалят колко съм коректен и евтин. 

 

За мен форума е място за споделяне на опит и човек да има възможност да прочете и сам да се ограмоти на база смляна и систематизирана информация. Подобни гръмки теми са реваншистки и служат за инструмент, а не за споделяне на впечатление.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно разбрах от целата сага. Клиента ,който е набил доволно количество средства и Ауди са виновни ,че колата има нерешени проблеми. Никой от горепосочените специалисти,които са барали по колата немат грам вина за случилото се,защото колата е родена дефектна,нищо,че е вървяла 10-12 години без проблеми. Клиента е трябвало да я даде за скрап много преди да се стигне до намесата на корифеите в занаята и да си купи по-нова и по-скъпа кола.

Добре дошли в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно ги раздаваш картите.Посочи ми един сервиз ,който може да отгатне кога един мотор ще задере лагери или ще повреди маслена помпа на автомобил над 260хил или може би 400хил.Случая е точно такъв! Защото като си дойдеш ,добре дошъл в България ще разбереш ,че българина кара кенефи с неясен произход и незнайни километри! И само не ми развивай теорията ,как в Германия не бутат километража на коли предназначени за износ към източна европа! Или пък твоите майстори може да са екстрасенси и да виждат в бъдещето?

П.П

Реших да разпитам за случая ,на автора на темата. Има много полуистини.Написано е така ,че да се изкара някой виновен. 

Истината е,че никой не е виновен на автора за случилото се с мотора му. Сменените вериги нямат нищо общо с маслена помпа,биелни и основни лагери!Смените вериги са от към задната страна на мотора,зацепването на маслената помпа е отпред. Тоест никой не е барал там! Помагано му е през цялото време да си реши проблема. Единия от сервизите му е взел пари,другия не. В посочената сума 20хил ,като извади 10 хил за втория двигател,ако е удобно да каже за какво е дал още толкова?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не съм единственият, който си е помислил, че има суууупер много въпросителни в тази история 😄. Аз лично имам богат опит и с двата сервиза и никога не съм виждал подобно отношение като описаното от автора, в нито един от двата. На Мишо даже съм му пращал колата си до Хърватска да я прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.05.2023 г. at 19:22, icebobo написа:

Много лесно ги раздаваш картите.

Нищо на никого не раздавам. Просто отбелязвам,че както винаги и навсякъде в България никой никога ,за нищо не е виновен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...