Jump to content

Дали си струва посещение При Мишо или в Д-брос


Recommended Posts

Преди 22 часа, manoleo написа:

@batiaro тоест според теб в този случай кой е виновен и защо?

Повтарям,за неразбраните. От 34 години в България никой за нищо не е виновен. Сега изясни ли се картинката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@batiaro Просто си помислих, че пишейки в тази конкретна тема, имаш мнение по конкретния казус, а не обобщаващо такова за обществено-политическата обстановка страната.

 

Познавайки Мишо и Дброс, ми се струва, че автора на темата или не споделя всичко, или просто има неща, които не разбира(или и двете).

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.05.2023 г. at 21:16, batiaro написа:

Повтарям,за неразбраните. От 34 години в България никой за нищо не е виновен. Сега изясни ли се картинката.

+1

 

Браво! Това изчерпва темата, без да съм я чел, а и всяка друга тема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 5/20/2023 at 7:22 PM, icebobo said:

Сменените вериги нямат нищо общо с маслена помпа,биелни и основни лагери!


Ей тука точно грешиш, понеже очевадно не си запознат с въпросния двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Малко ми дойде в повече задачките последния месец и за това с малко закъснение, но ще се постарая да отговоря на всички. Дано не ви дойде по дълго от търпимото четенето, но пък за сметка на това се надявам да е едно от последните включвания от моя страна. Най малкото защото въпроса е приключен за мен!

 

И аз чаках ауди корифея да се включи, но пък има няколко възможности:

 -няма време от много аудита за оправяне;

-включва се чрез един два акаунта по-горе ( това почти съм убеден, тъй като няма как клиент да повтори дословно думите, които се споделят от колегата, да не говорим линковете , които се споделят също по горе. Даже и на интонация го докарва);

-Просто няма какво да каже;

-Друго.

Така или иначе, все ми е тая вече – затворена страница! Само да не ме нацели някъде, някога, че книгата е дебела! :)

 

Та да започна като най-късо, с коментари по-горе, как съм хвърлял кал върху сервиза Д-Брос... Точно напротив – ПОХВАЛИХ ГИ! Ще се самоцитирам от първото ми мнение, в случай, че някой не чете –„Тук е момента да кажа, че момчетата там се справиха за 4, 5 дни, което е супер

Сега, ако на някой, коментара на цените във въпросния сервиз е хвърляние на кал или неземна тайна, то просто да ме бяха помолили да подпиша декларация за конфиденциалност 😄

 

@icebobo , Май ти си от тия дето и да четат, не вникват! Не, в никакв случай едни пари или едно тенеке, не са по важни дори от 1 година приятелство за мен! За съжаление, за някои хора интереса e много по съществен. Не може да прапращаш приятел някъде другаде, не може дори клиент да отбиваш и пращаш някъде другаде, особенно като си се омазал, по един или друг начин! Твърдение, че автомобила е останал без смазване, при все, че Михаил се биеше в гърдите, как с правилното масло (разбирай доставено от него) на автомобила ми не може да му се случи нищо! А това, че ми е излязло скъпо, си е твоя инсинуация, при все, че аз за цени на чужд труд, НЕ СЕ ПАЗАРЯ – никога! Само дъртия ми кош да не се окаже малко по нов от твойто кърпелче ;)  а и Не е на 260к км все още всъщност J

Доста общо има въпросния ремонт с вината на майстора поддържал и правил го! Това че били веригите не знам си къде, заварявал не знам си какво, е само част от цялостната картина. Да, наварява капака на веригите, въпреки, че аз предложих да купим нов или втора употреба, точно за да избегнем последващи проблеми. Това, че не е отворил двигател, почистил, премерил, сменил друго какво е нужно, дори не го и предложи, е изцяло в негов минус на компетентност!  Дори допускам и неправилно зацепена ангренажна верига или каквото там е сменил и се зацепва! А някой изобщо прочете ли за състоянието на сменените „нови“ вериги с отчупени „пластмаси“ от тях? Нали нямаха нищо общо с двигателя уж? Аз не мога да разбирам от всичко и да го изисквам. Просто желая безупречен автомобил, без дори да направя въпрос за цената, на която ми се предлага това! Нямам идея какво искаш да кажеш, дословно с думите на Мишо, че ауди са му виновни, но ауди е имало преди Мишо, преди нас дори (щото сме малко по дърти), ауди ще има и след всички нас! Не сме откриватели на топлата вода наречена ауди. А той ако е стигнал до някакво заключение, макар и на наш гръб, да ги осъди бе! Лично ще застана с автомобила си за каузата щом те са виновни! Но пък къде ще водя автомобила си, си е изключително мой проблем. Не си ти/сте двамата тези, които ще ми казват как и къде да се случва това, докато не започнете да ми плащате да го правя ;) Апропо след всичкия този „ремонт“ , замина и още една сума за ремонтен комплект на скорости (така наречения лентов кабел, а и не само, от Михаил), което пък удобно ми се появи като грешка в момента в който излезна за втори и последен път, след смяна на двигател от сервиза на Мишо. Без да отправям обвинения, но твърде много случайности се появиха на автомобил, който беше в "безупречно състояние“, по думите му, преди да се започне със сагата. И то на скорости със сменено масло, точно както и когато препоръча Той! Все такива уж дреболии на неща, които при някой търгаш, могат да бъдат подменени в движение, само и само да се минимализират загубите. Да сме живи и здрави!

„Обзалагам се“ и аз, че докато съм бил клиент на Мишо, съм му оставил не една или 2 хилядарки, без да му се пазаря – да си е поискал повече – Кьорав карти не играе! След като съм ги дал е имало нужда да ги дам, а не да спестя каквото и да било... нали ме разбираш правилно!!!

Мисля, че бях достатъчно изчерпателен към теб, по- късно може и да ти добавя нещо, че както си тръгвал да ми сипваш, ще ме зариеш направо :-D

@Drone , Интересно съждение! Аз до сега в живота си, съм предлагал точно два пъти да отида в сервиз с мои части. Първия път беше за Хонда за американския пазар с нещо, което нямаше шанс да се намери в България (преди 20-тина години, пазарът беше друг) и втория път в Брос и безумния им срок за доставка на маркуч, който бях проверил вече, че го имат в наличност в Порше. Предложено им беше да си го купя и да го монтират те. С части на клиента НЕ РАБОТЕЛИ! А сега де, ти как успя?!? Едно минусче тънко и за тях.

@goranov73 , Според мен нещо не ти се отдава Шерлок Холмс-ването, но аз лично ако не желая някой да ми е клиент, нямам скрупули просто да го уведомя, че не желая да продължаваме взаимоотношенията си. Обикновенно и така се прави! Всичко останало е признак на не мъжки органи присъщо! Според теб, горецитираните са такива ли? :-D Ако и ти ме разбираш правилно. А дори и иронията ми не можеш да разбереш правилно. „Подхвърлени“ е точно това, тъй като за някои изпълнители в бг, точно това правим ние клиентите, щом берем парите по дърветата, що да не им подхвърлим малко и на тях. И да, предварително ми беше поискана от Мишо сумата, необходима му да си плати новите вериги на доставчика, щото много клиенти „го били бавели“ и не му било удобно да заборчлява повече на доставчика си на части. Малко преди да си взема автомобила, му дадох и останалите. Така съм решил, така съм го направил! Както казах и горе не веднъж, не се пазаря и не желая да дължа! Доволен ли си детективе? Смея да твърдя, че твоя „бизнес“ дори и като служител в него, не би имал нищо общо с моя, така че не е необходимо и да го намесваш. Не няма да прочетеш никъде отзиви, поради простата причина, че не ми се налага да ползвам реклами по фейс, гугъл или подобни и да разчитам на отзиви. За мое щастие или не, в моя бизнес, по закон нося имуществена отговорност. Това, че все още имам работа, покрив над главата си и бял хляб на масата, би трябвало да ти е достатъчен показател по темата. Както казах, детективстването нещо не ти отдава. Не ме мисли. ;) А това, че ти си фалирал с кредити, без изобщо и да си помислиш, че злорадствам, дори напротив – съжалявам да научавам такива неща, но това е един вид достатъчен довод, да си седнеш на дупето и да не даваш идеи кой и как да си върти бизнеса нали, още повече като няма общо с темата и правилния раздел за реклами? Само не казвай , че бг сме лоша и виновна клиентела :)  Нищо „реваншистко“ няма в тази ми тема! Точно това правя, споделям впечатления от сервизи в раздел наречен точно „Консумативи..... Сервизи“. Ако не беше на точното място, модератор отдавна да е махнал темата от тук, нали? :(

@batiaro , Благодаря! Точно и моята мисъл с твои думи. Въпреки, че  колата не е достигнала още и 10 години, но вече според някои трябваше отдавна да е за вторични :-D Случва се понякога ;) За съжаление, простосмъртните, нямаме възможност да си сменяме колите с нови всяка година. Но пък ако всички имахме такава възможност, тия гаражните, а и някои по големи сервизчета, нямаше и масло да сменят дори, берейки ягоди в Англия и висейки по социалните мрежи, когато не са в сезон. :)

 И отново за мр. @icebobo До преди няколко мнения, ауди и техните маслени помпи и слаби агрегати били виновни, сега нямало нищо общо. Естествено, че има общо когато непочистени стужки или други боклучета попаднат там. Когато не се изпълнят всички предписани, а и научени от опит процедури. Да те попитам аз сега, дали след моя „ремонт“, някой уважаващ се сервиз, ще си позволи да смени вериги без да почисти и двигател, без да смени маслена помпа, без да промие след това, без да .... ? Аз не бих препоръчал ходене в такъв вече :) Но пък и тук ми е чуденката, защо след този опит с мене, вместо да си го признаят, трябва мен да изкарат виновен, щот ми е много дърт автомобила? Отново да спомена и незацепена правилно ангренажна верига или каквото там се е случило между влизането за първи път в сервиза и на няма и 50 км от излизането от там! Нещо което няма как да докажа или установя, тъй като вече е дeмoнтирана. За това и не го споменавах. Също така специално за теб една кратка и обща калкулация:

Вериги плюс труд 7к

Масло, труд и други 1к

Нов двигател 10к

Смяна на двигател - за масло и консумативи при Мишо 1к

Демонтаж монтаж на двигател Брос 2+

Маркуч, тръби и други дреболии в порше 1к

Масло и други дреболии 1к (хайде няма да ги добавям в тотала, щото са си консуматив макар и след почти хиляда километра на новия двигател)

На няколко пъти по 400 500 лв., които даже не помня колко няколко бяха и за какво, че тогава всеки ден беше изваждане за какво ли не – за това грубо 2к

Ремонтен комплект скорости, масло за тях 4к

ИЛИ точно 26к лв., без да смятам загубеното време от почти 2 месеца и нерви, които щяха да ми донесат един солиден приход! За да съм максимално коректен извади едни 4к лв подхвърлени – изронично казано, или върнати от Мишо, щото цитирам „Толкова съм преценил“, но при всички положения буквално ги извади от жабката и ми ги подхвърли в скута! Начи станаха 22к лв. И не, няма да извадя 10к за двигател втора употреба, точно защото не съм ги набрал по дърветата и не съм желал подмяна на агрегат, колкото и „изстрадал“ в моите ръце да е той!!!

Нови вериги около 7к, а и вероятно повече – Не ги смятам, тъй като все още не мога да се реша след горчивия опит да набия едни пари за да търся нов двигател след това, но така или иначе новите „сменени“ от Мишо не бих ги ползвал поради отчупени части от тях, а и не знам за уважаващ себе си сервиз, който ще даде гаранция при части на клиента, ако изобщо това понятие – гаранция от сервиз в бг е възможно – очевидно НЕ! Щото до сега се случва точно обратното – колко съм бил виновен с дъртия си кош, който пък за моя радост е доста по нов от средностатистическия автомобил в бг. Смешни истории 😄

 

Благодаря за вниманието, но ако имате още заядливи коментари, моля и за търпение. Нямам време да вися 24 часа в нета на копче за рефреш, само да видя дали някой не му е родила поредната теория великата мисъл.

За да съм още по коректен, август, по време на отпуската си, ще жертвам няколко дни за да закарам стария агрегат в някой сервиз, в който да бъде разглобен и проверено защо точно е блокирал. Нека заинтересованите да си направят добре сметката в случай, че се докаже безспорна вина!!! Това също ще струва някакви пари, та ако някой отново ще ми дава наклон, мога да му пратя сметка и извадя от горната калкулация. Желаещи? – Бих го оформил като дарение...

След това ще добавя и резултат тук!!! В тази връзка, ако някой има препоръки, къде да се случи това, ще се радвам на такива.

Благодаря :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@DrOxBoLi Дори не е нужно да се обясняваш. Действай си напред и това е. Пълно е с разбирачи по форумите и ФБ групите. Мисля, че е пределно ясно, че е допусната грешка при смяната на веригите, която е довела до блокирането на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Сами сте си виновни, като ходите по форумни гурута, които работят “ на тъмно” и не може да докажете нищо. И къде по дяволите се обучават на новостите? По нета?

Официалните сервизи са си най- малкото зло. С програмите 4+ Не вярвам, че са по-скъпи, ако държите на качествени части. И си имаш реална гаранция.

Всичко останало е тънки сметки, като сметката я плаща тариката, решил да кара премиум, ама да мине по- евтиничко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/7/2023 at 2:44 PM, ma3xa said:

@DrOxBoLi Мисля, че е пределно ясно, че е допусната грешка при смяната на веригите, която е довела до блокирането на мотора.

 

Е как пък стана пределно ясно това, колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.07.2023 г. at 18:11, dimpetrov написа:

Сами сте си виновни, като ходите по форумни гурута, които работят “ на тъмно” и не може да докажете нищо. И къде по дяволите се обучават на новостите? По нета?

Официалните сервизи са си най- малкото зло. С програмите 4+ Не вярвам, че са по-скъпи, ако държите на качествени части. И си имаш реална гаранция.

Всичко останало е тънки сметки, като сметката я плаща тариката, решил да кара премиум, ама да мине по- евтиничко.

 

Масовката в официалните сервизи са страшни "марули" ... реално там се бачка стриктно по процедури (освен ако някой не реши да твори).

Качествените части ги има налични и извън порше.

 

Дали официалните сервизи са най-малкото зло е доста относително ... особенно когато става на въпрос за 10+ годинишни коли.

Това за тарикатите няма и да го коментирам ... нали си наясно каква е възрастта на автопарка в нашата страна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В официалните сервизи работят щастливи, амбицирани и добре заплатени механици: https://bgrabotodatel.com/company/7218 😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/7/2023 at 2:44 PM, ma3xa said:

@DrOxBoLi Мисля, че е пределно ясно, че е допусната грешка при смяната на веригите, която е довела до блокирането на мотора.

 

On 7/17/2023 at 11:19 AM, manoleo said:

 

Е как пък стана пределно ясно това, колега?

 

@ma3xa  A?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, сменял вериги, колата излиза от сервиза и мотора е щета след 50км. Кой друг да е виновен? Сагата след това с Д-брос какво да е коментирам, те не са имали отношение до този момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 20.07.2023 г. at 0:05, manoleo написа:

 

 

@ma3xa  A?

Какво ми А-акаш бе колега? Чети по същество! 

Сменя бога някакви вериги, да ги наречем консуматив, на автомобил в перфектно състояние, макар и на извънземните (а дори и непосилни според някой си, за марката явно) 230+к км. Излизам аз (даже не са и 50 км), по маршрут - ул. Амстердам, с. Лозен, начало на Северна скоростна тангента (30км - за справка гугъл мапса) и двигателя умира. Сменя двигател, без да смени семеринг на колянов вал - тече масло на лейка, демонтаж/семеринг/монтаж - тече адблу на куче. Някъде в това време удобно изпищява за скорости. Плащам си всичко аз търпеливо и вярващо в убедителните думи, без пазарлък, без дори да пожелая незаконни дела! Само и само да се возя на великия премиум, пази Боже щом да се возиш в едно тенеке с малко повече екстри е "премиум" 😄 И ми се сервира, че нямал повече време да се занимава с моя кош, щото наем трябвало да плаща, а и докато си говорим му се случват лоши неща, като например да се палят автомобилите на клиентите. 😄Ай у лево бе! Аз ако объркам нещо някъде, оставам без къща, а други само си го местят из крачолите и други са им виновни! 

Я сега ти ми кажи, къде съм виновен аз? 

А? 

На 17.07.2023 г. at 11:19, manoleo написа:

 

Е как пък стана пределно ясно това, колега?

Дори да си помисли някой да каже - Дошло му е времето (въпреки че няма как някой да ме убеди в това), ще си оправиш бакиите и ще работи по часовник, още повече, при положение, че ти се плаща за това! 

Не си ли съгласен? Или викаш, тука вече някой да си застане зад името и репутацията, зад човек, който освен клиент, даваш признаци да ти е и приятел години наред, е ненужно действие, щом трошливите аудита за виновни за всичко! 

"А"? 

Редактирано от DrOxBoLi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да се пенявиш толкова колега, не съм ти виновен аз. То по-лошото е, че май никой не ти е виновен. Пробвах да чета по същество, ама то такова няма. За сметка на това се забелязва тежка злоба. 

 

Не знам дали осъзнаваш, че дори и след всичките ти писания, нямаш каквото и да било основание да твърдиш, че двигателя ти е сдал багажа, заради сменените от Мишо вериги. Смятам, че неговата "вина" е в това, че ти е върнал пари. Прави ми впечатление,че не можа и да събереш съмишленици. За сравнение можеш да погледнеш съседната тема за das auto, в която още след първия пропищял се нароиха още купища опарили се от тях. Тук си сам.

 

Преди да почнеш да акаш тук, направи ли си труда да попрочетеш малко за тези мотори? Или още по-очебийния въпрос с ясен отговор - направи ли си труда да провериш защо по дяволите твоя мотор е спрял? Или единственият ти довод е, че току що са му били сменени веригите? Аз лично не знам как мотор с неправилно сменени вериги може да запали, камо ли да измине "50км". Най-добронамерено бих те посъветвал да пробваш да се оплачеш по чуждестранните форуми, че този двигател ти е блокирал на 250к км. и сам за себе си да видиш какви отговори ще получиш.

Иначе се надявам вече да си осъзнал, че нито на Мишо, нито на Дброс ще им навредиш по какъвто и да било начин с тези писания. Те работа си имат в изобилие, даже в повече. 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...