Jump to content

VCDS канал 23 - 1.9 TDI PD - понякога изпушва бял дим при потегляне


ilieff

Recommended Posts

Здравейте,

 

някой може ли да обясни за какво точно са тези показатели и каква е нормата?

След смяна на дюза с "рециклирана" в 13-ти канал са перфектни стойности, но на 23-ти показва от -80 до -110 (в движение), докато другите са между -10 и 30 (пак в движение).

Симптоматиката е: от време на време при потегляне изпушва бял дим със силна миризма на суров дизел.

Редактирано от ilieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показва времето на сработване на електромагнитния клапан на инжектора.За нови стойности около  0 , с пробег  около 50/60  , за ремонт  към и над 100  стойности.  При -100 на един инжектор най вероятно пропуск на газове  от към цилиндъра . Може да се провери обратното гориво за наличие на газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за отговора. Всички уплътнения на дюзата със сигурност бяха чисто нови.

 

Преди 2 часа, audi+ написа:

Може да се провери обратното гориво за наличие на газове.

 

Т.е. карам 20-30мин докато загрее и докато работи двг отварям капачката на резервоара да следя за изгорели газове?

Редактирано от ilieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси - направихме въпросния тест - няма пропуски.

Почнах да се съмнявам за полузапушени разпръсквачи.

 

Ако някой има други идеи моля да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така - проблема е след смяна на четвъртата дюза, която е сменена с "рециклирана" такава. Нарочно слагам кавичките, тъй като на външен вид изглежда рециклирана - всички уплътнения бяха нови, но не съм сигурен дали няма нещо скрито (като например частично запушен разпръсквач).

На загрял двигател в 13 канал всички дюзи са 0.0Х показатели, а на студен само въпросната нова дюза е с -2 (като позагрее отива към 0).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да - дори ги накарах да сменят болтовете на всички дюзи в сервиза. 

 

Силно се надявам с времето нещата да се оправят и тези показатели да са така от “стоене” (извън двг) на новата дюза.

Редактирано от ilieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки случай измерихме и компресия - малко под 27 бара за втори цилиндър (и 4-те бяха долу-горе едни и същи показания).

Ще му сложа една добавка за почистване на дюзи и да се надяваме, че ще се пооправи.

 

Още веднъж благодаря за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...