Jump to content

Проблем с мултитроник


eset2

Recommended Posts

Колата е с мултитроник 0AW, A6, 2.0TDI, 177кс. 2014г. На директна, когато е студена при тръгване по нагорнище се форсира и тръгва с преритване. Другият проблем е, че след всяко палене, отново като включа на директна и подам рязко газ прави същото нещо. След като загрее става мудна при потегляне напред. На задна няма никакви проблеми. Доколкото четох по сайтовете, според токовете в диагностиката излиза, че съединителя за задна е износен, а за напред е ок, което няма логика. Няма никакви записани грешки. Маслото е на около 45 000км, но едва ли е от него.

20230506_104629.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, eset2 написа:

..

излиза, че съединителя за задна е износен, а за напред е ок, което няма логика.

...

 

Би трябвало да е точно обратното. Този за задна е по-малък, но този за предна се използва много по-често, така че в повечето случаи заминава пръв.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо при изправен Мултитроник. Карам такъв вече 17 години. Това е типично за износен съединител за предна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Четох по руски сайтове, че токът на нов съединител е около 270mA, който е близък с тока на моя. Какви данни в диагностиката показват, че е износен, за да ги прегледам? След като включа на директна чакам 2-3 секунди, а не да дам газ веднага.

Редактирано от eset2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, не бях чувал до сега че тези стойности могат да се използват за определяне до колко са износени съединителите и малко се съмнявам дали е вярно. Но въпреки това реших да сляза до гаража и да проверя моите. Ето ги:

 

Clutch.thumb.png.99df4edf979d520812a98e92cc140a77.png

Както вече писах по-горе Мултитроника ми е точно на 17 години и никога не съм имал проблеми с него и не е ремонтирван. Само му сменям маслото на всеки 60 хил. км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с този проблем вече 5г ,като от както сложих оригинално масло и една инжекция Хадо почти спря да го прави много ама много рядко [emoji6]

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...