eset2 Публикувано 9 Май 2023 Доклад Share Публикувано 9 Май 2023 Колата е с мултитроник 0AW, A6, 2.0TDI, 177кс. 2014г. На директна, когато е студена при тръгване по нагорнище се форсира и тръгва с преритване. Другият проблем е, че след всяко палене, отново като включа на директна и подам рязко газ прави същото нещо. След като загрее става мудна при потегляне напред. На задна няма никакви проблеми. Доколкото четох по сайтовете, според токовете в диагностиката излиза, че съединителя за задна е износен, а за напред е ок, което няма логика. Няма никакви записани грешки. Маслото е на около 45 000км, но едва ли е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Май 2023 Доклад Share Публикувано 9 Май 2023 (Редактирано) Преди 2 часа, eset2 написа: .. излиза, че съединителя за задна е износен, а за напред е ок, което няма логика. ... Би трябвало да е точно обратното. Този за задна е по-малък, но този за предна се използва много по-често, така че в повечето случаи заминава пръв. Редактирано 9 Май 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Май 2023 Доклад Share Публикувано 9 Май 2023 Само да уточним, че ако вкарваш директна и веднага подаваш газ, почти всяка кутия ще подскочи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Май 2023 Доклад Share Публикувано 9 Май 2023 Няма такова нещо при изправен Мултитроник. Карам такъв вече 17 години. Това е типично за износен съединител за предна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eset2 Публикувано 9 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2023 (Редактирано) Четох по руски сайтове, че токът на нов съединител е около 270mA, който е близък с тока на моя. Какви данни в диагностиката показват, че е износен, за да ги прегледам? След като включа на директна чакам 2-3 секунди, а не да дам газ веднага. Редактирано 9 Май 2023 от eset2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Май 2023 Доклад Share Публикувано 9 Май 2023 Хмм, не бях чувал до сега че тези стойности могат да се използват за определяне до колко са износени съединителите и малко се съмнявам дали е вярно. Но въпреки това реших да сляза до гаража и да проверя моите. Ето ги: Както вече писах по-горе Мултитроника ми е точно на 17 години и никога не съм имал проблеми с него и не е ремонтирван. Само му сменям маслото на всеки 60 хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eset2 Публикувано 10 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 Благодаря за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosko_4x4 Публикувано 16 Май 2023 Доклад Share Публикувано 16 Май 2023 Аз карам с този проблем вече 5г ,като от както сложих оригинално масло и една инжекция Хадо почти спря да го прави много ама много рядко [emoji6]Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eset2 Публикувано 20 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2023 Каква е тази инжекция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване