Jump to content

Ремонт турбина 1.9 101к


MAGAPASA

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Налага се да сваля турбината че е омаслена тръбата към интеркулера но  не  успявам да развия нищо, всичко е спекло яко, а уж преди година беше сваляна в сервиз за почистване което ме съмнява. Имаше други работи за ремонт и съм свалил цялата предница и имам подход и отпред. Ще кача и снимки. Ако някой може да сподели какъв е мачина или видео как стават нещата ще съм благодарен!

IMG-5610424637deb1466497c048d2202f8b-V.jpg

IMG-e0c6d55b35803cf7bf46a587558ca718-V.jpg

IMG-4e33bca0127cd59b5a3828d115f7b1e5-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои неща как стават? Развиваш, така стават нещата, ако не стане, късаш болтове/шпилки и сменяш. Чак видео.......

Друг е въпросът, ако нямаш правилния инструментариум и нужните умения, там вече обяснения не помагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я свалиш я пращай за рециклиране не се подлъгвай с разни почиствания. Щом омаслява към интеркулера имаш аксиална хлабина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да искам да я пратя на рециклиране. И без това съм разглобил всичко. Само  да  успея да я смъкна. Инструменти имам  много - гедории, ключове но наистина може да нямам подходящи, затова и питам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време бай Гой в гаражчето, киснеше такива спечени неща в нафта, сега си има нарочни за целта, проникващи смазки, напръскай сичко стегнало, чакай нощ, при развиване първо ЗАТЕГНИ част от оборота, тогава развивай. И не се развива на юруш, първо витка-две, връщаш, още малко, връщаш и така до края. Излишно е да се споменава, инструмента да е подходящ, без износване, държан и опериран в правилните посока и момент на сила. Обезмаслявай гайки/болтове преди развиване, мазното пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трите гайки към колектора не са от най приятните ,защото в ауди си ги монтират комплект  и в краен случай се налага  демонтаж на турбината с колектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, NIKO написа:

Едно време бай Гой в гаражчето, киснеше такива спечени неща в нафта, сега си има нарочни за целта, проникващи смазки, напръскай сичко стегнало, чакай нощ, при развиване първо ЗАТЕГНИ част от оборота, тогава развивай. И не се развива на юруш, първо витка-две, връщаш, още малко, връщаш и така до края. Излишно е да се споменава, инструмента да е подходящ, без износване, държан и опериран в правилните посока и момент на сила. Обезмаслявай гайки/болтове преди развиване, мазното пречи.

Благодаря колега! 

Преди 4 часа, audi+ написа:

Трите гайки към колектора не са от най приятните ,защото в ауди си ги монтират комплект  и в краен случай се налага  демонтаж на турбината с колектора.

И аз се замислих дали да не сваля колектора ама и там се опасявам да не се скъса някоя шпилка. Сега съм напръскал сWD 40 дано има ефект. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...