MAGAPASA Публикувано 18 Май 2023 Доклад Share Публикувано 18 Май 2023 Здравейте, колеги! Налага се да сваля турбината че е омаслена тръбата към интеркулера но не успявам да развия нищо, всичко е спекло яко, а уж преди година беше сваляна в сервиз за почистване което ме съмнява. Имаше други работи за ремонт и съм свалил цялата предница и имам подход и отпред. Ще кача и снимки. Ако някой може да сподели какъв е мачина или видео как стават нещата ще съм благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2023 Доклад Share Публикувано 18 Май 2023 Кои неща как стават? Развиваш, така стават нещата, ако не стане, късаш болтове/шпилки и сменяш. Чак видео....... Друг е въпросът, ако нямаш правилния инструментариум и нужните умения, там вече обяснения не помагат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manutd7601 Публикувано 19 Май 2023 Доклад Share Публикувано 19 Май 2023 Когато я свалиш я пращай за рециклиране не се подлъгвай с разни почиствания. Щом омаслява към интеркулера имаш аксиална хлабина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 19 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2023 Да искам да я пратя на рециклиране. И без това съм разглобил всичко. Само да успея да я смъкна. Инструменти имам много - гедории, ключове но наистина може да нямам подходящи, затова и питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Май 2023 Доклад Share Публикувано 19 Май 2023 Едно време бай Гой в гаражчето, киснеше такива спечени неща в нафта, сега си има нарочни за целта, проникващи смазки, напръскай сичко стегнало, чакай нощ, при развиване първо ЗАТЕГНИ част от оборота, тогава развивай. И не се развива на юруш, първо витка-две, връщаш, още малко, връщаш и така до края. Излишно е да се споменава, инструмента да е подходящ, без износване, държан и опериран в правилните посока и момент на сила. Обезмаслявай гайки/болтове преди развиване, мазното пречи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Май 2023 Доклад Share Публикувано 19 Май 2023 Трите гайки към колектора не са от най приятните ,защото в ауди си ги монтират комплект и в краен случай се налага демонтаж на турбината с колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGAPASA Публикувано 19 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2023 Преди 5 часа, NIKO написа: Едно време бай Гой в гаражчето, киснеше такива спечени неща в нафта, сега си има нарочни за целта, проникващи смазки, напръскай сичко стегнало, чакай нощ, при развиване първо ЗАТЕГНИ част от оборота, тогава развивай. И не се развива на юруш, първо витка-две, връщаш, още малко, връщаш и така до края. Излишно е да се споменава, инструмента да е подходящ, без износване, държан и опериран в правилните посока и момент на сила. Обезмаслявай гайки/болтове преди развиване, мазното пречи. Благодаря колега! Преди 4 часа, audi+ написа: Трите гайки към колектора не са от най приятните ,защото в ауди си ги монтират комплект и в краен случай се налага демонтаж на турбината с колектора. И аз се замислих дали да не сваля колектора ама и там се опасявам да не се скъса някоя шпилка. Сега съм напръскал сWD 40 дано има ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Май 2023 Доклад Share Публикувано 19 Май 2023 Принципно при главата няма проблеми, защото е алуминий , но по бързо се демонтира след колектора стига с резбите всичко да е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване