Didaka89 Posted May 19, 2023 Report Share Posted May 19, 2023 (edited) Колеги, става въпрос за 1.8 турбо AJL и имам проблем с високи обороти при загрял двигател, който се появи след почистване на дроселовата клапа. След калибрация с VCDS, колата пали и работи нормално, докато не вдигне градусите до над 60-70 да речем. Тогава започва бавно вдигане на оборотите до към 1200, като след форсиране падат до 950-1000, ако не реши отново да ги вдине на 1200, че понякога и ги подминава. Интересно е, че калибрира ли се при напълно загрял мотор, около 10 мин. държи нормалните обороти на празен ход и след това упражнението се повтаря с плавното вдигане до около 1200. 🤔Турбо пътищата и вакуумите са прегледани, а и се съмнявам да е от тях. Проблемът съвпадна с монтаж/демонтаж на дросела, да не е заминал при самото почистване, макар, че не му се е случвало нещо нередно. Питането ми е дали дроселовите клапи на AJL и AEB са взаимозаменяеми? Идеята ми е, ако не намеря дросел за проба от AJL, може ли да се тества с такъв от доста по-разпространения AEB. Също ако има колеги в района на София и разполагат с такъв дросел за проба съм отворен за предложения. Има ли смисъл от закупване на дроселова клапа втора употреба? Ремонтират ли се и въобще всеки съвет ще е от полза. Благодаря! Edited May 19, 2023 by Didaka89 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didaka89 Posted June 23, 2023 Author Report Share Posted June 23, 2023 Колеги, някой? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now