Jump to content

Ауди А6-4ф комби, дизел 244кс. Съвети!


Recommended Posts

Здравейте, братовчеди. Наричам Ви така, защото карам VW. Няма част от него която съм сменил и на която да няма щампа на Ауди. Моля за съвет относно покупка на горепосочения автомобил (в описанието). Карам VW Passat, дизел, комби от 2002г модификация Б5.5-131к.с. Искам малко да " вдигна" левъл-а с покупката на такъв автомобил. Преди да ви споделя за конкретния екземпляр нека само уточня нещо. Въпросното Ауди е мой мечтан автомобил от поне 10г, но поради факта, че съм голям педант знам колко скъпо удоволствие е и винаги има нещо друго в което да вложа тези пари, я по апартамент, я по къща, я за техника и т.н. Наясно съм, че ако искам "читав" екземпляр тряба да извадя от 12,000лв нагоре. Пак ще кажа, че съм голям педант и мразя да не ми свети лампа, да не ми работи копче, функция или обратното, да свети и да не изгасва. Знам, че този мотор 3.0 TDI е с много части които струват маса пари и това ме спираше, още повече, че търся и екстри. Пасата ми не е нещо "Уау", но като съм свикнал с салон кожа+алкантара, подгрев на седалки, сензор за дъжд, отопляеми огледала и т.н някак не ми се иска да свалям нивото а точно обратното. Смелостта сега да повдигам темата идва от факта че мъжа на новоомъжената ми братовчедка е майстор ( това работи) и отделно взима много прилична отстъпа за авточасти. И вече малко по-смел започнах да търся автомобил. Това което намерих е точно това което търся на 97%. Ауди А6 4Ф комби, дизел, 244 кс 2010г с много екстри. Софтуерен тунинг от ABT (284к.с) написан в сврвизната книжка, пълен S-line както отвътре така и отвън парктроник, с камера за заден ход и графика, подгрев на предни и задни седалки, двоен стъклопакет, пера на волана (автоматик) сензор в огледалата за сляпа точка, автоматичен багажник, аудио система BOSSE, фабрично тонирани стъкла, безключово палене и старт стоп бутон, следене на лентите, аварийно спиране, дистроник и куп неща още които дори не знаех, че се монтират на кола от тези години. Единственото което няма, а исках е памет на седалките и цвета на колата. Но мога да го преглътна. Колата е с регистрация, всичко е платено и идва с два комплекта нови гуми и джанти 18' и 17' на Ауди. По думите на продавача е първи собственик в България и втори от както е закупена от Германия. Забравих да добавя че е на 286,000км по обява с налични катализатор и DPF и въздушно окачване. Цената на автомобила по обява е 20,000лв. Аз съм склонен да ги дам след преглед в сервиз естествено и диагностика, но има ли нещо което Вие да споделите с мен? Като за начало цената? Много ли Ви се струва, малко ли? Отделно има ли нещо което може да е подводен камък и да ми излезе буквално и преносно през зад....ка? С оглед, че е мечтан автомобил, а не просто нов за мен, искам да кажа, че нямам намерение да го продавам след време, още повече с тази нашумяла електрификация при автомобилите. Моля за ценни съвети от собственици и изпатили хора на подобни коли. Сърдечно благодаря на  всички отзовали се! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2010 мотора е 239 коня

аварийно спиране като екстра няма в 4F

Ся понеже пишеш, че слагаш само оем части имаш ли представа колко пари е преден амортисьор с възглавницата … има няма ~ 4 хил. лв. Отзад са отделно и амортисьора е само около 2 хил. лв. 
 

Та въздуха е глезотия, но щом искаш само ОЕМ части се приготви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 26.05.2023 г. at 19:35, P_PETKOV написа:

 

Здравей, така е, прав си. Наистина е 239 к.с, ще ми се да бяха 244. А относно ОЕМ частите никаде не съм написал, че слагам такива. Написах, че не обичам да не ми работи нещо или да не работи правилно. На "Пасата" съм слагал някой ОЕМ части, факт, но като цяло взимам афтърмаркет или втора употреба в много редки случаи и най-вече за неща по интериора. Напълно наясно съм, че колата макар и не позиционирана в "премиум" сегмента се обслужва като за такава. Както написах и, че имам човек който може да ми намали цената на частите и работата защото работи в сервиз и в частност кара такава. Все пак ти благодаря за актуалната информация, всяка подробност и съвет са полезни. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...