VesoPL Report post Posted July 23 (edited) Привет, Моля ако има някой който се е сблъсквал с решаване на проблема с маслото да даде съвет. Имам проблема, мисля да го реша- смяна на бутала и сегменти и ревизия на остатъка. Колебанието ми е дали да се смени само бутало и сегмент KbS на 21мм, или да добавя и биели в комплекта на 23мм? Edited July 23 by VesoPL Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikrga Report post Posted July 25 Причините една кола да гори масло са толкова много, че не бива да се започва с каквито и да било ремонти преди качествена диагностика. Още повече, че обикновено става въпрос за трудоемки и скъпи ремонти. Например в случая буталата и сегментите е възможно да са ОК, а да са капут гумичките на клапаните. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drone Report post Posted July 25 @nikrga Този мотор попринцип фабрично има проблем със сегментите и гори масло. @VesoPL Поразгледай чуждите форуми, там сто процента ще има описано с какви бутала са сменяли. Може би е добре да погледнеш TSB-то за горенето на масло. Ето отправна точка. цък Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikrga Report post Posted July 26 Буталата и сегментите от линка задължително трябва да се използват с биели, различни от оригиналните. Това прави само частите да струват значителна четирицифрена сума, отделно немалко за труд. Ако единствения проблем е повишения разход на моторно масло, според мен за предпочитане е да се следи нивото му и да се долива, когато е необходимо. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VesoPL Report post Posted July 27 @Drone Така е, благодаря за линка. Конкретно се спрях на 21 мм вариянт с КШ само бутала.. @nikrga Бллагодаря ти колега, видимо е че не си в час с проблема. Но все пак благодаря за нассоките... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikrga Report post Posted July 27 Моля, но ако не си купиш и съответните биели, няма да си в час и ти. Quote Share this post Link to post Share on other sites