Jump to content

Покупка на S4 B8.5 3.0 TFSI


Recommended Posts

Здравейте, дано не бъда изритан още с идването ми във форума, но идвам от БМВ платформата и като цяло все още си признавам, че ги обожавам, но ми писна с дизелите поради многобройни причини и поради липсата на адекватни бензинови опции съм се насочил към Ауди, тъй като са втората по ред платформа, която също харесвам адски много. 

 

По-специфично, съм се насочил към S4 B8.5 3.0 TFSI като най-вероятно ще търся да я вкарам от Канада. 

 

Исках да попитам преди да направя такова решение е какво мога да очаквам от този двигател? Четох, гледах и слушах адски много и като цяло разбирам, че е добър мотор и се тунингова лесно и издържа, НО .. ако е гледан. И ако не е разбрах, че ремонта може да стане като втора С4-ка. Също така виждам, че фейслифта има 2 вариации на този двигател като по-късната уж имала подобрения, но други казват, че разликите били чисто и само, за да покрият нормите за емисии и следователно по-висока евро категория. 

 

Бих се радвал адски много, ако може собствениците на такъв модел да споделят абсолютно всякаква информация "от кухнята" - какви ремонти са правили, колко приблизително е струвало и като цяло информация за платформата. Преди някой да спомене, че на попа му трябва гребенче за брадата ми е пределно ясно, че не говорим за ремонти от сорта на 1.8Т и не го и очаквам - просто искам надежден двигател, който да се държи адекватно и да не иска постоянни ремонти, тъй като колата ще се ползва за ежедневна и единствена - не мога да си "позволя" чисто от времеви аспект да стои в сервизи е по-точно казано :) И разбира се да ми носи усмивки като му давам газ, но това вече ми е ясно, че ще е така.

 

Благодаря предварително на всички отзовали се!

Link to comment
Share on other sites

Подхарчват масло TFSI- тата на старо, мисля всички. Това трябва да гледаш, дали е приемливо к-во т.е. да не е превърнат в масларник.

Link to comment
Share on other sites

Това няма как да го види без да навърти 500-600 км минимум!!

Иначе тоя двигател в това купе е страхотен!

Щом ще я вземаш от Канада, няма как да я видиш на живо, следователно си е чист късмет какво ще ти домъкнат тук!

От нормална смяна на консумативи (около 1200-1300лв)

До смяна на двигател!!

Пак казвам до късмет е...

Link to comment
Share on other sites

Аз съм с Щатска B8S4 2011г. имам я от 2018 и съм 2-ри собственик , карах си я там и като се прибрахме си я докарах :) сега е на 165к км с ремап правен през 2019г в дилъра на ауди в САЩ , генерални проблеми не съм имал засега , сменил съм PCV преди 2г - непомня колко ми излязоха частите  , 1 температурен сензор в кутията сдаде багажа и използвах да сменя и всички масла - около 2400лв всичко . Масло харчи при мен около 1л. не повече . Сравни си цените колко ще ти стъпи да дойде до БГ и техно тест , мита , акцизи и т.н. и дали не е по добре да си вземеш от тук поне можеш да я покараш и да я проверят в някой препоръчан сервиз . Малко ще е тесничка вътре за по големи от мен / аз съм 1.86 100кг / , друса с 19" , а с 18" се усеща бая разлика в комфорта . Успех с покупката :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...