rawabag604 Posted July 9 Report Share Posted July 9 Здравейте, колата е а4 б6 1.9тди. Преди около 5години при смяна на масло заедно с оригиналната пробка на картера излезе и резбата. Проблема се реши като я пренарязаха с м15. Преди година за съжаление и м15 резбата изчезна и не стягаше, тогава ми го преправиха с м17, обаче този път на може би на криво и тече от пробката, като в последно време се увеличават капките. Сега наближава време за смяна на маслото и се чудя какво да правя, дате съвет. Картер не ми се сменя, като мисля за напред да сменям маслото през щеката и да не мисля пробката. 1.да се пренавива с м18 2.да обгарям медна дифтунга 3.да слагам тефлон на резбата и накрая силикон на виктор за 300градуса, дали ще държи 4.да търся някой, който да заварки пробката Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted July 9 Report Share Posted July 9 Всичко зависи от това, колко "месо" има за нова резба. Достатъчно ли е, нарязва се нова СИТНА, навива се алуминиева (желателно дурал) тапа с лепило (и перфектно перпендикулярно чело/периферия), разпробива се, нарязва се оригиналната резба и се пее и танцува фламенко. Може и хип-хоп. Няма ли "месо" (а т'ва се преценява от майстора дет' ше о'прай (ивентуално) нещата), става сложно. Ако имаш професьонал заварчик под ръка, може и да спасиш ситуацята. Твойте варянти ич не са приложими, не чи не можи, ама не е добре. Ич. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikrga Posted July 9 Report Share Posted July 9 Преди 3 часа, rawabag604 написа: 1.да се пренавива с м18 От М17 не става М18, трябва да се гони М20. Стига да има "месо", разбира се... Прави се ситна конусна резба, може и цилиндрична, но тогава трябва да се уплътни с тефлонова лента или заместител. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted July 10 Report Share Posted July 10 Направо смени картера, не е толкова скъп, но всичко ще е наред и няма да се притесняваш от течове, които в последствие може да повредят двигателя. Другото е да се залепи самата тапа, но маслото ще трябва да се сменя през щеката с машина и боклуците ще остават в картера - не е препоръчително според мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now