Jump to content

Бъдеща покупка


Recommended Posts

Здравейте, решил съм да си сменям колата и много съм си харесал Allroad версията на C6. Супер много ми допада и като визия и всичко. От 1 седмица насам се ровя и гледам да изнамеря колкото се може повече информация за модела, но попадам на доста различни мнения. Тъй като това реално ще ми е първият собствен автомобил (купен с лични средства и т.н.), в момента карам една А3-ка, която ми е подарък от сестра ми и вече си изпя песента.. Просто не виждам повече смисъл да инвестирам пари в нея да я ремонтирам и реших направо да си взема друга кола.. Както казах, много ми харесва А6-цата, по-конкретно Allroad версията, но имам няколко въпроса, на които не успях да си намеря "точни" отговори.. Какво бихте ме посъветвали да гледам най-вече при огледа на този модел? Някой, ако има някакви съвети ще ми е много полезно. :) Също, от най-притеснителните ми неща са свързани основно с въздушното окачване и тези възглавници. При евентуални проблеми с тях приблизително колко им излиза ремонта? А на други компоненти? Като цяло ми е ясно, че не е никак евтина кола за поддръжка, но просто ме интересуват някакви приблизителни стойности. Изобщо какви са най-честите проблеми с този модел? Относно ремонтите, по форума попадам предимно на мнения от преди 4-6 години, пък цените най-вероятно са се променили и ми е малко трудно да се ориентирам..

Благодаря Ви! :)

Link to comment
Share on other sites

Ако става дума за кола 2005 -2008 е вече много стара и ще е много трудно да се намери запазена и да е на прилични километри..

А да купуваш с идеята за много ремонти, ще излезе много скъпо.

 

Иначе казано, според мен, гледай да е запазена. Колкото е по-запазена като цяло, толкова е по-вероятно да има по-малко ремонти.

 

Смяна на вериги и дюзи ще струва колкото колата. А има и други болки.

Link to comment
Share on other sites

Извинявам се. Гледам предимно модели 2008 - 2010, 3.0 дизел. Като гледам из mobile и cars има бройки за около 10-12 хил., които на снимките поне ми изглеждат читави. Надявам се да попадна на запазена бройка, а не някоя, която тепърва ще ми се налагат тежки ремонти..

Link to comment
Share on other sites

Гледай да е 233 коньовата версия. Това е може би най-здравия 3.0тди на Ауди. Най-важното е да е гледана колата, защото иначе може да те разплаче от разходи. По въздушното няма нищо евтино, и като цяло това е кола с големи разходи.

 

Link to comment
Share on other sites

Може да затривате темата. Сдобих се с A6 Allroad фейслифтовата на прилична цена. :) Има леки външни забележки, но нищо кой знае колко фрапантно. :) Благодаря на всички за отговорите и помощта! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@The.Void с кой мотор е колега , 233 или 239 cdya?

И аз от доста време се оглеждам за същия модел. 

Какви парички я пазари и от къде ?

Link to comment
Share on other sites

@vancho20, CDYA е мотора, по талон е 240кс. От автокъща я взех, но не бих препоръчал автокъщата.. :D Това ми е първа кола, която си купувам и не знам дали е честа практика, но не искаха да ми напишат фактура за реалната сума която платих за колата, доста занижена е на фактурата и в договора.. Може и да си е редовна практика, не знам.. Също когато я оглеждах валеше дъжд и изобщо не съм видял, че на предното стъкло има 2 челенки от камъчета и на единия фар на стъклото има като сълзичка, все едно е леко стопено.. Другата забележка, която не забелязахме с моя човек е, че окачването е било закрепено като да "изкара някой и друг километър", та се наложи ремонт, a също сменихме и ролки на мотора, като тях ги хванахме още на огледа.. Нямах възможност да й направя тест драйв, този от автокъщата се обесняваше как нямала номера, пък сега тия служебните дето имал ги бил дал и т.н... Като цяло я взех за 11 хиляди, но със сигурност трябваше да се пазаря за по-ниска цена.. Според италианския талон е януари 2012 година, така го писаха и в КАТ като я регистрирах, ама не знам дали не е грешка, защото модела е до 2011 по принцип.. Като цяло, когато гледах не ми излизаха много фейслифтови, тази беше от малкото бройки, като другите вървяха 13-14 хиляди нагоре и бяха 2009/2010.. Бе като тегля чертата със сигурност съм се метнал с парите, ама като за първа кола и напълно неориентиран и неразбиращ съм склонен да се примиря, пък и се утешавам, че е Евро5 и по-нова година (до колкото е утеха).. :D Но освен по-горните забележки, други проблеми няма, няма ръжди никъде по нея, дори и отдолу. Обстойно я провериха в сервиза като я вкарах за обслужване и е сменено почти всичко - масла, филтри, направо цялото предно окачване, дискове/накладки, чистачки, ролки, ангренажи, свещи и не помня още какво..

Edited by The.Void
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • VBI locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...