SLAF Публикувано 7 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2007 На тези километри не бих сложил чип.е то нема некой да е под техосвен на QUATTRO_DEкотърамизерийка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirdgo Публикувано 7 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2007 (Редактирано) Върви в Ловеч. 3а 20 лв. Си готов.На комшията Seat Alahambra 1.9 TDI 90 hp го направи на 110 за 20 лева.Но това с чип тунинга на стара кола не го възприемам.Ако е нова мо може .Слагаш го ,кефиш са продавашя след 3-4 години и следващия да му мисли. Редактирано 7 Юни 2007 от mirdgo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 8 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2007 Един риторичен въпрос, според вашите коментари, АУДИ ТТ, което сток е 180+ коня, колко хиляди се кара? 100'000 и после за скрап? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 8 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2007 А тва дето е 225 коня сток караш 10 000 и след тва и за скрап не стаа :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 8 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2007 аз пък имам още един въпрос към колегата verter - колко време я караш колата така и още колко мислиш че ще изкараш с нея ... инвестиция в чип 1000+ лева според мен не си струва ако след година ще я шитнеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 8 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2007 Е то не може само далавера. Някои неща се правят да ти доставят удоволствие. А тва дето е 225 коня сток караш 10 000 и след тва и за скрап не стаа А пък тази с 240к.с. се кара само 7500 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirdgo Публикувано 8 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2007 А тва дето е 225 коня сток караш 10 000 и след тва и за скрап не стаа Тея 225 коня не са постигнати с чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 8 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2007 (Редактирано) Тея 225 коня не са постигнати с чип.A с какво ? Сега да не ми кажеш само, че двигателите са различни Редактирано 8 Юни 2007 от Shagrath Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 8 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2007 Колеги, за да не изпадаме в безумни спорове, няма да ви убеждавам в нищо, но и вие недейте да давате категорични мнения.Така темата няма да стане арена на спорове без покритие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
КАЙПО Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 A с какво ? Сега да не ми кажеш само, че двигателите са различни Кво искаш да кажеш, че само със софтуер и правят 80 коня отгоре ли? Не ми се рови да четем щот тоя 1.8 тръцкавия грам не ме вълнува, но съм 1000% убеден че имат различни неща по периферийте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 Кво искаш да кажеш, че само със софтуер и правят 80 коня отгоре ли? Не ми се рови да четем щот тоя 1.8 тръцкавия грам не ме вълнува, но съм 1000% убеден че имат различни неща по периферийте Говорехме за двигателя си мисля, не за перифериите ... иначе да турбината и интеркулера са други ... но бутала, биели, колянов вал, блока и т.н. са еднакви ... което ни връща на темата за чипа ... щом 225 коня не му вредят то от 150 на 180/190 мислия ли, че ще навредят на двигателя ? Или просто си се заяждате за спорта ... тия дето твърдят че чипа преебава двигателя едва ли някога са си слагали такъв на колата. Както и да е де живи и здрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 Кво искаш да кажеш, че само със софтуер и правят 80 коня отгоре ли? Не ми се рови да четем щот тоя 1.8 тръцкавия грам не ме вълнува, но съм 1000% убеден че имат различни неща по периферийте http://audibg.com/forum/index.php?s=&showtopic=2...ndpost&p=278417 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 (Редактирано) Говорехме за двигателя си мисля, не за перифериите ... иначе да турбината и интеркулера са други ... но бутала, биели, колянов вал, блока и т.н. са еднакви ... което ни връща на темата за чипа ... щом 225 коня не му вредят то от 150 на 180/190 мислия ли, че ще навредят на двигателя ? Или просто си се заяждате за спорта ... тия дето твърдят че чипа преебава двигателя едва ли някога са си слагали такъв на колата. Както и да е де живи и здрави На двигателя НЕ, но ЩЕ навредят на турбината (едно е да си бачкаш на 0.5 друго е на 1) друго - голямата турбина вкарва много по студен въздуш защото не се мъчи и не прегрява и не прави оувърспин, сърдж, и тн... малката почва да нагнетява много - фабричния кулер не е оптимален за тази температура, почват леки детонацийки и се връща аванаса щото бензина ни е зле дори и да минеш на 100 В повер (аре тука е ремапнат цикъла на инжекторите може да е настроено, но проблема с претоварването на турбината си остава) Редактирано 9 Юни 2007 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 Тука си говорим за чип 150@180 коня ... а не за 300 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 10 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2007 Колеги, за да не изпадаме в безумни спорове, няма да ви убеждавам в нищо, но и вие недейте да давате категорични мнения.Така темата няма да стане арена на спорове без покритие. Това исках да кажа и аз. И се радвам, че не съм единствен. Точно за това си говорим - повече толерантност и по-възпитано поведение.P.S. Това ме е вълнувало и друг път - всички 1.8Т-та в гамата 150-225 к.с. ли са едни и същи? Говорим за двигателите, а не за турбините и кулерите! Айде ако някой се е ровил, да даде линк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shagrath Публикувано 11 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2007 Ами плюс минус 2-3 датчика, комутатор , бубини , малко куплунги сменени останалото е същото ... за справка отваряш ЕТКА и гледаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 понеже много се спекулира с това , не е лошо да се обясни "от кухнята" . Понятието софтуер правен за "твоята кола точно" е вярно доколкото се пасват 2 номера - номер на самия комп и софтуерен номер (номер на чип) . От там нататък съответната тунинг фирма вижда - има ли го готов и пробван точно този номер и ако го няма то се прави по оригинала наново. И в двата случая единственото важно е да се спази съответствието на този номер , това е достатъчна гаранция за безпроблемо функциониране! Уверявам ви , че всички работят по един и същи начин и много вариации няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 понеже много се спекулира с това , не е лошо да се обясни "от кухнята" . Понятието софтуер правен за "твоята кола точно" е вярно доколкото се пасват 2 номера - номер на самия комп и софтуерен номер (номер на чип) . От там нататък съответната тунинг фирма вижда - има ли го готов и пробван точно този номер и ако го няма то се прави по оригинала наново. И в двата случая единственото важно е да се спази съответствието на този номер , това е достатъчна гаранция за безпроблемо функциониране! Уверявам ви , че всички работят по един и същи начин и много вариации няма. Примерно ен те така AUDI A4 1.9TDIBOSCH 0 281 001 721CHIP TYPE:M27C1001Label 1.357 593-CHKSM:1FDBLabel 2.357 594-CHKSM:91CAПоне при мене е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 (Редактирано) е точно за този софт номер става дума, даже и сумите на оригинала са ти дали За другото обади се като имаш време, само да не е през уикендите Редактирано 12 Юни 2007 от Vi-MAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 12 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 аз пък имам още един въпрос към колегата verter - колко време я караш колата така и още колко мислиш че ще изкараш с нея ... инвестиция в чип 1000+ лева според мен не си струва ако след година ще я шитнеш Карам я вече 1 година, мисля поне още 5-6 години да я покарам.На година въртя около 12 хиляди засега, но всяка година все повече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 12 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2007 мисля поне още 5-6 години да я покарам.е тогава инвестицията си струва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2007 към Verter:На няколко места прочетох, че Мишо искал 300-350лв за чип, но на мен ми каза 600. Може би защото колата е 2000г и чип тунинга при нея е по-точно флашване. В крайна сметка чипосах при Vi-max-a.Сложих NGK iridium 7-ци, т.е. една степен по-хладни. Карам с евтин 98 от Лукойл . Масло Castrol RS.За 2000+ км проблеми нямам, НО има някои странични ефекти:-Средния ми разход е по-висок с около 0.5-1л, защото нервите ми не издържат да карам с около 2000 оборота.-Колата е една идея по-шумна. Турбината също вече се чува от време на време.-Може би фабричния кулер е наистина малък. Все още нямам достатърно километри за да преценя, но субективно ми се струва, че след по-продължително натискане (София-Бачково) колата върви по-добре, ако спра за едно кафе (предполагам не от кафето, а от изстиване на кулера ).-Ако преди колата ставаше "неудържима" на около 3000 оборота, сега границата е около 2600-2700. С типтроник съм и оборотите сигурно са различни за ръчни скорости.-Колата все така няма достатъчно мощност на 5-та.Извън страничните ефекти повишаването на мощността е осезаемо, НО при нормално каране с около 2000 оборота е почти незабелижимо. Ускорението (по мой замервания) 0-100 е около 9с, при 10,7 фабрично.В заключение, ако има други неприятни странични ефекти винаги може да ти върнат оригиналния софтуер (предполагам на символична цена само за флашването).Ако все още имаш колебания за чипа и имаш желание, с удоволствие ще ти предоставя възможност да покараш моята "чипосана" кошница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChioChips Публикувано 17 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2007 (Редактирано) Супер, тема като за мене :-)В понеделник си регистрирвам първата кола(на 18 съм) Ауди А4 1.8Т, на 143000км, като я покарам известно време мисля да сложа чип, и сега чета от къде и за колко.Щом живота на двигателя не се променя-ок, но на турбината се скъсявал ? с колко ? Примерно ако колата(турбината) може да издържи без чип още 20 год. с чип на колко ще се намали ? на 15 примерно ?А също, къде и кога се усеща тоя чип, в началото(набирането) или по към крайните обороти, къде се усеща по-силна колата с чип(до колкото прочетох към 3-те хил. оборота) Редактирано 17 Юни 2007 от ChioChips Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 17 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2007 ..(на 18 съм) ......бате, без да те засягам, по-добре се поупражнявай да караш, реакции, поведение на пътя, преди да мислиш за подобни подобрения. Та ти нямаш никакъв опит като водач. Казвам ти го чистосърдечно, без да те обиждам. Самият аз, като си купих 1,8Т, в началото имах изненади. А съм на колела (не просто имам книжка), от точно толкова години, на колкото си ти в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChioChips Публикувано 17 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2007 (Редактирано) Да знам го това, и ме наплашиха приятели за това, но представяш ли си ако първата кола с която свикна е тази(А4 1.8Т) ? Мисля бая време да си я карам и поддържам, сериозно съм се захванал...А и както казах(ако не съм го казвал, го казвам), ще я покарам около година, и като се чувствам посвикнал, си зимам чипа, току виж съм размислил дотогава, бая километри ме чакат.edit: М/у другото ти не ме обиждаш, хвалиш себе си :-) Редактирано 17 Юни 2007 от ChioChips Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване