Jump to content

Чип тунинг на 1.8Т



Recommended Posts

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Върви в Ловеч. 3а 20 лв. Си готов.

На комшията Seat Alahambra 1.9 TDI 90 hp го направи на 110 за 20 лева.

Но това с чип тунинга на стара кола не го възприемам.Ако е нова мо може .Слагаш го ,кефиш са продавашя след 3-4 години и следващия да му мисли.

Редактирано от mirdgo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един риторичен въпрос, според вашите коментари, АУДИ ТТ, което сток е 180+ коня, колко хиляди се кара? 100'000 и после за скрап?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък имам още един въпрос към колегата verter - колко време я караш колата така и още колко мислиш че ще изкараш с нея ... инвестиция в чип 1000+ лева според мен не си струва ако след година ще я шитнеш <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то не може само далавера. Някои неща се правят да ти доставят удоволствие. B)

А тва дето е 225 коня сток караш 10 000 и след тва и за скрап не стаа <_<:hilezh::bia:

А пък тази с 240к.с. се кара само 7500 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея 225 коня не са постигнати с чип.

A с какво ? :bia:

Сега да не ми кажеш само, че двигателите са различни :hilezh:

Редактирано от Shagrath
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за да не изпадаме в безумни спорове, няма да ви убеждавам в нищо, но и вие недейте да давате категорични мнения.

Така темата няма да стане арена на спорове без покритие. :bia::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A с какво ? :bia:

Сега да не ми кажеш само, че двигателите са различни :box:

Кво искаш да кажеш, че само със софтуер и правят 80 коня отгоре ли? :flipoff::bia::flipoff: Не ми се рови да четем щот тоя 1.8 тръцкавия грам не ме вълнува, но съм 1000% убеден че имат различни неща по периферийте ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво искаш да кажеш, че само със софтуер и правят 80 коня отгоре ли? :bia::flipoff::bia: Не ми се рови да четем щот тоя 1.8 тръцкавия грам не ме вълнува, но съм 1000% убеден че имат различни неща по периферийте :box:

Говорехме за двигателя си мисля, не за перифериите ... иначе да турбината и интеркулера са други ... но бутала, биели, колянов вал, блока и т.н. са еднакви ... което ни връща на темата за чипа ... щом 225 коня не му вредят то от 150 на 180/190 мислия ли, че ще навредят на двигателя ? Или просто си се заяждате за спорта ... тия дето твърдят че чипа преебава двигателя едва ли някога са си слагали такъв на колата. Както и да е де живи и здрави :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво искаш да кажеш, че само със софтуер и правят 80 коня отгоре ли? :dance::bia::bia: Не ми се рови да четем щот тоя 1.8 тръцкавия грам не ме вълнува, но съм 1000% убеден че имат различни неща по периферийте :bia:

http://audibg.com/forum/index.php?s=&showtopic=2...ndpost&p=278417

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорехме за двигателя си мисля, не за перифериите ... иначе да турбината и интеркулера са други ... но бутала, биели, колянов вал, блока и т.н. са еднакви ... което ни връща на темата за чипа ... щом 225 коня не му вредят то от 150 на 180/190 мислия ли, че ще навредят на двигателя ? Или просто си се заяждате за спорта ... тия дето твърдят че чипа преебава двигателя едва ли някога са си слагали такъв на колата. Както и да е де живи и здрави :dance:

На двигателя НЕ, но ЩЕ навредят на турбината (едно е да си бачкаш на 0.5 друго е на 1) друго - голямата турбина вкарва много по студен въздуш защото не се мъчи и не прегрява и не прави оувърспин, сърдж, и тн... малката почва да нагнетява много - фабричния кулер не е оптимален за тази температура, почват леки детонацийки и се връща аванаса щото бензина ни е зле дори и да минеш на 100 В повер (аре тука е ремапнат цикъла на инжекторите може да е настроено, но проблема с претоварването на турбината си остава)

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за да не изпадаме в безумни спорове, няма да ви убеждавам в нищо, но и вие недейте да давате категорични мнения.

Така темата няма да стане арена на спорове без покритие. :blink::)

:) Това исках да кажа и аз. И се радвам, че не съм единствен. Точно за това си говорим - повече толерантност и по-възпитано поведение.

P.S. Това ме е вълнувало и друг път - всички 1.8Т-та в гамата 150-225 к.с. ли са едни и същи? Говорим за двигателите, а не за турбините и кулерите! Айде ако някой се е ровил, да даде линк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже много се спекулира с това , не е лошо да се обясни "от кухнята" . Понятието софтуер правен за "твоята кола точно" е вярно доколкото се пасват 2 номера - номер на самия комп и софтуерен номер (номер на чип) . От там нататък съответната тунинг фирма вижда - има ли го готов и пробван точно този номер и ако го няма то се прави по оригинала наново. И в двата случая единственото важно е да се спази съответствието на този номер , това е достатъчна гаранция за безпроблемо функциониране! Уверявам ви , че всички работят по един и същи начин и много вариации няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже много се спекулира с това , не е лошо да се обясни "от кухнята" . Понятието софтуер правен за "твоята кола точно" е вярно доколкото се пасват 2 номера - номер на самия комп и софтуерен номер (номер на чип) . От там нататък съответната тунинг фирма вижда - има ли го готов и пробван точно този номер и ако го няма то се прави по оригинала наново. И в двата случая единственото важно е да се спази съответствието на този номер , това е достатъчна гаранция за безпроблемо функциониране! Уверявам ви , че всички работят по един и същи начин и много вариации няма.

:flehan::flehan::flehan: Примерно ен те така

AUDI A4 1.9TDI

BOSCH 0 281 001 721

CHIP TYPE:M27C1001

Label 1.357 593-CHKSM:1FDB

Label 2.357 594-CHKSM:91CA

Поне при мене е така :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е точно за този софт номер става дума, даже и сумите на оригинала са ти дали :bia: За другото обади се като имаш време, само да не е през уикендите :D

Редактирано от Vi-MAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък имам още един въпрос към колегата verter - колко време я караш колата така и още колко мислиш че ще изкараш с нея ... инвестиция в чип 1000+ лева според мен не си струва ако след година ще я шитнеш :bia:

Карам я вече 1 година, мисля поне още 5-6 години да я покарам.

На година въртя около 12 хиляди засега, но всяка година все повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към Verter:

На няколко места прочетох, че Мишо искал 300-350лв за чип, но на мен ми каза 600. Може би защото колата е 2000г и чип тунинга при нея е по-точно флашване. В крайна сметка чипосах при Vi-max-a.

Сложих NGK iridium 7-ци, т.е. една степен по-хладни. Карам с евтин 98 от Лукойл <_<. Масло Castrol RS.

За 2000+ км проблеми нямам, НО има някои странични ефекти:

-Средния ми разход е по-висок с около 0.5-1л, защото нервите ми не издържат да карам с около 2000 оборота.

-Колата е една идея по-шумна. Турбината също вече се чува от време на време.

-Може би фабричния кулер е наистина малък. Все още нямам достатърно километри за да преценя, но субективно ми се струва, че след по-продължително натискане (София-Бачково) колата върви по-добре, ако спра за едно кафе (предполагам не от кафето, а от изстиване на кулера :hilezh:).

-Ако преди колата ставаше "неудържима" на около 3000 оборота, сега границата е около 2600-2700. С типтроник съм и оборотите сигурно са различни за ръчни скорости.

-Колата все така няма достатъчно мощност на 5-та.

Извън страничните ефекти повишаването на мощността е осезаемо, НО при нормално каране с около 2000 оборота е почти незабелижимо. Ускорението (по мой замервания) 0-100 е около 9с, при 10,7 фабрично.

В заключение, ако има други неприятни странични ефекти винаги може да ти върнат оригиналния софтуер (предполагам на символична цена само за флашването).Ако все още имаш колебания за чипа и имаш желание, с удоволствие ще ти предоставя възможност да покараш моята "чипосана" кошница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, тема като за мене :-)

В понеделник си регистрирвам първата кола(на 18 съм) Ауди А4 1.8Т, на 143000км, като я покарам известно време мисля да сложа чип, и сега чета от къде и за колко.

Щом живота на двигателя не се променя-ок, но на турбината се скъсявал ? с колко ? Примерно ако колата(турбината) може да издържи без чип още 20 год. с чип на колко ще се намали ? на 15 примерно ?

А също, къде и кога се усеща тоя чип, в началото(набирането) или по към крайните обороти, къде се усеща по-силна колата с чип(до колкото прочетох към 3-те хил. оборота)

Редактирано от ChioChips
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..(на 18 съм) ...

...бате, без да те засягам, по-добре се поупражнявай да караш, реакции, поведение на пътя, преди да мислиш за подобни подобрения. Та ти нямаш никакъв опит като водач. Казвам ти го чистосърдечно, без да те обиждам. Самият аз, като си купих 1,8Т, в началото имах изненади. А съм на колела (не просто имам книжка), от точно толкова години, на колкото си ти в момента. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам го това, и ме наплашиха приятели за това, но представяш ли си ако първата кола с която свикна е тази(А4 1.8Т) ? Мисля бая време да си я карам и поддържам, сериозно съм се захванал...

А и както казах(ако не съм го казвал, го казвам), ще я покарам около година, и като се чувствам посвикнал, си зимам чипа, току виж съм размислил дотогава, бая километри ме чакат.

edit: М/у другото ти не ме обиждаш, хвалиш себе си :-)

Редактирано от ChioChips
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...