Jump to content

Чип тунинг на 1.8Т



Recommended Posts

-Колата е една идея по-шумна. Турбината също вече се чува от време на време.

-Може би фабричния кулер е наистина малък. Все още нямам достатърно километри за да преценя, но субективно ми се струва, че след по-продължително натискане (София-Бачково) колата върви по-добре, ако спра за едно кафе (предполагам не от кафето, а от изстиване на кулера :wub:).

-Ако преди колата ставаше "неудържима" на около 3000 оборота, сега границата е около 2600-2700. С типтроник съм и оборотите сигурно са различни за ръчни скорости.

-Колата все така няма достатъчно мощност на 5-та.

Извън страничните ефекти повишаването на мощността е осезаемо, НО при нормално каране с около 2000 оборота е почти незабелижимо. Ускорението (по мой замервания) 0-100 е около 9с, при 10,7 фабрично.

В заключение, ако има други неприятни странични ефекти винаги може да ти върнат оригиналния софтуер (предполагам на символична цена само за флашването).Ако все още имаш колебания за чипа и имаш желание, с удоволствие ще ти предоставя възможност да покараш моята "чипосана" кошница.

масов проблем при тези 1,8Т мотори е "омекването " на фабричния блоу-оф клапан. Мого често след неговата смяна с нов налягането е постоянно и на високите обороти (скорости). Просто трябва да се има предвид този проблем , неговото влияние е ключово за добрия перформънс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

масов проблем при тези 1,8Т мотори е "омекването " на фабричния блоу-оф клапан. Мого често след неговата смяна с нов налягането е постоянно и на високите обороти (скорости). Просто трябва да се има предвид този проблем , неговото влияние е ключово за добрия перформънс

мдаа

клапана е 710N

имам един за продан

ко некой е желаещ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ходил на диагностика, но при условие, че колата вдига с лекота 230 и после започва да се замисля, възможно ли е от някъде да бяга налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С лекота 230, после до 250 се замисля, до 270 вече малко се зори ама има мегдан за още. Ауди ве хора!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SLAF аз направих екстраполация на поведението на 1.8Т от 230 нагоре, аз с мойта печка такива космически скорости не смеим :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте на всички коментирали темата.

Имам Въпрос по нея....

Моята кола е А4 97' 1.8T с AEB мотор 110 киловата и Quattro предаване. Първа лична кола. Колата е след основен ремонт на двигателя и всичко под предния капак е сменено. Всичко по окачването е стегнато, всичко по спирачната система е в перфектно състояние. Абсолютно всички течности и консумативи са сменени. С чисто нова дроселова клапа. Катализатора е избушен и има нова рециклирана турбина.

Имам желание да си сложа чип на колата. Дал съм доста голяма сума пари и колата е много добре поддържана в мойте ръце. Имам намерение да я карам още дълго време и имам мерак за подобрения.

--- Има ли някаква възможност да се случи нещо на моя мотор след "чипосването" ?

--- Турбината също не е евтина - има ли опасност за износване на турбината след "чипосването" ?

--- Със самото чипосване може ли да се контролира колко да надува търбината ?

--- Наистина ли трябва да се кара с бензин с по-високо октаново число след "чипосването" ?

Колкото до скостите с моето Ауди съм дигал 240 км/ч на 5 скорост в 6000 rpm. Директно на пета с натиснат педал на газта малко преди да стигне до долу. Мисля си, че ще успее да изпълни километража до дъното.

Благодаря на всички който ще се отзоват на питането ми !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги и аз съм се замислил за чип ,карам 1.8T AEB мисля ,че ще стане добре и няма да има проблем ,защото има и 180коня такъв разликата е в софта ,а и друго то е това ,което правят когато слагат чип мощноста на един двигател, когато излиза от завода е на 70 процента, така е заради екологията да има някаква гаранция за да не е истискан до край двигатела , те махат точно тия работи, АЕВ мотора е с турбо но компресията е висока 10-11 като на атмосферен мотор турбината по слабо надува, за това като и бръкнат в мозака на колата и дадът малко зор има страшен ефект АЕВ е най готиния мотор за чипосване и eдинствено aко даваш много газ и е тръгнала турбината може да замине.Къже те някои ако е слагал и е доволен къде да ида и колко пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... 1.8Тетките са си почти Голфове, та разликата между 150 и 180кс не е само в софтуера а и в турбината. 180-те стават около 200-210кс с чип, докато 150-тките доста трудно, поне според мен достигат дори 180кс. По-скоро отиват около 145кс на гумите - 170-175кс на мотора.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да особено е голяма разликата на тея дето и ажл е с к03. Я кажи тия наблюдения дето имаш колко коне са на гумите как точно ги установи ?

vas4e, където и да отидеш ще ти свършат работа. Тоя мотор е стар като света и още преди 15 години каквото е измислено за него не се е променило. Само гледай да не ти вземат над 200 лева, че ще е грехота за готов софт да ти вземат толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... 1.8Тетките са си почти Голфове, та разликата между 150 и 180кс не е само в софтуера а и в турбината. 180-те стават около 200-210кс с чип, докато 150-тките доста трудно, поне според мен достигат дори 180кс. По-скоро отиват около 145кс на гумите - 170-175кс на мотора.

Ми AJL двигателя е 180к.с. и е със същото турбо като AEB.Та не ми се вярва да изкара след чип повече коне..

Моята кола на диното в Пловдив изкара 155к.с. преди чипа и 196к.с. след него.На на вала.Мотора е APU 150к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми AJL двигателя е 180к.с. и е със същото турбо като AEB.Та не ми се вярва да изкара след чип повече коне..

Моята кола на диното в Пловдив изкара 155к.с. преди чипа и 196к.с. след него.На на вала.Мотора е APU 150к.с.

В смисъл колата ти сток е повече отколкото казва производителя ли? :zustimm:

И ако може да кажеш как става замерване на конете на вала. Сериозно... ще ми е интересно.

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах чипосано 1.8Т АГУ в ХЕЕД на Диното, с техни настройки - 144кс на гумите

мой приятел има 1.8Т с чип слаган някъде, някога пак показва - 144кс на гумите.

@GLS съвсем нормални показания ти е дала в Пловдив.

Сега последно не разбрах...

AJL-а еднаква турбина ли има, като АЕБ-то или различна? Шпека и ГЛС-а казват, че е същата, Марсианеца казва, че е различна? Е кой да слушаш?! Явно ще чакаме Нико да се произнесе, като последна инстанция <_<

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди чипа беше 120-122, ако не се лъжа. Със 16% загуби отиват около 145-6кс, което е горе-долу реалистичен резултат за стоковица на 10 години според мен <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега последно не разбрах...

AJL-а еднаква турбина ли има, като АЕБ-то или различна? Шпека и ГЛС-а казват, че е същата, Марсианеца казва, че е различна? Е кой да слушаш?! Явно ще чакаме Нико да се произнесе, като последна инстанция <_<

На няколко пъти съм го писал понеже съм имал и АЕБ и АJL-и 2бр - турбините са едни и същи, не помня номера сега да го драсна.

Същото потвърди и Венци от маднес, както и Етка и т.н. А относно вървежа, споменавал съм го и някъде другаде, новия ми АJL e чипнат и в купе на Ц5 върви повече от стоковия ми в купе Б5! А този в б5-цата си беше в топ състояние преверено многократно. Смятам, че чипа засилва доста чувствително в диапазана 2000-4500об, достатъчно явно за да компенсира тия 200кила в повече, че и да върви малко повече тежкото купе.

Гледайки графики на сток и чипнат мотор въпреки, че чипа вдига само 10-15 коня максимална мощност, на средни обороти ще вдигне доста повече процентно мощността и пак ще има смисъл интервенцията. Моя чип е слаган в чужбина, нямам идея какво са правили, но колата си се държи абсолютно като стокова т.е. няма никакви проблеми. Вярно от кола до кола винаги има разлика, но просто това са ми наблюденията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл колата ти сток е повече отколкото казва производителя ли? <_<

И ако може да кажеш как става замерване на конете на вала. Сериозно... ще ми е интересно.

Не.Просто производителя не я е мерил на диното в Пловдив. :zustimm:

По същия начин като на гуми.Отиди на дино в Пловдив и ще разбереш.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Отиди на дино в Пловдив и ще разбереш.

Ахааааа... тва било значи. <_<

Да наистина не съм ходил в Пловдив. Ама съм мерил на дино в Хеед и в Проспийд като и при двете мощността на вала се интерпретира, зависи на къв кеф е оператора, затова те попитах. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След рън-а за измерване на мощността си прави рън надолу в оборотите и така смята загубите по трансмисията...

Що годе вярно е по този начин.

Редактирано от Ц Е Ц О
GSM:)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...