Батстанчо Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 Та следното нещо,което аз и не бях сънувал се търкаля в мазата на мой приятел.Представлява "компресор" или поне работи на същия принцип.Изсмуква изгорелите газове или по-скоро ги избутва от мотора по-бързо.Тоест за да излизат по-бързо от колекторите назад.Не съм сигурен дали е винтов или центробежен понеже не съм го виждал,но работи като нормален чарджер с шайба и ремък.Монтира се на Изпускателния колектор.Има ли някой идея дали е приложим и на друг мотор/някакъв на Ауди,Фолксваген да речем,атмосферка/?Как ще се отрази на пълненето на мотора?В смисъл по-високата скорост на изгорелите газове ще се отрази ли на мотора отрицателно?Просто ми е интересно като идея дали има приложение,понеже момчето иска или да го ползва или да го продава,но трудно се продава нещо,от което не вдяваш в смисъл не знаем много за работата му и понеже не е много разпространен,няма инфо по темата на български.Благодаря на капацитетите предварително.П.П.Моля,да няма пояснения от рода на........"Не си ли виждал компресор или турбина"...това не е нито 1 от 2-те разпространени явления за принудително пълнене! Не съм объркал въпросния "компресор" с такъв,който се слага в Мерцедес/понеже говорим за Бенц/ за надуване на въздух в цилиндрите!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 (Редактирано) Смисъла мисля че е такъв че хем да имаш отдолу 6 гърнета + катализатор, хем в високите обороти да си се едно с права тръба без гърнета - хем колата е тиха хем аспуха не задържа налягане при високи РПМ, нещо за което свалям шапка на мерцедес - евалата, с кви глупости се занимават за да е доволен чичката или бизнесмена дето ще се вози вътре. Още един плюс - при атмосферен мотор тесните тръби (или рестриктивните гърнета) са добри за висок въртящ момент при ниски обороти защото ако примерно си с спортна генерация при презастъпването на фазите на разпределителния вал се получава голяма загуба на налягане зад изпускателните клапани и така се губи част от сместа или нещо такова.Реално вашето нещо не върши никаква полза, само има приложение на мерцедес. Редактирано 9 Юни 2007 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 9 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 Благодаря за мненеито.Кое те кара да мислиш,че е неприложимо в друг автомобил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ясен Русков Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 (Редактирано) A за б3 1.6тд става ли,че едно приятелче има такова и е мноо жив!! Редактирано 9 Юни 2007 от Ясен Русков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 9 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 Предполагам имаш и друго мнение по въпроса Г-н Русков?това не беше много на място!П.П.Кви са тези бели мигачи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho Petrov Публикувано 9 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2007 (Редактирано) Имаше една тема със снимки на такъв копресор монтиран върху 2.8 V6 май че казваше се Итън компресор Редактирано 9 Юни 2007 от Sasho Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho Petrov Публикувано 10 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2007 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=11408&hl=v6&st=0ето за това говорех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 10 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2007 Няма нищо общо м/у тези 2 устройства.По-горе писах,че не трябва да се бъркат компресорите и турбини за "напомпване" на въздух в цилиндрите с този вид "духалки"!Поздрави на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване