Jump to content

"КОМПРЕСОР" от 190-ка!!!3000 24v


Recommended Posts

Та следното нещо,което аз и не бях сънувал се търкаля в мазата на мой приятел.Представлява "компресор" или поне работи на същия принцип.Изсмуква изгорелите газове или по-скоро ги избутва от мотора по-бързо.Тоест за да излизат по-бързо от колекторите назад.Не съм сигурен дали е винтов или центробежен понеже не съм го виждал,но работи като нормален чарджер с шайба и ремък.Монтира се на Изпускателния колектор.Има ли някой идея дали е приложим и на друг мотор/някакъв на Ауди,Фолксваген да речем,атмосферка/?Как ще се отрази на пълненето на мотора?В смисъл по-високата скорост на изгорелите газове ще се отрази ли на мотора отрицателно?Просто ми е интересно като идея дали има приложение,понеже момчето иска или да го ползва или да го продава,но трудно се продава нещо,от което не вдяваш :hilezh: в смисъл не знаем много за работата му и понеже не е много разпространен,няма инфо по темата на български.Благодаря на капацитетите предварително.

П.П.Моля,да няма пояснения от рода на........"Не си ли виждал компресор или турбина"...това не е нито 1 от 2-те разпространени явления за принудително пълнене! :bia: Не съм объркал въпросния "компресор" с такъв,който се слага в Мерцедес/понеже говорим за Бенц/ за надуване на въздух в цилиндрите!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисъла мисля че е такъв че хем да имаш отдолу 6 гърнета + катализатор, хем в високите обороти да си се едно с права тръба без гърнета - хем колата е тиха хем аспуха не задържа налягане при високи РПМ, нещо за което свалям шапка на мерцедес - евалата, с кви глупости се занимават за да е доволен чичката или бизнесмена дето ще се вози вътре. Още един плюс - при атмосферен мотор тесните тръби (или рестриктивните гърнета) са добри за висок въртящ момент при ниски обороти защото ако примерно си с спортна генерация при презастъпването на фазите на разпределителния вал се получава голяма загуба на налягане зад изпускателните клапани и така се губи част от сместа или нещо такова.

Реално вашето нещо не върши никаква полза, само има приложение на мерцедес.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A за б3 1.6тд става ли,че едно приятелче има такова и е мноо жив!! :dance:

Редактирано от Ясен Русков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам имаш и друго мнение по въпроса Г-н Русков?това не беше много на място!

П.П.Кви са тези бели мигачи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една тема със снимки на такъв копресор монтиран върху 2.8 V6 май че

казваше се Итън компресор

Редактирано от Sasho Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо общо м/у тези 2 устройства.По-горе писах,че не трябва да се бъркат компресорите и турбини за "напомпване" на въздух в цилиндрите с този вид "духалки"!Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...