caby Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Здравейте колеги.Става въпрос за датчика който е разположен на тройника на двигателя ОТГОРЕ.Та този датчик има два извода-единият за показанието на температурата на таблото, а другия- ?????????Къде ли не се рових да потърся малко инфо,но засега нищо.Ако можете да дадете някакви идеи , ще съм Ви благодарен.Колата е 80 Б3-ка , 2000 , 3А мотор.Предварително Ви благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Здравейте колеги.Става въпрос за датчика който е разположен на тройника на двигателя ОТГОРЕ.Та този датчик има два извода-единият за показанието на температурата на таблото, а другия- ?????????Къде ли не се рових да потърся малко инфо,но засега нищо.Ако можете да дадете някакви идеи , ще съм Ви благодарен.Колата е 80 Б3-ка , 2000 , 3А мотор.Предварително Ви благодаряЗа какъв модел двигател? Синия или белия ... ако е син с два извода-толкова си му и трябват на компютъра на колата.... него не го закачай, ако те интересува от къде си взима сигнала за индикация на таблото - това е от един бял с три извода - единия маса, другия за червената лампа, третия за индикатора на таблото .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caby Публикувано 19 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Модела на колата е 80 Б3 2000 , 3А мотор 89г .Моят датчик (горния) е бял , но само с 2 извода+корпус които е към маса.Тъкмо за него питам.Знам че единия извод е към показанието на таблото, ама другия ми е неизвестен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Модела на колата е 80 Б3 2000 , 3А мотор 89г .Моят датчик (горния) е бял , но само с 2 извода+корпус които е към маса.Тъкмо за него питам.Знам че единия извод е към показанието на таблото, ама другия ми е неизвестен.не съм сигурен тогава, но вероятно е за червената лампа за прегряването... моя е резличен и такъв не съм разучавал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Здравейте колеги!Със сигурност мога да кажа,че единият кабел е за показанието на температурата а другия е,за индикация,за прегряване/120 С/.Ако се извади буксата от въпросният датчик с мултицет може да се разбере кой извод е за уреда и кой,за лампичката.На едната клема ще покаже съпротивление примерно от 200 ома нагоре в зависимост от това колко е загрят двигателят а на другата няма да показва нищо при положение,че температурата е под 120 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Здравейте колеги!Със сигурност мога да кажа,че единият кабел е за показанието на температурата а другия е,за индикация,за прегряване/120 С/.Ако се извади буксата от въпросният датчик с мултицет може да се разбере кой извод е за уреда и кой,за лампичката.На едната клема ще покаже съпротивление примерно от 200 ома нагоре в зависимост от това колко е загрят двигателят а на другата няма да показва нищо при положение,че температурата е под 120 градуса.значи съм бил прав... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caby Публикувано 20 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2007 Здравейте колеги.Абсолютно сте прави и двамата .Благодаря Ви за мненията.Проверих ги и двата извода на датчика и .............. Всичко си е така както го описвате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evilstorm Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 Здтавейте колеги! Имам следния въпрос към знаещите и разбиращите. Къде се намира датчика отговорен за показанието на стрелката за температура вътре на таблото? Колата е Ауди 80 b3 91г. 1,8 карбуратор 90коня. Изчетох доста информация по форумите за датчиците, но индивид като моята кола не намерих никъде, имам по един датчик от горе и отдолу на тройника . Там където трябва да има трети отгоре на тройника въобще липсва такъв и дори няма резба за него и съответно кабели. Има само един датчик отгоре на тройника с кабели само за него и нищо повече. Въпросния съм го сменил с нов подозирайки че той е причината но дори и след това няма резултат. Проблема ми е че не ми показва температурата вътре на таблото, стрелката стои винаги долу а тази за бензина си отчита. Свалих таблото подадох ток с една батерия на двете крачета на часовника със стрелката за температурата и тя реагира и даде отклонение което ми подсказва че не причина и самия уред. Изчерпан съм от към идеи какво се случва, а на мен ми се иска да ми отчита температура а и си е важно да се следи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 (Редактирано) двете стрелки - температура на антифриза и бензиномера се захранват от общ стабилизатор на напрежение. Когато има нарушени спойки по таблото е възможно единия стрелкови уред да показва, а другия - не. Възможно е и ту единия, ту другия да показва.Т.е. възможно е проблема ти да не е в датчика за антифриза, а повредена спойка по таблото? Има тема с хубави снимки за стабилизатора на напрежение, захранващ уредите: Редактирано 12 Септември 2018 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evilstorm Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Благодаря за информацията колега "slona" ! Проверих спойките не ми се вижда нещо нередно там. За да не правя есперименти с тях направо взех табло от кола на която отчита въпросната стрелка и го сложих на моята и резултата пак е същия, не отчита температурата. Върнах таблото го на другата кола и всичко си отчиташе при нея. Тази проверка показва че проблема не е в таблото а в датчика (или нещи друго), който така и не разбрах къде се намира понеже при мен има само един датчик отгоре на тройника. Не разбирам много от електроника и засега съм без решение за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 (Редактирано) evilstorm, защо не направиш простия тест - даваш на контакт, отиваш при датчика откачаш му едната клема и я допираш до другата на датчика(т.е. окъсяваш го), ако стрелката на таблото се отклонява при това, това е твоя датчик, който търсиш. Ако стрелката при този тест се отклонява, значи това е мястото на датчика за показание на температурата и си го сменяш с истински! Редактирано 21 Септември 2018 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aragon Публикувано 10 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 На въпроса ви кой е датчика ,за работа на стелката на таблото е ...Долният Датчик колеги ..... На тройника са поставени... 2 .. Температурни Датчика един от горе и един от долу ...както описа по-горе колегата ...! Той е ,за сигналната лампа и Стелката на вашето табло ..това е ! На 12.09.2018 г. at 12:59, evilstorm написа: Здтавейте колеги! Имам следния въпрос към знаещите и разбиращите. Къде се намира датчика отговорен за показанието на стрелката за температура вътре на таблото? Колата е Ауди 80 b3 91г. 1,8 карбуратор 90коня. Изчетох доста информация по форумите за датчиците, но индивид като моята кола не намерих никъде, имам по един датчик от горе и отдолу на тройника . Там където трябва да има трети отгоре на тройника въобще липсва такъв и дори няма резба за него и съответно кабели. Има само един датчик отгоре на тройника с кабели само за него и нищо повече. Въпросния съм го сменил с нов подозирайки че той е причината но дори и след това няма резултат. Проблема ми е че не ми показва температурата вътре на таблото, стрелката стои винаги долу а тази за бензина си отчита. Свалих таблото подадох ток с една батерия на двете крачета на часовника със стрелката за температурата и тя реагира и даде отклонение което ми подсказва че не причина и самия уред. Изчерпан съм от към идеи какво се случва, а на мен ми се иска да ми отчита температура а и си е важно да се следи. все още се намират в Магазините ...! Имам нужда от помощ .............! Но моят проблем е ,че ми отчита висока Температура на таблото стойности 98 градуса от няколко месеца смених този датчик с надеждата ,че температурата ще на си дойде както винаги на .. 90 градуса .......,Но уви ! А тя е в работен режим над 97градиса това не нормално при положение сменен темостат антифриз и отново ми дава висока температура на Двигателят ...Моля някой знае ли къде е проблема при мен ...? Модела е -1988 г. 80 Б3 1,8S ...бензин 88-коня 65W SF горният бял датчик не съм сменял а той каква роля играе в случаят ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2020 Прибора на таблото е възможно да не показва вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aragon Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Не от прибора на таблото стрелката точно показва температурата замерено с термометър професионален ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Водната помпа на какво дередже е? Ако се е изяла перката може да ти грее и трябва да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liolio Публикувано 24 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2021 (Редактирано) On 11/10/2020 at 5:05 PM, aragon said: Имам нужда от помощ .............! Но моят проблем е ,че ми отчита висока Температура на таблото стойности 98 градуса от няколко месеца смених този датчик с надеждата ,че температурата ще на си дойде както винаги на .. 90 градуса .......,Но уви ! А тя е в работен режим над 97градиса това не нормално при положение сменен темостат антифриз и отново ми дава висока температура на Двигателят ...Моля някой знае ли къде е проблема при мен ...? Модела е -1988 г. 80 Б3 1,8S ...бензин 88-коня 65W SF горният бял датчик не съм сменял а той каква роля играе в случаят ...? Имаш и датчик на радиатора(отговорен за включване на перката), засили я някъде и виж дали няма да падне показанието... на мен от тоя датчик в трафик държи 95, иначе си пада на 90 Редактирано 24 Януари 2021 от liolio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване