rdk Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 Много радват компетишъните една от любимите ми В4-ки на визия спойлера отзад дразни само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 спойлера отзад дразни самоне мисля,дори според мен е много на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 не мисля,дори според мен е много на мястопо вкус и цвят ...ако беше мое спойлера зминава веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 оф а ако беше моя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 хубава на визия но с този мотор просто................ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 много го плюете тоя мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 много го плюете тоя моторЩот е хубав, за тва и ни е яд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 Щот е хубав, за тва и ни е яд.и аз тъй си помислих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gkirilov Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 (Редактирано) Ех, все още ме е яд че не взех едик компетишън. Но точно заради тоя мотор се отказах. Като я запалих и оборотомера започна да играе. Иначе беше доста запазен екземпляр и му бяха лепнали цена от 6500ЕУР (свалиха до 5500Еур). И въпреки цената колата изчена от автокъщата 2-3 дена след като бях там По въпроса за спойлера.Мисля че точно тоя квадратен спойлер не Й отива на Б4-ката. Има едни овални които им ходят доста повече. Просто самата кола е заоблена (фиксирам задните стопове най-вече) Редактирано 5 Юли 2007 от gkirilov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 5500 евро,не е ли много ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan72 Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 Ето и малко ТТ данни за Competition: А ето и една, макар и старичка снимка на моята красавица:Скоро ще я снимам по-обстойно и ще пусна още снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 има тема ама тя потъна някаде във тунинг подфорума еи сега ще я обновя хехе - да ама не изчезнала е безследно тия дни ще пусна нова тема с по-подробно описание на цялата идея Ти нямаше ли да слагаш 3В? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 А ето и една, макар и старичка снимка на моята красавица:Скоро ще я снимам по-обстойно и ще пусна още снимки.и твойта е много красива,че и максис си и боднал май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 5 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2007 А ето и една, макар и старичка снимка на моята красавица:Ма па му вижте фаровете... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 6 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 Предполагам,можем да сложим точка на темата.И да приемем,че бройките са не повече от 7-8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 Ето на колегата Vimpel компетишънката . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 страшна е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 (Редактирано) Колата ми нямаше да е в движение и да фигурера в тази тема, ако не бяха ми помогнали хора като liittle red audi, brat mu, swepi, sunshine и други заклети фенове на марката.За тях Редактирано 6 Юли 2007 от Vimpel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 6 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2007 припомни ми първата ми кола беше 90тка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velizar qnakiev Публикувано 8 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2007 Колеги и аз карам такава колица.Да 4укна на дурво засега сум нямал кои знае квипроблеми с нея.Кофтито е 4е са и скьпи 4астите.Но общо взето сьм доволен от нея.Стои много добре на пьтя,и особено в завои,има прили4на динамика.Е не е самолет ама бива.Доколкото знам джигателя е здрав,по скоро инжекцията е кофти 6тото много малко хора разбират от такьв тип инжекция.А оборотите ги мени доколкото от тоя простия регулатор на празния ход,които не много евтин,но да 4укна на дурво не сум имал проблеми с него.И мисля 4е вози малко по добре от нормалната б4,заради независимото ока4ване отзад.Ей тука 6те боцна и една снимка на мойта,ама е сьс зимните гуми,а за тях сьм и взел тенекиени джанти.Имам предвид с летите (оригинални) изглежда доста по добре баби4ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 8 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2007 и с тея изглежда много добре също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tinko Публикувано 8 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2007 НЕ....в компетишъните,в купетата,в някой 90-ките S,RS за 80-ка немога ти кажа дали ги имаВ моята ги има - 80 Qattro 1992г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memento Публикувано 8 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2007 В моята ги има - 80 Qattro 1992г.Моята е най-странния модел на АУДИ,която аз съм виждал.Първата регистрация на 19.01.1990 г.В един ден и месец сме родени-регистрирани .Първото което забелязах като е взех, че беше много ниска.Има и дискови спирачки,филтър за купето и прословутите уреди за маслото и алтернатора.Като реших да сменям амортисьорите,видях и че пружините са спортни-предните бяха с една навивка по-малко.И предните и задните амортисьоря бяхо BOGE-газови.Задните бяха по-особени.Там където ляга пружината,беше с около 5 см по-ниско от нормалните амортисьори.Вътре имам кожух за ски.Като падне облегалката на задните седалки-и той се подава.Не че е хваля-то какво има да хвалиш на една 17 годишна кола-но е единствен а която съм виждал такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 8 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2007 Моята е най-странния модел на АУДИ,която аз съм виждал.Първата регистрация на 19.01.1990 г.В един ден и месец сме родени-регистрирани .Първото което забелязах като е взех, че беше много ниска.Има и дискови спирачки,филтър за купето и прословутите уреди за маслото и алтернатора.Като реших да сменям амортисьорите,видях и че пружините са спортни-предните бяха с една навивка по-малко.И предните и задните амортисьоря бяхо BOGE-газови.Задните бяха по-особени.Там където ляга пружината,беше с около 5 см по-ниско от нормалните амортисьори.Вътре имам кожух за ски.Като падне облегалката на задните седалки-и той се подава.Не че е хваля-то какво има да хвалиш на една 17 годишна кола-но е единствен а която съм виждал такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memento Публикувано 8 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2007 Ей,Акула!Стига ме бъзика .Ще пиеш ли една бира? : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване