Jump to content

Коя ламбда сонда от двете за AEB 1.8T 1996


Freeride

Recommended Posts

Номера по Bosch

оригинална - 0 258 006 014

универсална - 0 258 986 505

Проблема е, че в online каталога на Bosch универсалната я дават за двигатели from MY 07/1996 to MY 07/1997, а моя е от 04/2006.

Оригиналната ми струва 315,00 лв, универсалната - 172,50 лв. и я има в наличност в AutoPlus

И все пак, в online каталога на Bosch ми излизат и двете като възможни варианти, че дори и други лабди за двигатели с други означения.

Редактирано от Freeride
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си оригинална тази на Бош няма букса и трябва да се снаждат кабелите към старата букса.После стават окиси итн...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 315лв за оригинална сонда ми се струва адски спекулативна цена :2gunsfiring_v1: Баш баш оригиналната от Porsche-bg да си я купиш, трябва да ти легне доста по-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми и двете са Bosch. Bosch не означава ли оригинална, все пак нали двигателя е разработка на Bosch. Били с буксите заедно и двете, поне доколкото ми казаха по телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 15 years later...

Здравейте,

За да не пиша нова тема пиша тук. Става въпрос за същия мотор АЕВ 1996г. Наистина моята сонда е 0 280 006 014.

Тръгнах да я сменям - никъде не намерих същия номер, дадоха ми един заместител Денсо - сложих го, колата пали и веднага гасне и казва късо към + на ламбдата. Премерих я подрева им е 2.4 ома сигнала е отворена верига, премерих моята оригиналната - подгрева ми е 12 ома и си я сложих обратно за да може да движа. Сега гледам, че дават заместители с 9 ома. И сега не знам каква трябва да е сондата - такава с 9 ома или такава с 2,4 ома - кое е нормалното? Ясно е, че в мощността на подгрева, ама защо компа го отчита като късо, трябва ли да е строго специфично това съпротивление ?

Гледам един каталог на Бош, там пък съвсем други номера дават.

 

T, T quattro 1,8 110 AEB 11.94-05.00 4 750 0 258 003 842 1 160000 LS 3842 0 258 986 505 1 LS 05
08.97-12.98 4 1370 0 258 005 160 160000 LS 5160 0 258 986 505 LS 05
Fg.-Nr. 8D-V 000 001o 07.96-07.97 4 1170 0 258 003 740 160000 LS 3740 0 258 986 505 LS 05
8D-V 400 000

 

Взех едно Делфи защото видях, че го дават в един американски сайт за тая кола и в макскар го имат и те го дават като заместител за този двигател, донесоха ми го премерих го и то е 2,4 ома....

И сега се чудя каква трябва да е тази ламбда, ако някой е е сменял и му се е случвало подобно нещо ще се радвам да отговори
Този другия номер на бош 0 258 986 505 - какво съпротивление е да не би и той да е 2,4 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си смени окабеляването с адекватно за модела, тогава чак избирай ламбда.

Има си английски сайт, предлагащ отлични ламбди (разбирай оригинални, без брандиране), търси там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Нико,

Не съм сигурен дали те разбирам какво имаш в предвид. Единствено имам съмнение във веригата на подгрева и релето през което минава плюса към подгрева - освен там ако има лоша връзка/ нагорели контакти ?

Иначе снощи намерих темата, която описва текущия ми проблем и са стигнали до някакво решение на проблема.

"

"

Иначе това е със старата оригиналната Бош сонда. На загрял автомобил.

 

726000951_lambdaregulation.JPG.0d12302edf7445338c2209286b739e43.JPG

 

 

Fuel consumption  долу-горе ми стои на 0.8.

1238126680_fuelconsumption.JPG.b6be3ee194089b3735b98a3e31f7764c.JPG

 

Като закача нова ламбда , напрежението на ламбдата застава на 0,475v и lambda regulation  си е в границите. 7-8% варираше, но грешката 00635 си излиза постоянно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Само един ъпдейт по тематиката. Смених я сондата карам с Делфито и наистина направих това от горната тема с резистор на подгрева. Когато е студена колата пали - ама сондата не работи в първите 10 мин,защото не е загряла и когато има такъв резистор малко по трудно загрява за да достигне работна температура. Съответно ми записва грешка че има проблем с S1 B1 lambda...... вече 8 месеца карам така. нямам проблеми и съм доволен. Резистора обаче съм сложил 10 ома 100 вата, защото страшно много пече и съм го закачил на алуминиев лаисна, за да се охлажда по-добре. Който не разбира от ток , по-добре да не ги прави тея простотии.  Като си загрее сондата и почва да си регулира, напрежението се оправя и виждам как ламба контрола се включва.  Честно казано, мен не ме бърка че излиза грешката  - разхода ми е показател, колата си върви нормално - нямам проблеми с ускорение или нещо друго, а и като ми гори по-малко от преди  съм доволен.

Редактирано от doco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...